Opinie o Tsampika

4.9/6 (542 opinie)

Kategoria lokalna 3.5

4.9/6
542 opinie
Atrakcje dla dzieci
4.3
Obsługa hotelowa
5.3
Plaża
5.3
Pokój
4.8
Położenie i okolica
5.3
Rezydent
5.2
Sport i rozrywka
4.4
Wyżywienie
4.7
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Sortuj: Najlepiej oceniane
Typ turysty: Wybierz
  • 3.0/6

    Wakacje wrzesień

    Na wakacjach byłam w drugiej połowie września wraz z moim chłopakiem. Oboje mówimy po angielsku jednak już od samego początku mieliśmy problem dogadać się ze starszą Panią w recepcji. Przylot mieliśmy chwilę po 7 rano, Pani powiedziała nam, że pokój dostaniemy około 12:00 i że rzeczy możemy zostawić w holu. O 12:00 usłyszeliśmy że jeszcze 30 minut, później dostaliśmy jedynie opaski więc mogliśmy zjeść lunch i napić się czegoś (wcześniej też mogliśmy ale za dopłatą 5 Euro). Finalnie klucz do pokoju otrzymaliśmy po 14:30 po rozmowie z właścicielem, Pani zwodziła nas i za każdym razem odpowiedź była ta sama "za 30 minut". Gdybyśmy wiedzieli, że pokój dostaniemy po ponad 7h to na pewno poszlibyśmy na plaże i obiad a tak czekaliśmy w holu zmęczeni z myślą, że 30 minut to przecież nie tak dużo. Pokój standard całkiem w porządku, czysto, sprzątany codziennie. W pokoju był telewizor, klimatyzacja- nie zbyt czysta ale jednak przydatna, bardzo nie podobało nam się jednak to, że po paru dniach podczas naszej nieobecności bez żadnego słowa ktoś wszedł i zabrał pilota od klimatyzacji. Myślę, że to dość nieprofesjonalne i wolałabym, aby przy przekazywaniu nam klucza właściciele otwarcie powiedzieli że klimatyzacja jest dodatkowo płatna, zapłaciłabym i byłoby wszystko jasne a takie zabieranie podczas nieobecności nie było zbyt miłe. Jeżeli chodzi o jedzenie codziennie potrawy powtarzały się, chociaż był spory wybór to po tygodniu byłam już znudzona i zwyczajnie nie miałam ochoty na nic co tam podawali. Jest oczywiście możliwość kupienia pizzy/tostów przy barze, jednak nie polecam, gdyż dostaliśmy spleśniałego tosta. Ciekawe jest też to, że Polacy dostają opaski w kolorze niebieskim, natomiast inni obcokrajowcy pomarańczowe co daje im możliwość korzystania z większej ilości alkoholi (my mogliśmy pić drinki na bazie uzo, wino oraz piwo), zauważalną różnicą było również to, iż osoby z pomarańczowymi opaskami nie musiały czekać na pokój, miały go znacznie wcześniej niż my. Lokalizacja dość dobra, blisko do morza (plaża piękna, duża, piaszczysta) i centrum miejscowości, chociaż hotel na uboczu co powoduje ciszę i spokój. Z całego pobytu jestem całkiem zadowolona, mimo paru niedogodności, atmosfera była przyjazna, obsługa hotelu miła i pomocna. Polecam ale na krótszy okres niż 2 tygodnie.

    Magdalena, Mirków - 18.10.2023  | Termin pobytu: wrzesień 2023

    8/8 uznało opinię za pomocną

  • 3.0/6

    Opinia

    Jakie pieniądze taki hotel :-) Na pewno nie dla osób wymagających. Szkoda, że w ofercie nie ma zdjęcia drugiego hotelu, w którym mieszkają rodziny z dziećmi.

    Iwona, Lublin - 30.08.2018  | Termin pobytu: lipiec 2018

    1/2 uznało opinię za pomocną

  • 3.0/6

    Nie polecam

    Hotel na uboczu miejscowości Faliraki. Około 15 minut spacerem od plaży i 20/25 minut od centrum miejscowości. Sam hotel najlepsze czasy świetności ma za sobą. Część obiektu jest odnowiona. Pokój był czysty, codziennie sprzątany. Sam obiekt raczej zaniedbany, brudna sala restauracyjna, brudny basen, brudne toalety obok basenu (przez tydzień nie uzupełniono mydła). Typowe greckie podejście. Co wieczór (18-23) głośna muzyka lub film w polskiej strefie rozrywki, która funkcjonuje tam od tego sezonu. Zabija cały klimat Grecji. Jedzenie pozostawia wiele do życzenia, jeżeli chodzi o różnorodność dań - mały wybór choć wszystko świeże - przygotowywane na bieżąco. Ogólnie oceniam hotel na tyle gwiazdek ile fizycznie posiada. Idealny do samego noclegu. Plaże w okolicy - bardzo fajne, piaszczyste.

    Artur - 10.10.2017  | Termin pobytu: wrzesień 2017

    3/6 uznało opinię za pomocną

  • 3.0/6

    ....

    Byłam w tym hotelu razem z chlopakiem i jestesmy rozczarowani pokojem ponieważ wykupując wycieczke w ofercie byly zdj pokoju w lepszym standardzie natomiast na miejscu okazalo sie ze zostalismy przydzieleni do pokoju w slabym standardzie ktory nie mozna porownać z pokojem ktory zostal nam pokazany w biurze podróży zatem coś nie gra skoro nie przydzielaja tych lepszyh pokoi to po co są one w ofercie ? .. w tym pokoju juz pierwszego wieczoru doslownie godzinie po przyjezdzie zauwazylsmy ze klimatyzacja nie dziala zatem poszlam do recepcji i poinformowalam problem zostal rozwiazany , nastepnym problemem byl Tv ktory poczatkowo w ogole nie dzialal a pozniej po pomocy pewnego Pana z hotelu dzialal ale nie tak jak powinnien. W lazience byl brodzik bez kabiny zatem za kazdym razem musialam przecierac podloge w lazience ktora byla calkowicie zalana wlasnie przez brak kabiny i co wiecej słuchawka od prysznica nie miala uchwytu wiec trzeba bylo trzymac. Gdy zglosilismy problemy z pokojem do osoby z Rainbow dostalismy sms zwrotnego iż jest mozliwosc zamiany pokoju ale 20 euro za dobe, wiec kpina totalna, skoro w tej cenie nie obowiazywal ten lepszy pokoj to czemu byl przedstawiony w ofercie? Natomiast z tego co zauwazylismy inni goście co przyjechali do tego hotelu razem z nami mieli wląsnie pokoje o lepszym standardzie a nie uwierze aby kazyd z tych osob doplacal jeszcze tyle pieniedzy za pokoj !! Cos pozytywnego to obsluga , lokalizacja i jedzenie. Chociaz powinno bys wiecej alkoholu ktore obejmuje all inclusive.

    ....ss - 29.08.2017

    17/26 uznało opinię za pomocną

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem