Kategoria lokalna 4
4.0/6
W pierwszych dniach upalnego września Rodos broniło się surowym pięknem wyspy, podobnie jak miejscowość Pefki położona na wzgórzach porośniętych sosnami. Czterogwiazdkowa "Biała Oliwka" jest średniej klasy hotelem w regionie Lindos - pomimo długotrwałego pozycjonowania na pierwszym miejscu w ofercie "Rainbow" jako sieciowego, własnego hotelu . Położenie w oddaleniu od brzegu morza i plaża miejska są przeciętne wobec innych hoteli i apartamentów w Pefki. Hotel zdominowany przez rodaków oraz głośnych Brytyjczyków i Niemców. Wyposażenie hotelu poprawne ale oszczędne co widać i niekiedy czuć. Pobyt umilają niewielki basen, bar i głośna muzyka w godzinach 10-23. Ocenę pokoju (I piętro) obniża obecność mrówek (preparaty ograniczające ich wszędobylskość są do nabycia w pobliskim markecie). Sprzątanie nienachalne, deklarowany zestaw kosmetyków to mydło w płynie. Wyżywienie monotonne, niedosmaczone i pozbawione greckich aromatów - aż szkoda. Na szczególnie pozytywne wyróżnienie zasługuje troska o gości i zaangażowanie personelu w barze i restauracji. Transfer okrężny po wyspie z hotelu na lotnisko trwał 2 godziny 10 minut, niewiele krócej niż lot do kraju. Podczas pobytu uczestniczyliśmy w wycieczkach fakultatywnych do Lindos i miasta Rodos oraz na wyspę Symi . Po Lindos i Rodos oprowadzał Pan Hubert - przewodnik o wybitnej kompetencji i erudycji. Wyspa Symi ma unikatowy charakter na Dodekanezie i warto zobaczyć jej piękno. Ogólnie pozytywna ocena pobytu na Rodos nie jest tożsama z taką opinią wobec hotelu "Biała Oliwka". Hotel nie zasługuje na miano PREMIUM a cena oferty "Rainbow" jest nieadekwatna do jakości infrastruktury i zakresu usług hotelowych, co potwierdzają oceny gości w drugim półroczu 2024 r., ocena ogólna 4. Pomimo dobrej wiary i zaufania do profesjonalizmu "Rainbow", przy wyborze ofert rekomenduję zapoznanie się z aktualnymi/bieżącymi opiniami klientów na temat destynacji, wycieczek i hoteli promowanych przez Biuro.
Małgorzata - 18.09.2024 | Termin pobytu: wrzesień 2024
1/1 uznało opinię za pomocną
4.0/6
Dobre miejsce do wypoczynku dla osób, które szukają spokoju i są też zainteresowane aktywnym zwiedzaniem. Niezły niezbyt duży basen (ale miejsca nad basenem wystarcza dla wszystkich gości) i blisko atrakcyjna plaża publiczna. Wyżywienie jest OK, ale nie jest tak dobre jakby wynikało z innych opinii
Jerzy, Warszawa - 20.10.2021
0/0 uznało opinię za pomocną
4.0/6
Wakacje były spędzone wyjątkowo, Rodos to piękna wyspa. Nie korzystaliśmy z wycieczek fakultatywnych, ale wynajęliśmy samochód, w czym również pomoc oferowała rezydentka. Sam hotel ocenię na średni niestety, pomimo Premium w nazwie. Pierwsze co się rzuca w oczy to wszechobecny plastik, napoje jakiekolwiek tylko w plastikach, gdzie teraz odchodzi się już od korzystania z plastiku. Posiłki w porządku, mega monotonne śniadania podpasowane pod Brytyjczyków, czyli codziennie jajka i fasolka, brak świeżego pieczywa tylko chleb tostowy i pakowane oczywiście foliowo bułki. Obiady i kolacje raczej smaczne i urozmaicone. Napoje w restauracji jak i w barze wykonywane na bazie wody z kranu, bo wyczuwalny smak kranówki która była tam specyficzna, nie dało się tego dużo wypić. Obsługa bardzo miła i uśmiechnięta, chętnie zagadywała do gości, służyli pomocą. Widok z hotelu na morze to niestety pic, z 8 hotelowych budynków tylko chyba jeden miał jako taki widok na morze, cała reszta z widokiem na tył innego budynku. Pokoje na parterze, czy raczej w przyziemiu miały bardzo mało światła, do tego multum mrówek, które były wszędzie, łącznie z zostawioną na szafce paczką ciastek. Przez cały pobyt pokój nie był sprzątany, wymieniano tylko ręczniki. Łazienka po każdym prysznicu pływała, ponieważ posiadał on tylko małą szybkę, która sprawiała że wszystko lało się na łazienkę. Oczekiwaliśmy chociaż umycia podłogi w niej raz dziennie, a nie było to zrobione ani razu mimo prośby o to. Plaża oddalona niedaleko od hotelu, piaszczysta a woda cieplutka. W mieście dużo barów i sklepików, wypożyczalnie samochodów. Ogólnie wyjazd bardzo udany, ale nie przyjeżdżaliśmy spędzać czasu w hotelu 😄
JUSTYNA, Gdańsk - 08.10.2021
1/1 uznało opinię za pomocną
4.0/6
Hotel czysty, nowoczesny i kameralny. Pokoje małe, ale mają wszystko co potrzeba. Jedynie do czego można się przyczepić to wylewająca się woda na całą łazienkę podczas brania prysznica ponieważ ścianki są za krótkie. Z odpływu wychodziły też mrówki... Pokoje sprzątane na życzenie, ze względu na COVID. Jedzenie średnie, ale najgorzej też nie było. Śniadania bardzo monotonne, smak obiadów i kolacji był różny w zależności od dnia. Poziom posiłków bardzo nierówny. Hotel nastawiony na Polaków! Na śniadanie podawali kiełbasę, a na obiad bigos :D Jechać do Grecji i jeść bigos to trochę dziwnie, ale to kwestia gustu. NA SZCZEGÓLNE DOCENIENIE zasługuje obsługa BARU. Marta, Antula oraz Pan który był zazwyczaj wieczorem - niestety nie pamiętam imienia. Wszystkie wymienione osoby są bardzo przyjazne, kontaktowe i mega pozytywnie nastawione do innych. W 5 lub 6 dniu mojego pobytu wydarzyła się bardzo dziwna sytuacja. Po obiedzie wszyscy, którzy przebywali nad basenem zostali "postawieni na równe nogi" ponieważ ktoś z obsługi (chyba szef kuchni) w zamkniętej po obiedzie restauracji krzyczał tak bardzo, że większość osób, która to słyszała była przerażona. Chyba krzyki były skierowane do kogoś z personelu, ale nie wiem o co dokładnie chodziło ponieważ było to w języku greckim. Ta sytuacja nie powinna się NIGDY więcej wydarzyć ponieważ goście hotelu oczekują spokoju, a nie awantur. Jeśli chodzi o miejsce na leżakach przy basenie to było zawsze:) Smak napojów (softy) są NIE DO PRZYJĘCIA. Niektórzy ludzie brali w barze tylko alkohol, a napoje kupowali w sklepie... hotel koniecznie musi zrobić coś z jakością softów! Ogólnie hotel oceniam na 4 choć jest to między 3 -4. Ocenę podwyższa obsługa baru i kelnerzy w restauracji:)
MATUESZ, KRAKOW - 17.09.2020
1/1 uznało opinię za pomocną