Kategoria lokalna 4
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
4.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
HOTEL POLOZONY JEST TROCHE OD MORZA,OBSLUGA W HOTELU BARDZO MILA I DBAJA O KLIENTOW FAJNY BASENIK I ZJEZDZALNIA JEDZONKO SUPER JEST W CZYM WYBIERAC ,POKOJE SREDNIE ALE CZYSTE I Z KLIMATYZACJA POLECAM TEN HOTEL
4.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Pobyt był bardzo męczący ze względu na ledwo działającą klimatyzację, zamiast odpoczywać w pokoju, musieliśmy z niego uciekać, temp w pokoju dochodziła do 39 st. C, klimatyzacja była nastawiona na największe możliwości chłodzące, wtedy po 12 godz w trakcie nocy temp, spadała do 28 nad ranem, ale w ciągu dnia pokój znów się nagrzewał z 3 stron !!!. Dwukrotnie informowałam ubsługę, wtedy okazało sie, że telefon w pokoju nie działa, więc musiałam pieszo chodzić 300m, obsługa przyszła dopiero po drugiej prośbie, jakiś starszy pan ledwo wszedł, popatrzył sekundę na klimę powiedział że działa i uciekał jak oparzony, w biegu próbowałam dopytać go, o zmianę ustawień. Hotel bardzo głośny, dla dzieci raj, posiłki rozmaite smaczne, duży wybór, jednak warunki w pokoju popsuły ogólne wrażenie, rozmawiając z gośćmi z innych bungalowów, w ich pokojach klimatyzacja działa dobrze, mieli temp po 24 st i nie musieli cały czas uruchamimać klimy, z kolei u innych było ok, ale klima wyłączała się sama co jakiś czas. Pokój bez balkonu, taras znajdował się przed drzwiami, bardzo niepozorny, gdyż od korytarza odgradzał go tylko niski murek. Ostatniego dnia jak opuszczałam pokój, ktoś na korytarzu mówił " o stoi sobie krzesełko" i tak jakieś polaczki ukradły mi krzesło, innym razem znalazłam w popielniczce czyjeś niedopałki. Rezydentka nie przebywa w hotelu, widziałam ją tylko raz, na wycieczce fakultatywnej towarzyszyła rezydentka z innego hotelu. Podczas wynajmu auta też mało nie zostałam oszukana, zamawiałam auto w automacie, pan przyjechał z 4 autami manualnymi i rządał ceny wyższej niż była ustalona z rezydentką, ale dzięki asertywności wyszło tak jak miało być, pozostałe osoby bez zawachania płaciły wyższą cenę. Nie podobały mi się też plastikowe kubki wielokrotnego użytku, często niedomyte i śmierdzące. W ofercie powitalnej miał być koktail i napoje, nie było nic, autokar przywiózł nas grubo po czasie, jechał jakąś polną zawiłą drogą, na powrót zupełnie inną- szybszą, do pokoju, zamiast obsługi prowadził nas pan z ochrony który nie znał rozmieszczenia pokoi i było małe błądzenie. Wycieczki fakultatywne wyglądają jak spęd bydła, oby szybciej, jak są jakieś fajne punkty widokowe to 2 min i jazda do autokaru, bo musi być czas na dostarczenie turystów do lokalnych kramaniarzy i tam niech sobie robią co chcą.
3.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Spędziliśmy tydzień wakacji w Virginia Hotel. Hotel umiejscowiony jest około 150 metrów od morza, co jest duzym plusem, minusem są horrendalne koszty za leżak przy morzu oscylujace w okolicach od 25 euro do nawet 100 euro za dzień. Pobliska okolica nie zachwyca widokami. Mieliśmy pokój bungalowy z prywatnym basenem. Sam pokój był schludny, codziennie sprzątany przez przemiłą obsługę. Ręczniki codziennie wymieniane na nowe, podłogi myte, pościel wymieniana. Basen był codziennie czyszczony. Atrakcje, które przygotowywane były codziennie, w naszym odczuciu były kierowane głównie dla dzieci lub emerytów. Spędzając czas w hotelu Virginia momentami możnaby mieć odczucie, że jest to odpowiednik polskiego Ciechocinka. Około 50% gości hotelowych w wieku 65+. Atrakcji dla osób do 35 roku życia całkowity brak, raczej nuda. Czystość całego hotelu na bardzo wysokim poziomie, natomiast jeśli chodzi o wyżywienie, szału nie było. Codziennie serwowane były te same posiłki, nie było urozmaicenia. Bardzo mały wybór jedzenia jak na opcję all inclusive. Podczas pory obiadowej, czy kolacji, kucharze byli bardzo mocno ociągający się, prawie zawsze trzeba było czekać po około 10 minut w kolejce po samo mięso. Owoce dla hotelu Virginia w ogóle nie istnieją. Głównie serwowany był arbuz, który najczęściej nie był smaczny, pojawiały się małe jabłka, niezachecające do jedzenia winogrono oraz śliwki. Reasumując kuchnia na duży minus. Drinki serwowane przez "barmanów" Virginia Hotel bardzo słabe. Zamawiając 4 razy tego samego drinka, otrzymywaliśmy wykonany każdy w inny sposób, każdy smakował inaczej.
3.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel ładny, jedzenie oprócz śniadań dobre. Problem- bardzo mało ilość leżaków przy basenie. Plaza blisko, ,ładna, ale leżaki od 15 do 25 Euro. Restauracji a la carte nnie polecam. Animacje masakra. Na danie główne czekaliśmy ponad godzinę. Dodam, że byliśmy dużo przed sezonem. Ogólnie hotel oceniam na 3 i pół.