Opinie o Tsampika

4.9/6 (542 opinie)

Kategoria lokalna 3.5

4.9/6
542 opinie
Atrakcje dla dzieci
4.3
Obsługa hotelowa
5.3
Plaża
5.3
Pokój
4.8
Położenie i okolica
5.3
Rezydent
5.2
Sport i rozrywka
4.4
Wyżywienie
4.7
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Sortuj: Najlepiej oceniane
Typ turysty: Wybierz
  • 3.0/6

    Nie koniecznie pozytywna

    Kupiliśmy wycieczkę do Tunezji w promocji "festiwal korzyści" która zobowiązuje biuro do ew bezpłatnej zmiany wycieczki na inną oraz dostaliśmy vouchery na wycieczkę do 40 euro dla dwóch osób , od początku - w Tunezji był zamach zaledwie kilka km od miejsca do którego mieliśmy pojechać więc zdecydowaliśmy się zmienić wycieczkę na Grecję - Rodos i od tego miejsca zaczęły się problemy , mimo opcji darmowej zmiany wycieczki ( oczywiście jeśli była droższa trzeba było dopłacić różnicę ) biuro chciało nas naciągnąć na pokrycie wszystkich kosztów związanych ze zmianą wycieczki , dopiero po poważnej interwencji udało się uświadomić Pani w biurze że taką opcję mamy bezpłatnie . Drugi poważny problem to obsługa na lotnisku - Prosta.k w szarej koszuli i jego chamski.e zachowanie w okienku Rainbow Tours po dwóch nieudanych próbach uzyskania informacji musieliśmy skierować się z prośbą o pomoc do sąsiedniego okienka konkurencyjnej firmy gdzie obsługa była na odpowiednim poziomie ! totalny paradoks ! i ostatni poważny problem - vouchery o których wspomniałem miały być ważne na wszystkie wycieczki , jednak już w hotelu na wyspie po rozmowie z rezydentem okazało się że są ważne ale tylko na 2 z 6 czy 7 wycieczek i to jeszcze te najbardziej bez sensu , przez co chcąc pojechać na wycieczkę trzeba było zapłacić dla biura chociaż powinno być to fundowane z voucherów . Jedynie rezydenci na wyspie podtrzymali dobre imię firmy - tam obsługa miła i uprzejma , bo u nas w kraju totalna porażka od samego początku stres i niepotrzebne problemy z winy biura . Następne wakacje tak ! ale na pewno nie z Rainbow tours !

    Mariusz - 14.06.2015

    15/17 uznało opinię za pomocną

  • 3.0/6

    Pobyt 5 dni

    Hotel dla mało wymagających. Pobyt w części niewyremontowanej. Brak uchwytu na słuchawkę prysznicową w wannie i moskitiery w oknie (w wyremontowanych pokojach są, a komarów jest sporo). Jeden klucz do pokoju. Basen czynny do 18:00. Posiłki raczej 3 dania, a nie all-inclusive, bo podwieczorek to suche paluszki i kruche ciastka przez 30 min. Bar tj. piwo, wino, anyżówka do 22:00. Napoje cola, sprite itd. to słodkie odpowiedniki z dystrybutora. Ciągle trzeba było prosić o cytrynę do herbaty. Blisko sklep i w miarę fajna lokalizacja. Spotkanie z rezydentem to reklama i naganianie na kupno wycieczek po wyspie.

    Kinga, Poznań - 04.07.2022

    3/3 uznało opinię za pomocną

  • 3.0/6

    Monotonia, marny All,beznadziejna Polska Strefa

    Hotel skladajacy sie z trzech budynków, dwóch basenów głębszy i brodzik dla najmłodszych. Standard hotelu zgodny z 3* , wyżywienie niestety monotonne- przy pobycie 14 dniowym, po tygodniu nie pojawiały sie juz rzadne niespodzianki. Rozczarowanie ogromne Polską strefą. Spodziewaliśmy się większych atrakcji dla dzieci,ponieważ do tego hotelu przyjeżdzają rodziny z dziećmi. Brak jakichkolwiek zabaw dla najmłodszych, podczas dwoch tygodni dwa razy zorganizowano konkurencje dla dzieci. W strefie codziennie puszczano jeden z polskich filmów, pozniej powtarzalność teleturniejów- milionerzy, familiada, gotowanie, karaoke. Na koniec muszę wspomnieć o ograniczonym All'u jesli chodzi o alkohol do dyspozycji tylko wino, piwo i ouzo. W innych hotelach nawet o podobnym standardzie większe urozmaicenie. Mimo wszystko pobyt udany.

    Agulka - 08.07.2017  | Termin pobytu: lipiec 2017

    6/7 uznało opinię za pomocną

  • 3.0/6

    Tsampika hotel

    Hotel położony przy mało ruchliwej ulicy. Do plaży spacerkiem 10 min. Sklep spożywczy praktycznie przy hotelu. Jedzenie w hotelu smaczne lecz monotonne. Warto wynająć samochód lub skuter i zwiedzić wyspę. Rezydentka bardzo miła i pomocna.

    Krzysztof, Olsztyn - 21.06.2019

    0/1 uznało opinię za pomocną

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem