Kategoria lokalna 3
3.0/6
Na początku zaznaczę, że w tym hotelu byliśmy już w 2019 roku i kierowani dobrymi wspomnieniami postanowiliśmy wybrać się do Tsampiki również w tym roku. Więc tak... wylot o 2:30 w nocy na miejscu w hotelu byliśmy około 7 nad ranem, opaski all inclusive otrzymaliśmy dopiero o 12:00 bo według hotelu śniadanie nam się nie należy, a jeszcze co gorsza dla właściciela ktoś mógłby zacząć przedwcześnie korzystać z napojów. Następnie pokój o godzinie 15:00 bo wtedy zaczyna się doba hotelowa i pomimo, że byłby posprzątany wcześniej to i tak trzeba czekać. Dobrze, że chociaż można się przespać przy basenie na leżaku. Pokój mieliśmy w lepszym standardzie - superior, bardzo mały ale wystarczający bo w końcu nie w nim się spędza wakacje. Co jest nie do zaakceptowania to to, że w pokoju znajdują się drzwi do sąsiedniego pokoju, są zamknięte ale słychać przez nie nawet najmniejsze szepty. W hotelu segregacja między Polakami - niebieskie opaski, a resztą świata - pomarańczowe opaski. Jak twierdzi właściciel, który jest mega dziwakiem jest to podyktowane tym, że ludzie z innych państw nie są sknerami. Poza właścicielem reszta obsługi miła i pomocna, pokoje sprzątane codziennie wraz z wymianą ręczników. Basen odnowiony z niezbyt chlorowaną i nie słoną wodą, jest ok. Jedzenie różnorodne i bardzo smaczne, ale jak idziesz z dokładką to czujesz wzrok właściciela. Na plażę spacerem ok 10 min, czysta, piaszczysta z łagodnym zejściem. W hotelu animatorki z Rainbow które należało by wymienić bo jedyne animacje to włączanie muzyki na 30 min. Kończąc wyjazd niestety nie miła sytuacja spowodowana z winy rainbow wycieczka miała trwać 8 dni tylko dlatego, że przylot do Polski miał być o godzinie 1:00 przez co poprzedniego dnia trzeba było opuścić pokoje do godziny 11:00 i czekać. Nie było by nic złego w tym ale dopytywałem o tą sytuację przed wylotem i miałem zapewnienie, że ostatni dzień w którym mieliśmy być w nocy w Polsce też się wlicza w doby hotelowe i do samego końca będziemy mogli korzystać z wszystkich wygód hotelu. Oczywiście można było korzystać, ale przezorny właściciel kazał w ostatnim dniu zapłacić sobie, i tak przedłużenie doby hotelowej do 18:00 25eur/os, przedłużenie all inclusive 20eur/os. Pomimo wyżej wymienionych rzeczy jesteśmy zadowoleni z wyjazdu lecz do tego hotelu już nie wrócimy, a z usług rainbow nie wiem czy kolejny raz skorzystam.
Amadeusz - 24.07.2023 | Termin pobytu: lipiec 2023
12/13 uznało opinię za pomocną
3.0/6
Na wakacjach byłam w drugiej połowie września wraz z moim chłopakiem. Oboje mówimy po angielsku jednak już od samego początku mieliśmy problem dogadać się ze starszą Panią w recepcji. Przylot mieliśmy chwilę po 7 rano, Pani powiedziała nam, że pokój dostaniemy około 12:00 i że rzeczy możemy zostawić w holu. O 12:00 usłyszeliśmy że jeszcze 30 minut, później dostaliśmy jedynie opaski więc mogliśmy zjeść lunch i napić się czegoś (wcześniej też mogliśmy ale za dopłatą 5 Euro). Finalnie klucz do pokoju otrzymaliśmy po 14:30 po rozmowie z właścicielem, Pani zwodziła nas i za każdym razem odpowiedź była ta sama "za 30 minut". Gdybyśmy wiedzieli, że pokój dostaniemy po ponad 7h to na pewno poszlibyśmy na plaże i obiad a tak czekaliśmy w holu zmęczeni z myślą, że 30 minut to przecież nie tak dużo. Pokój standard całkiem w porządku, czysto, sprzątany codziennie. W pokoju był telewizor, klimatyzacja- nie zbyt czysta ale jednak przydatna, bardzo nie podobało nam się jednak to, że po paru dniach podczas naszej nieobecności bez żadnego słowa ktoś wszedł i zabrał pilota od klimatyzacji. Myślę, że to dość nieprofesjonalne i wolałabym, aby przy przekazywaniu nam klucza właściciele otwarcie powiedzieli że klimatyzacja jest dodatkowo płatna, zapłaciłabym i byłoby wszystko jasne a takie zabieranie podczas nieobecności nie było zbyt miłe. Jeżeli chodzi o jedzenie codziennie potrawy powtarzały się, chociaż był spory wybór to po tygodniu byłam już znudzona i zwyczajnie nie miałam ochoty na nic co tam podawali. Jest oczywiście możliwość kupienia pizzy/tostów przy barze, jednak nie polecam, gdyż dostaliśmy spleśniałego tosta. Ciekawe jest też to, że Polacy dostają opaski w kolorze niebieskim, natomiast inni obcokrajowcy pomarańczowe co daje im możliwość korzystania z większej ilości alkoholi (my mogliśmy pić drinki na bazie uzo, wino oraz piwo), zauważalną różnicą było również to, iż osoby z pomarańczowymi opaskami nie musiały czekać na pokój, miały go znacznie wcześniej niż my. Lokalizacja dość dobra, blisko do morza (plaża piękna, duża, piaszczysta) i centrum miejscowości, chociaż hotel na uboczu co powoduje ciszę i spokój. Z całego pobytu jestem całkiem zadowolona, mimo paru niedogodności, atmosfera była przyjazna, obsługa hotelu miła i pomocna. Polecam ale na krótszy okres niż 2 tygodnie.
Magdalena, Mirków - 18.10.2023 | Termin pobytu: wrzesień 2023
8/8 uznało opinię za pomocną
3.0/6
Jakie pieniądze taki hotel :-) Na pewno nie dla osób wymagających. Szkoda, że w ofercie nie ma zdjęcia drugiego hotelu, w którym mieszkają rodziny z dziećmi.
Iwona, Lublin - 30.08.2018 | Termin pobytu: lipiec 2018
1/2 uznało opinię za pomocną
3.0/6
Hotel na uboczu miejscowości Faliraki. Około 15 minut spacerem od plaży i 20/25 minut od centrum miejscowości. Sam hotel najlepsze czasy świetności ma za sobą. Część obiektu jest odnowiona. Pokój był czysty, codziennie sprzątany. Sam obiekt raczej zaniedbany, brudna sala restauracyjna, brudny basen, brudne toalety obok basenu (przez tydzień nie uzupełniono mydła). Typowe greckie podejście. Co wieczór (18-23) głośna muzyka lub film w polskiej strefie rozrywki, która funkcjonuje tam od tego sezonu. Zabija cały klimat Grecji. Jedzenie pozostawia wiele do życzenia, jeżeli chodzi o różnorodność dań - mały wybór choć wszystko świeże - przygotowywane na bieżąco. Ogólnie oceniam hotel na tyle gwiazdek ile fizycznie posiada. Idealny do samego noclegu. Plaże w okolicy - bardzo fajne, piaszczyste.
Artur - 10.10.2017 | Termin pobytu: wrzesień 2017
3/6 uznało opinię za pomocną