Kategoria lokalna 4
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
4.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel ogółem bardzo ładny, zadbany, w częściach ogólnodostępnych czysto, bardzo miła obsługa. Z negatywnych rzeczy - bardzo miękkie łóżka, dla osób które za tym nie przepadają ciężko spać, dodatkowo bardzo źle wyciszone pokoje. Mieliśmy pokój koło baru i wieczorne występy czy karaoke było słychać jakby głośniki znajdowały się w pokoju. Cisza nocna dopiero od 23. Jeśli chodzi o jedzenie to dość mały wybór ale codziennie dało się wybrać coś smacznego. Piwo i wino z kega całkiem smaczne. Do plaży idzie się około 10 min w tym trochę po schodach więc warto wiedzieć jeśli ktos ma ograniczenia, zestaw leżaki i parasol kosztuje dziennie 30€. Ale plaża bardzo czysta i dobrze wyposażona, wygodne leżaki, panowie zapewniają lodóweczki na napoje, sejf otwierany bransoletka, gniazdko do ładowania telefonów i dwie butelki wody rano. Przed sezonem w hotelu niedużo ludzi więc fajnie bo nie trzeba stać w kolejce czy walczyć o leżaki. Pokoje sprzątane codziennie ale bardzo pobieżnie, wymiana ręczników, pościelenie łóżka i pozamiatanie pokoju.
4.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel pod względem wizualnym oraz czystości na bardzo wysokim poziomie, zdecydowanie kameralny obiekt ale na tym mi zależało przy wyborze oferty. Obsługe warto podzielić na tą restauracyjno pokojową oraz sama hotelowa, ta pierwsza na bardzo wysokim poziomie, jeśli chodzi o samą obsługę hotelu to niestety w niczym konkretnym pomocy nie można oczekiwać. W opisie zawarta jest informacja o wifi w pokojach, co oczywiście okazało się nie możliwe, gdzie przy wyborze hotelu zależało mi na dostępie do wifi w pokoju, obsługa po 5 wizytach stwierdziła że oni sami nie mają w domu internetu i mam sobie iść. Z tego co mówili inni goście również mieli ten sam problem. Dość szybko zamykany basen, trochę szkoda bo fajnie po takim gorącym dniu ochłodzić się wieczorem w takich pięknych warunkach. Hotel nie posiadał kompletnie żadnych animacji, dla nas było to plusem, chociaż muzyka w 1-2 dni w tygodniu byłoby fajna opcja. Jeśli chodzi o gastronomie zdecydowanie monotonne jedzenie, codziennie to same menu z 1-2 zmianami, brak owoców nawet tych bardziej regionalnych. W barze drinki ok, barmani oraz obsługa w restauracji bardzo miła i pomocna. Pan Sławek rezydnet, człowiek z ogromną wiedzą, bardzo zaplanowany i zdecydowanie było widać że kocha swoją pracę, bardzo było nam miło że mieliśmy okazję być pod jego skrzydłami na wycieczce oraz w hotelu, bardzo pomocny oraz sympatyczny człowiek.
4.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Wakacje na wyspie Rodos w hotelu White Olive Premium lindos uważamy za udane. Hotel ma bardzo dobrą lokalizację blisko do ładnej plaży i urokliwego miasteczka. Plaża choć mała i wąska, to zawsze można się było rozłożyć na hotelowych ręcznikach. Byliśmy w hotelu od 24 czerwca Polecamy wycieczki objazd po wyspie i na wyspę Symi. Ocena hotelu 4 z uwagi na monotonne wyżywienie i wiecznie zalaną łazienkę - źle zaprojektowana kabina prysznica powoduje, że woda wylewa się na całą łazienkę. Pokój sprzątany dopiero po interwencji na recepcji mimo wywieszki na klamce z prośbą o posprzątanie. Generalnie hotel kameralny, goście raczej 40+, brak animacji, na wypoczynek i wyciszenie jest ok. Basen mały, dostępnych wokół ok 100 leżaków ale o dziwo nie było problemu ze znalezieniem wolnych. Widocznie hotel nie był obłożony w 100%. W pokojach były komary więc warto się przed nimi zabezpieczyć. Bar hotelowy był zamknięty. Dostępny był jedynie bar przy basenie więc alkohol jedynie w plastikowych kubkach...
4.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
mamy z mężem >77,a zakwaterowano nas na 2-gim piętrze gdzie trzeba dotrzeć po skręcanych schodach(brak wind)nie uwzględniają informacji w umowach,utrudniony dostęp na b.wąską plaże,obsługa dobra uczynna,jedzenie dobre i atmosfera również