Opinie klientów o Tsampika

4.9 /6
480 
opinii
Atrakcje dla dzieci
4.2
Obsługa hotelowa
5.2
Plaża
5.3
Pokój
4.8
Położenie i okolica
5.3
Rezydent
5.2
Sport i rozrywka
4.4
Wyżywienie
4.6
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz

2.0/6

Sebastian, Kraków 11.07.2022

Wyspa Rodos godna polecenia, hotel Tsampika odradzam

Zdecydowanie odradzam pobyt w hotelu Tsampika. Otrzymaliśmy pokój w budynku zlokalizowanym obok placu zabaw na parterze. Pokój brudny pełen mrówek, komarów i pająków. Mrówki pomimo ciągle zamkniętego tarasu i drzwi wejściowych wchodziły do pokoju cały czas. Balkon pozostawał zamknięty, ze względu na ciągle wlatujące komary. Sprawa została zgłoszona w recepcji (do ciągle śpiącej właścicielki oraz starszemu Panu), ale niestety przez cały pobyt nie było żadnej poprawy. po zakwaterowaniu się, okazało się, że prysznic nie działa, woda lała się na całą łazienkę uniemożliwiając nam kąpiel. Drzwi wejściowe nie zamykały się, zgłosiłam odrazu w recepcji. Pan który przyszedł nadzorować naprawę, próbował mi wmówić, ze muszę użyć większej siły, aby moc zamknąć drzwi. Na drugi dzień zamek został wymieniony. Jedzenie dość słabe, napoje, lody, fasolka niejadalna. Hotel zlokalizowany ok 900m od morza. W palącym słońcu to dość daleki dystans do pokonania. Pomimo zgłoszenia problemu z insektami w recepcji hotelu oraz do rezydenta Rainbow, nic się nie zmieniło, a wakacje skończyliśmy z licznymi swędzącymi pogryzieniami. Dodam, że z relacji osób zakwaterowanych w budynku głównym, nie było tam, aż tak źle, jak na paterze po prawej stronie basenu. Pokój w którym mieliśmy nieprzyjemność spędzić wakacje zasługuje na max 1 *, nie jak opisywano w ogłoszeniu biura podróży 3,5*.

2.0/6

Marta, Faliraki 08.10.2015

Nie dajcie się nabrać

Pokoje: wyposażenie łazienek: UBOGi: brak zasłony na prysznic (choć istnieje montaż), brak podstawowych środków jak np. mydło- po zgłoszeniu uwagi WŁAŚCICIELOWI, Rezydentowi- NIE Zostało zrealizowane, niesprawne drzwi wejściowe co dla właściciela nie było problemem, niesprawna spłuczka (na co właściciel kazał wkładać SŁUCHAWKĘ OD PRYSZNICA!), nocne wejścia (4:00- 5:00) właściciela do pokoi, bo tłumaczy się "zalewającą się łazienką", gdy ludzie śpią.Klimatyzacja od połowy września nie działa, choć nie ma wzmianki ani w umowie ani w ofercie!!! Obsługa: Właściciel ingeruje we wszystkie sfery: Po przylocie nachodził pokoje by wszystkich uciszać, Krzyczy na Klienta, gdy pochodzi po zbiorowe zamówienie, upomina obsługę gdy za dużo podają klientowi, właściciel czuwa nad obsługą: wykonując gotowe drinki ze śladową ilością alkoholu,już nie mówię, że wykupując ofertę all inclusive podawane napoje masz w kubkach plastikowych, które musisz po sobie sprzątać bo inaczej nie otrzymasz kolejnego napoju, gdy inni zagraniczni klienci obsługiwani są wg ich życzeń, życzenia Polaków nawet nie są brane pod uwagę. Daleko do plaży: żeby korzystać z pięknej piaskowej plaży należy udać się na teren innego 4-gwiazdkowego hotelu Basen brudny, pełno piasku na dnie, wprawdzie czyszczony urządzeniem, ale efektów w ogóle nie widać... Zdecydowanie nie polecam: podsumowując: chcesz jechać do Grecji wybierz min 4-gwiazdkowy hotel, bo niższe kategorie to na poziomie polskich moteli, a od rezydenta usłyszeć można: grecka mentalność, tylko, że ja za ich mentalność PŁACĘ i wymagam.

2.0/6

Robert 15.08.2022

Porażka ,słabo, nie polecam

Niestety opinia bardzo, bardzo słaba. Zdjęcia hotelu i pokoi na różnych stronach www obrazują tylko wyremontowany główny budynek z recepcją. Jeżeli się trafi do innych budynków niż główny (a mam wrażenie, że dla Polaków jest to 90% pewne) to przenosimy się w lata 80-te. Właściciel chyba przydziela pokoje w zależności od tego czy podoba mu się twoje zachowanie podczas oczekiwania w nieklimatyzowanej poczekalni po przyjeździe po męczącej podróży, np. w naszym przypadku od godziny 10:00 do godziny meldowania czyli 15:00 z dwójką dzieci bez zapewnienia nawet wody. Temperatura około 35 st C. Mam wrażenie, że opcja "All Inclusive" w tym hotelu ma swoją definicję ustaloną przez właścicieli :( . Zastanawiam się dlaczego w ramach tego samego hotelu, chyba w zależności od budynku zameldowania, goście mieli inny kolor opasek ???. A zatem zacznę od minusów: ▪️ Przed wyborem hotelu czytałem opinie, że właściciele hotelu (starsze małżeństwo) jak i barman są przesympatyczni, pomocni i zawsze uśmiechnięci natomiast przez cały 8-dniowy pobyt nie widziałem ani raz uśmiechu na ich twarzach a wręcz zmęczenie sezonem. Mam wrażenie, że jedynymi osobami, którym zależało na zadowoleniu gości były codziennie uśmiechnięte Panie z serwisu sprzątającego pokoje oraz obsługa stołówki. ▪️ Łazienka w pokoju totalna porażka, notorycznie rozpadająca się deska WC, malutki brodzik prysznicowy, kotara prysznica, która przykleja się do ciała uniemożliwia korzystanie z niej. Zdjęcie kotary = zalana cała łazienka ale nie ma innej możliwości. Brak uchwytów na ręczniki, na pokój 4-osobowy był 1 uchwyt co jest uciążliwe. ▪️ W całym pokoju dużo mrówek faraonek, które przywozisz w gratisie do Polski. ▪️ Napoje w opcji allinclusive niskiej jakości zarówno te bezprocentowe jak i procentowe. Do godz. 18:00 tylko słabe piwo i wino, po godz. 18:00 Ouzo. Nic poza tym. ▪️ Przy basenie skład "złomowisko" zepsutych hamaków i parasoli - słabe wizerunkowo. ▪️ Hotel zapewnia zero rozrywki dla dorosłych po kolacji. ▪️ Plac zabaw dla dzieci to świetnie znane nam z polskich czasów PRL, cztery huśtawki na łańcuchach pomalowane olejną i jedna zjeżdżalnia (ślizgawka). Osobiście posiłki zaliczam do słabej strony tego hotelu lecz uważam, że to kwestia smaku więc rozpatruję to w kategorii neutralnej. A teraz plusy: ▪️ basen, ▪️ animacje dla dzieci organizowane przez animatorki Rainbow, które bardzo się starały zająć naszymi dziećmi. Podsumowując: Mały hotel wybudowany w czasach PRL. Właściciel dostosował jeden budynek i basen do obecnie obowiązujących standardów i chce podbić świat mydląc oczy klientom, w których gronie znalazłem się ja z moją rodziną. Nie polecę nikomu wakacji w tym miejscu jak i nie wrócę w to miejsce. Wakacje wykupione z biura Rainbow, które moim zdaniem powinno przyjrzeć się bliżej w jakich warunkach ich klienci musza spędzać wymarzone wakacje za na prawdę duże pieniądze.

2.0/6

MAŁGORZATA, świętokrzyskie 25.08.2023
Termin pobytu: sierpień 2023

Nie polecam

Oczywiście robiąc rezerwację w tym hotelu widziałam, że to jedynie 3,5 gwiazdki, ale że hotel miał tym razem posłużyć jako baza noclegowa do licznych wycieczek w ciekawej okolicy, więc podjęłam to ryzyko. Niestety nie spełnił również tego oczekiwania. Pokoje na zdjęciach to te z budynku nowo wyremontowanego a nam przypadł w udziale zwykły, stary pokój ze skrzypiącym łóżkiem i brzydką łazienką. Główne zastrzeżenia mam jednak do stanu czystości w samym obiekcie restauracyjnym. Kurki do napojów i kawy zostały umyte dopiero po mojej interwencji u rezydenta Rainbow. I szkoda, że tylko one, bo przypłaciłam pobyt mocnym zatruciem pokarmowym w ostatnim dniu wyjazdu. Proszę zwracać uwagę na czas, w którym przybędziecie do hotelu. Nasza grupa lecąc o 2 w nocy była w nim o 5 rano i czekaliśmy do godziny 13-stej na śniadanie a do 15-stej na pokój ! Nie muszę chyba dodawać, że to cały stracony dzień a reszta dnia - przespana ! Taka opcja dla osób starszych lub rodzin z dziećmi - odpada ! Długo by wymieniać, że jacuzzi chodzi jak się poprosi, czy kawa - to nie jest kawa.... jedzenie mało atrakcyjne, przerwa kawowa - to dwa rodzaje najtańszych ciasteczek na wagę i zawsze tych samych! Duuuuużo ten hotel ma do nadrobienia. Oj dużo ! Łazienka dla osób "po podróży" oczekujących na swoje pokoje - do totalnego remontu !!! deski leżą obok toalet. Lepiej dopłacić parę groszy i mieć luksusowy hotel gdzie indziej. Serio ! Nigdy więcej takich standardów. Obsługa - jest tam jak za karę ! Zero uśmiechu. 900 m. do morza to w takie upały też jest sporo, tym bardziej, że plaża taka sobie. Poczekałam trochę z opinia, żeby nie pisać jej w emocjach, ale ....emocje nie opadają :-( Marne animacje, jeden wieczór grecki. Jedyny plus to przystanki autobusowe ok. 500 m od hotelu, z których objedzie się pół wyspy.
telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem