Kategoria lokalna 4
4.0/6
Nie mam zamiaru narzekac, bo czasy sa trudne i wszystko jest dziwne,ale przedstawię panstwu realne informacje z pobytu w tym hotelu(2-9 pazdziernik)Pierwszy raz byłam w hotelu Premium i to zupełnie przez przypadek! Była dobra oferta na last minute i dlatego kupilismy te wczasy .Hotel niestety tylko z nazwy jest Premium. Największą jego zaletą są LUDZIE w nim pracujący. Naprawdę super ekipa pod kazdym względem! Reszta wypada słabo ! Owszem hotel po remoncie, wszystko nowe, ale nieprzemyślane! pokój bardzo mały, w całosci z łazienką , przedpokojem, zabudowana szafą ma nie więcej niz 15mk.Chcąc przejsc na balkon dwie osoby sie nie miną!w łazience po kazdej kąpieli potop ,bo szyba od prysznica ma ok 40 cm szerokosci i cała woda się wychlapuje.Budynki hotelowe kameralne, pokoje z częsciowym widokiem na morze, do plazy ok 500 m.Plaza piaszczysta, dosc wąska z płatnymi leżakami, w pełni sezonu nie znajdziesz na niej miejsca!basen hotelowy ok , mozna popływac , do tego mały brodzik i to wszystkie atrakcje hotelowe! a jeszcze zamknięty kort tenisowy!Podsumowując po plaży nudy! wieczoru greckiego nie było, animacji tez bo po sezonie, w miasteczku 2 sklepy i knajpki w większosci zamknięte.Wracajac do hotelu to najwiekszą wadą jest wyżywienie, napoje i drinki w opcji all inclusive. Nie wiem czy tak jest zawsze czy tylko na koniec sezonu, ale wybór jedzenia mały, posilki zimne, mięso byle jakie, same kosci albo tłuszcz!( moze 2 razy było cos dobrego)jajecznica z proszku niejadalna, wszystko spieczone lezy godzinami i czeka na gosci jakby nie dało się przygotowac cos na bieżąco! pieczywo tylko gliniaste bułki, ani raz chleba nie było! z owoców tylko pokrojona sałatka owocowa.Ludzie interweniowali u menadzera restauracji i rezydentki ,wiec na naszym turnusie było i tak troszkę lepiej!Nie mniej jednak największa masakra była w barze!Ja rozumiem ,ze jest pandemia,wszyscy mają straty i prubują je odrobic,ale nie mozna tak oszukiwac gosci! Napoje z nalewakow, rozcienczone , cola niesłodka, alkohole kolorowe praktycznie bezprocentowe, nie mowiac juz o czystej wódce! może miała ok 15 % z 40 jakie powinna mieć. Mozna było pic i pić , brzuch pełny ,wielki i nic !Poszliśmy więc kupic alkohol do drinków w sklepie! zresztą nie my jedyni! Pomijając te wszystkie niedogodnosci pobyt był udany ,pogoda super ,ludzi mało, woda w morzu cieplutka, odpoczęlismy i o to chodziło!
MIROSŁAWA, --- - 13.10.2020
4/6 uznało opinię za pomocną
4.0/6
Hotel położony jest w niewielkiej miejscowości Pefki. Z hotelu blisko do przystanku autobusowego a także centrum miejscowości oraz ok 7 min nad niewielką wąską plażę (której czasem nie ma przy silnych falach ale na szczęście są półki skalne na których można zostawić plecak z rzeczami na plażę). Hotel ma przyjemna nowoczesna bryłę. Śniadania monotonne jednak lunch i obiad są bardziej różnorodne. Mało owoców w porównaniu do pozostałych dań. Obsługa sympatyczna stara się rozbawić gości i nawiązać kontakt. Sporo roślinności na terenie hotelu. Główny basen wystarcza dla gości. Natomiast niewielki płytki na 40cm brodzik nie spełnia swojego założenia. W ciągu turnusu nikt z niego nie korzystał nawet rodzice z 4 miesięcznym dzieckiem plywali w dużym basenie. Brodzik mógł lepiej zostać wykorzystany jako jacuzzi bądź miejsce z siedzeniami w wodzie. Na terenie hotelu znajduje się kapliczka co jest ciekawa atrakcją. Pokoje wydają się zadbane. Posiadają szafę lodówkę czasem też komody. Niestety można przyczepić się do jakości sprzątania (pod łóżkiem mnóstwo śmieci, a po wywieszeniu kartki z prośbą o sprzątanie wymieniono jedynie ręczniki). Hotel ma w ofercie za dopłatą pokoje z widokiem na morze. Niestety cześć gości miała mimo dopłaty pokój na parterze poniżej poziomu przez co balkon wychodził na ogródek barowy i jedyne co można było zobaczyć do krzewy oddzielające cześć barowa od pokoju. Pokoj ten nie odbierał wifi a nawet niemożliwością było uzyskać połączenie z siecią komórkową. Dopiero po 3 dniach hotel zmienił pokój na faktycznie z widokiem jednak 3 dni były stracone... Problem z wifi był często zgloszany przez gości z różnych pokoi. Niektóre pokoje z widokiem na morze oferowaly niestety widok na rosnące przed budynkiem drzewo które zaslanialo faktycznie widoki. Na Rodos jest dużo mrówek i z nimi trzeba po prostu pogodzić się żyć. W hotelu też ich nie brakowało. Trochę jednak rozczarowywala stołówka gdzie po blacie biegaly mrowki. Wydaje się że w tym miejscu obsługa powinna zadbać by mrówki unikaly jedzenia. Hotel jest idealny dla osób które chcą odpocząć. Brak w nim animacji wieczorów tanecznych czy też występów greckich artystów. Brak nawet greckiej muzyki. Z głośników można usłyszeć klubową muzykę. Hotel posiada mini siłownię a także w rogu działki hotelu można odnaleźć ogrodzony skrawek terenu z zamkiem księżniczki który jednak przedstawia smutny widok i raczej nie zachęca do zabawy. Ogólnie hotel należy ocenić pozytywnie z uwagi na bliskość do przystanku z którego można pojechać do Lindos czy Rodos. Styl budynku zachęca by spędzić w nim czas i pracownicy starają się by pobyt był udany. Jeżeli ktoś kocha Rodos i będzie na ta wyspę wracać to śmiało może skusić się na pobyt w tym hotelu bo ewentualnie następnym razem wybierze inny hotel jak np. z miejscowości Faliraki a także z "bielą" w nazwie.
Marcin - 10.09.2021
6/7 uznało opinię za pomocną
4.0/6
Hotel zadbany i czysty, widać, że obsługa każdego dnia rano stara się o zachowanie czystości na powierzchniach wspólnych. Pokój choć mały, to przytulny. Widok z pokoju na morze nieco oszukany - kawałek wody widoczny pomiędzy budynkami, a poza tym widok na brudne dachy budynków przed balkonem. Jedzenie monotonne i słabej jakości. Mimo dostępu do świeżych owoców morza, przez tydzień ani razu nie pojawiły się w bufecie. Duży minus za możliwość palenia papierosów na tarasie, gdzie spożywa się posiłki. Plastikowe kubeczki wielokrotnego użytku na open barze - nie da się z nich napić wody, ponieważ ich zapach odraża. Jako osoba niepijąca alkoholu, nie rozumiem braku możliwości otrzymania w cenie all inclusive wody w butelce.
Lipiec 2024 - 25.07.2024 | Termin pobytu: lipiec 2024
3/3 uznało opinię za pomocną
4.0/6
Pokoje w hotelu czyste , łózka wygodne, ręczniki wymieniane codziennie. Wyżywienie niestety odbiegało od standardów. Śniadania przez cały tydzień identyczne. Często brakowało świeżego pieczywa (odgrzewane i brak pieczywa ciemnego). Pozostałe posiłki : mały wybór dań, praktycznie nie było dań typowo greckich, godzinę przed zakończeniem kolacji nieuzupełniane resztki dań. Jeden czynny bar w którym za butelkowaną wodę żądano 0,5 EUR. Basenik bardzo mały. Teren hotelu nieduży. Praktycznie ograniczony do budynków ( w ofercie egzotyczny ogród?). Lunch pakiet przyjazdowy, wyjazdowy (przyjazd w nocy i na wycieczkę) żenujący ( jedna kanapka niezbyt świeża i nadpsuta pomarańcza). Wycieczka fakultatywna do Rodos i Lindos ze świetnym przewodnikiem (chyba pan Hubert). Odnieśliśmy wrażenie, że hotel będący własnością Rainbow optymalizuje koszty funkcjonowania.
Sław - 18.06.2024
0/0 uznało opinię za pomocną