Kategoria lokalna 3
1.0/6
Witam, w katalogu opisano, że hotel przeszedł remont w 2017r. Może dlatego w łazience sterczały niezabezpieczone kable, jakby od jakiejś instalacji. Również gałka od wewnętrznej strony drzwi do łazienki była niezamocowana. Skutkiem tego, zostawala w ręku przy próbie wyjścia. Żeby wyjść z łazienki, trzeba było się nagimnastykować, albo poprosić kogoś o jej otworzenie od zewnątrz. Najbardziej we znaki dało się nam jedzenie. Było nieświeże - często podawano to samo, co było poprzedniego dnia (np. parówki, jajka gotowane na twardo). Słaba również była herbata i (jedynie rozpuszczalna) kawa. W zasadzie nie było owoców, poza arbuzami. Ponadto hotel ma w katalogu biura nieaktualne zdjęcie. Mieszkaliśmy na drugim piętrze a na zdjęciu od strony basenu, widać jakby miał tylko wysokość do pierwszego piętra.
Renata Krystyna, Toruń - 23.10.2018 | Termin pobytu: wrzesień 2018
8/15 uznało opinię za pomocną
0.5/6
W lipcu 2017 r. wykupiłem przez Rainbow 7-dniowy pobyt All inclusive w hotelu Tsampika. Mam za sobą wiele podróży w różne miejsca dlatego mam porównanie do innych hoteli. I tak: 1. Po pierwsze. Właściciel bezczelny. Bardzo niemiły i niepomocny. Nie można uniknąć z nim kontaktu ponieważ siedzi cały czas na recepcji. I lepiej o nic go nie pytać bo od razu jest zły, że w ogóle coś się od niego chce. 2. Po przybyciu bardzo długo oczekiwałem na mój pokój. Inne osoby, które przyleciały tym samym lotem również bardzo długo oczekiwały. Problem tkwił w organizacji pracy przez właściciela, który cały czas siedział na recepcji i nie zrobił nic by przyśpieszyć sprawę. Nie interesowało go, że 20 zmęczonych osób siedzi przy recepcji i czeka na pokoje. Pora przybycia pozwalała na udostępnienie pokoi. 3. Właciciel zabrania zamawiania więcej niż jednego drinka na osobę, także w efekcie każdy musi sam chodzić po swojego drinka. Właściciel potrafi podejśc do stolika i zwracać uwagę jeśli na stoliku stoi więcej drinków niż siedzi przy nim osób. 4. Jedzenie poprostu niedobre i słabo doprawione. 5. Wylot miałem o 4:20. Dobra hotelowa kończyła się około 10:00, Pani z Rainbow podczas kupowania wycieczki zapewniała, że będzie dostępny pokój żeby wziąć prysznic i się przebrać przed odjazdem z hotelu. Okazało się, że wolnych pokoi i nie ma i nikt (na ten lot czekało kilka osób) nie mógł nawet skorzystać z prysznica. Problem został zgłoszony do rezydenta Rainbow, który nic z tym nie zrobił! 6. Alkohole w All inclusive porażka. Szkoda opisywać. 7. Basen - obłożony jakimiś starymi płytami wiórowymi lub deskami - ohydne. Aż się nie chce kąpać. Koszt pobytu ok. 2,5 tys zł. na osobę na 7 dni. Podsumowując BARDZO ODRADZAM pobyt w hotelu Tsampika. Wg mnie pobyt nie jest wart takich pieniędzy. Max może jakieś 1500 zł. Szukajcie innego hotelu. PS. Wyspę Rodos bardzo polecam jest przepiękna :)
Ł - 30.01.2018 | Termin pobytu: lipiec 2017
6/7 uznało opinię za pomocną
0.5/6
Uwaga!! Ten Hotel to jakis skandal! Jedzenie- obrzydliwe, śniadanie, obiad, kolacja wszystko to samo.. Żadnego wyboru. Dostaliśmy pokój w nowszej części, aczkolwiek znajomi w tej gorszej- starej, która była jak za czasu PRL-u! Właściciel? Okropny człowiek, codziennie krzyczał na swoich pracowników, spał w recepcji na kanapie a gdy wracaliśmy z miasta ok 23 to krzyczał na nas, że o której to się wraca! Po prostu skandal! Dorośli ludzie a traktowani jak dzieci. Brudny obrzydliwy basen, w którym pełno było piasku. NIE POLECAM!!!!!!!!!!!
Julia - 03.06.2019
3/3 uznało opinię za pomocną
0.5/6
Pokój przedstawiony w ofercie biura znacznie różnił się od otrzymanego, poza tym nie było żadnych informacji, ze możemy otrzymać pokój w innym, bocznym budynku. Początkowo otrzymaliśmy pokój z uszkodzonym zamkiem, nie było możliwości zamknięcia pokoju, po zgłoszeniu pracownikom hotelu oraz rezydentce, która nie była zainteresowana pomocą, dostaliśmy informację, że drzwi zostaną naprawione, oczywiście przez ten czas nie opuszczaliśmy pokoju z obawy o nasze rzeczy. Po jakimś czasie pokój został nam zmieniony, niestety standard pozostał ten sam, znacznie niższy niż obiecany, ale ze sprawnym zamkiem. Po zgłoszeniu telefonicznym naszej sytuacji pracownikowi Rainbow, otrzymaliśmy informację, że styuacja taka mogła być spowodowana wyprzedaniem pokoi w budunku głównym, nie sądzę, że tak było ponieważ ofertę kupiliśmy już w styczniu(czyli 7 miesięcy przed) i było bardzo dużo dostępnych pokoi. Nigdzie nie było informacji, że jest to budynek boczny o standardzie znacznie różniącym się od podanych w ofercie. Kupując ofertę wakacyjną kierowaliśmy się zdjęciami oferty, które w żadnym stopniu nie przypominały zastanego pokoju. Wybraliśmy pokoje standard room, z łożkiem małżeńskim, otrzymaliśmy dwa pojedyncze łóżka, które po złączeniu i tak się rozjeżdżały, co powodowało dyskomfort. Nie zostaliśmy poinformowani, że możemy trafić do innego budynku, który jest o obniżonym standardzie. Obsługa hotelowa była bardzo nieuprzejma, podczas gdy chcieliśmy coś wyjaśnić pan z recepcji unosił na nas głos. Kiedy klimatyzacja przestała działać i zgłosiliśmy to, niestety pracownik był zbulwersowany, że zawracamy mu głowę. Usterka jednak w niedługim czasie została usunięta. Poza tym posiłki były monotonne i bardzo skromne, pomimo opcji all inclusive, również drinki w naszej opcji były bardzo ograniczone, naprawdę zastanawialiśmy się czy to napewno all inclusive. Moje zastrzeżenia budzi również obsługa rezydenta, który nie wspierał nas podczas rozmowy, ponieważ nie mogliśmy do końca dogadać się z obsłuhą hotelową, po wielu telefonach i próbach konaktu Pani rezydent zainterweniowała jednak nie dużo to dało. Podczas wylotu Pani rezydent nie pofatygowała się, aby pomóc w odprawie, kilkakrotnie jeździliśmy na wyjazdy z biurem i nigdy taka sytuacja nie miała miejsca. Niestey mieliśmy problemy podczas odprawy z powodu bariery jezykowej. Dzięki życzliwości rezydenta z innego biura (który pomagał w odprawie swoich turystów) udało nam się poprawnie odprawić. Niestety nie wspominamy wakacji miło, proszę zastanowić się przed zakupem wycieczki do tego hotelu. Po złożeniu reklamacji do biura podróży dostaliśmy odpowiedź że reklamacja nie jest zasadna…Nie polecamy. Na wycieczce byliśmy w lipcu 2024 roku. Niestety nie mam możliwości dołączenia zdjęć które mówią samo za siebie
Mateusz, Rząśnia - 04.01.2025 | Termin pobytu: lipiec 2024
9/10 uznało opinię za pomocną