Opinie o Virginia Hotel

Kategoria lokalna 4

4.9/6
(97 opinii)
Atrakcje dla dzieci
4.8
Obsługa hotelowa
5.2
Plaża
4.7
Pokój
4.7
Położenie i okolica
4.7
Rezydent
4.9
Sport i rozrywka
4.6
Wyżywienie
5.1

Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.

    4.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    2

    Słaba 4, pobyt 2+2, pazdziernik

    ANDRZEJ 13.10.2022 | Termin pobytu: październik 2022

    Jak na hotel dla rodzin bardzo mało atrakcji dla dzieci. Jedzenie w porządku, duży wybór. Pokój family wystarczajacy dla rodziny 2+2. Położenie na odludziu, ale byliśmy tego świadomi. Plaża blisko, w ładnej zatoczce, strome podejście i spora ilość kamieni. W basenie bardzo zimna woda.

    4.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    3

    Brak właściwej opieki rezydentów

    Grażyna, Toruń 13.10.2024 | Termin pobytu: wrzesień 2024

    Opieka rezydentów podczas dyżurów (dwa dyżury podczas mojego pobytu) w hotelu żałosna, ograniczała się wyłącznie do sprzedaży wycieczek bez możliwości uzyskania odpowiedzi na zadawane pytania dotyczące pobytu (m.in. gdzie znajduje się przystanek autobusowy, jak najprościej dojechać do stolicy Rodos, czy przed wcześnie rozpoczynającymi się wycieczkami jest możliwość otrzymania śniadania bądź prowiantu na drogę, itp. pytania organizacyjne). Pani rezydent zamiast odpowiedzi na pytania publicznie podniesionym głosem w obecności innych gości hotelu obrażała polskiego uczestnika wyjazdu tłumacząc się tym, że jest przemęczona. Inna Pani rezydent obecna na dyżurze podczas mojego pobytu odmówiła udzielenia pomocy polegającej na uzyskaniu w recepcji hotelu informacji gdzie znajduje się najbliższy punkt medyczny/apteka, jak tam dojechać (potrzebowałem kropli do oczu). Pomoc Pani rezydent ograniczyła się wyłącznie do poinformowania, że w tej sprawie należy skontaktować się telefonicznie z ubezpieczycielem.

    4.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    0

    majówka 2025

    Paulina, 03.05.2025 | Termin pobytu: kwiecień 2025

    Hotel fajny, obsługa bardzo miła i pomocna w całym hotelu, pokoje czyste codzienne zmieniane ręczniki. Jeśli chodzi o jedzenie to jak dla mnie średnie. Ciągle jedno i to samo, mały wybór warzyw, jejecznica to jakiś dramat 🤢chyba z jakiejś gotowej mieszanki robiona. Codziennie jedno i to samo na śniadanie lunch i kolację. To mój drugi wybór z biura rainbow i jeśli chodzi o biuro organizacje, transfer wycieczki na miejscu to polecam wszystko super. Rezydenci bardzo mili i pomocni, zaangażowani. Jeśli chodzi o okolice hotelu to troche w środku niczego, jest niby małe centrum ale 2 sklepy i kilka tawerna, przy hotelu stoją taxowki można podjechać do centrum Rodos ok 5km. Do plaży blisko strome zejście w dół droga asfaltową, plaża nie za duża. W hotelu Virginia rezydentem jest Pan Sławomir super człowiek, bardzo miły, sympatyczny z dużą wiedzą. Polecam 🙂

    4.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    1

    Żar tropików 39 st C w pokoju

    Eweiia 28.09.2024

    Pobyt był bardzo męczący ze względu na ledwo działającą klimatyzację, zamiast odpoczywać w pokoju, musieliśmy z niego uciekać, temp w pokoju dochodziła do 39 st. C, klimatyzacja była nastawiona na największe możliwości chłodzące, wtedy po 12 godz w trakcie nocy temp, spadała do 28 nad ranem, ale w ciągu dnia pokój znów się nagrzewał z 3 stron !!!. Dwukrotnie informowałam ubsługę, wtedy okazało sie, że telefon w pokoju nie działa, więc musiałam pieszo chodzić 300m, obsługa przyszła dopiero po drugiej prośbie, jakiś starszy pan ledwo wszedł, popatrzył sekundę na klimę powiedział że działa i uciekał jak oparzony, w biegu próbowałam dopytać go, o zmianę ustawień. Hotel bardzo głośny, dla dzieci raj, posiłki rozmaite smaczne, duży wybór, jednak warunki w pokoju popsuły ogólne wrażenie, rozmawiając z gośćmi z innych bungalowów, w ich pokojach klimatyzacja działa dobrze, mieli temp po 24 st i nie musieli cały czas uruchamimać klimy, z kolei u innych było ok, ale klima wyłączała się sama co jakiś czas. Pokój bez balkonu, taras znajdował się przed drzwiami, bardzo niepozorny, gdyż od korytarza odgradzał go tylko niski murek. Ostatniego dnia jak opuszczałam pokój, ktoś na korytarzu mówił " o stoi sobie krzesełko" i tak jakieś polaczki ukradły mi krzesło, innym razem znalazłam w popielniczce czyjeś niedopałki. Rezydentka nie przebywa w hotelu, widziałam ją tylko raz, na wycieczce fakultatywnej towarzyszyła rezydentka z innego hotelu. Po całodniowej wycieczcze jak wróciliśmy, to drzwi do pokoju były uchylone- o zgrozo!!!!!, zgłosiłam do recepcji, oni odburkneli coś w stylu: "aaa to ten pokój z popsutym zamkiem" i mieli to w poważaniu, widocznie sprzątaczka nie trzasneła mocno drzwiami jak wychodziła, na szczęscie nic nie zginęło. Podczas wynajmu auta też mało nie zostałam oszukana, zamawiałam auto w automacie, pan przyjechał z 4 autami manualnymi i żądał ceny wyższej niż była ustalona z rezydentką, ale dzięki asertywności wyszło tak jak miało być, pozostałe osoby bez zawachania płaciły wyższą cenę. Nie podobały mi się też plastikowe kubki wielokrotnego użytku, często niedomyte i śmierdzące. W ofercie powitalnej miał być koktail i napoje, nie było nic, autokar przywiózł nas grubo po czasie, jechał jakąś polną zawiłą drogą, na powrót zupełnie inną- szybszą, do pokoju, zamiast obsługi prowadził nas pan z ochrony który nie znał rozmieszczenia pokoi i było małe błądzenie. Wycieczki fakultatywne wyglądają jak spęd bydła, oby szybciej, jak są jakieś fajne punkty widokowe to 2 min i jazda do autokaru, bo musi być czas na dostarczenie turystów do lokalnych kramaniarzy i tam niech sobie robią co chcą.

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem