Kategoria lokalna 3
3.0/6
Hotel czysty, blisko do pięknego morza. Dla niewymagających OK. Jedyne co nam nie pasowało to jedzenie wiecznie to samo, niedoprawione, mąż dostał rozstroju żołądka podczas pobytu.
Barbara, Rzeszów - 24.08.2022
2/5 uznało opinię za pomocną
3.0/6
Kupiliśmy wycieczkę do Tunezji w promocji "festiwal korzyści" która zobowiązuje biuro do ew bezpłatnej zmiany wycieczki na inną oraz dostaliśmy vouchery na wycieczkę do 40 euro dla dwóch osób , od początku - w Tunezji był zamach zaledwie kilka km od miejsca do którego mieliśmy pojechać więc zdecydowaliśmy się zmienić wycieczkę na Grecję - Rodos i od tego miejsca zaczęły się problemy , mimo opcji darmowej zmiany wycieczki ( oczywiście jeśli była droższa trzeba było dopłacić różnicę ) biuro chciało nas naciągnąć na pokrycie wszystkich kosztów związanych ze zmianą wycieczki , dopiero po poważnej interwencji udało się uświadomić Pani w biurze że taką opcję mamy bezpłatnie . Drugi poważny problem to obsługa na lotnisku - Prosta.k w szarej koszuli i jego chamski.e zachowanie w okienku Rainbow Tours po dwóch nieudanych próbach uzyskania informacji musieliśmy skierować się z prośbą o pomoc do sąsiedniego okienka konkurencyjnej firmy gdzie obsługa była na odpowiednim poziomie ! totalny paradoks ! i ostatni poważny problem - vouchery o których wspomniałem miały być ważne na wszystkie wycieczki , jednak już w hotelu na wyspie po rozmowie z rezydentem okazało się że są ważne ale tylko na 2 z 6 czy 7 wycieczek i to jeszcze te najbardziej bez sensu , przez co chcąc pojechać na wycieczkę trzeba było zapłacić dla biura chociaż powinno być to fundowane z voucherów . Jedynie rezydenci na wyspie podtrzymali dobre imię firmy - tam obsługa miła i uprzejma , bo u nas w kraju totalna porażka od samego początku stres i niepotrzebne problemy z winy biura . Następne wakacje tak ! ale na pewno nie z Rainbow tours !
Mariusz - 14.06.2015
15/17 uznało opinię za pomocną
3.0/6
Hotel dla mało wymagających. Pobyt w części niewyremontowanej. Brak uchwytu na słuchawkę prysznicową w wannie i moskitiery w oknie (w wyremontowanych pokojach są, a komarów jest sporo). Jeden klucz do pokoju. Basen czynny do 18:00. Posiłki raczej 3 dania, a nie all-inclusive, bo podwieczorek to suche paluszki i kruche ciastka przez 30 min. Bar tj. piwo, wino, anyżówka do 22:00. Napoje cola, sprite itd. to słodkie odpowiedniki z dystrybutora. Ciągle trzeba było prosić o cytrynę do herbaty. Blisko sklep i w miarę fajna lokalizacja. Spotkanie z rezydentem to reklama i naganianie na kupno wycieczek po wyspie.
Kinga, Poznań - 04.07.2022
3/3 uznało opinię za pomocną
3.0/6
Hotel skladajacy sie z trzech budynków, dwóch basenów głębszy i brodzik dla najmłodszych. Standard hotelu zgodny z 3* , wyżywienie niestety monotonne- przy pobycie 14 dniowym, po tygodniu nie pojawiały sie juz rzadne niespodzianki. Rozczarowanie ogromne Polską strefą. Spodziewaliśmy się większych atrakcji dla dzieci,ponieważ do tego hotelu przyjeżdzają rodziny z dziećmi. Brak jakichkolwiek zabaw dla najmłodszych, podczas dwoch tygodni dwa razy zorganizowano konkurencje dla dzieci. W strefie codziennie puszczano jeden z polskich filmów, pozniej powtarzalność teleturniejów- milionerzy, familiada, gotowanie, karaoke. Na koniec muszę wspomnieć o ograniczonym All'u jesli chodzi o alkohol do dyspozycji tylko wino, piwo i ouzo. W innych hotelach nawet o podobnym standardzie większe urozmaicenie. Mimo wszystko pobyt udany.
Agulka - 08.07.2017 | Termin pobytu: lipiec 2017
6/7 uznało opinię za pomocną