5.3/6 (510 opinii)
4.0/6
Hotel położony jest w niewielkiej miejscowości Pefki. Z hotelu blisko do przystanku autobusowego a także centrum miejscowości oraz ok 7 min nad niewielką wąską plażę (której czasem nie ma przy silnych falach ale na szczęście są półki skalne na których można zostawić plecak z rzeczami na plażę). Hotel ma przyjemna nowoczesna bryłę. Śniadania monotonne jednak lunch i obiad są bardziej różnorodne. Mało owoców w porównaniu do pozostałych dań. Obsługa sympatyczna stara się rozbawić gości i nawiązać kontakt. Sporo roślinności na terenie hotelu. Główny basen wystarcza dla gości. Natomiast niewielki płytki na 40cm brodzik nie spełnia swojego założenia. W ciągu turnusu nikt z niego nie korzystał nawet rodzice z 4 miesięcznym dzieckiem plywali w dużym basenie. Brodzik mógł lepiej zostać wykorzystany jako jacuzzi bądź miejsce z siedzeniami w wodzie. Na terenie hotelu znajduje się kapliczka co jest ciekawa atrakcją. Pokoje wydają się zadbane. Posiadają szafę lodówkę czasem też komody. Niestety można przyczepić się do jakości sprzątania (pod łóżkiem mnóstwo śmieci, a po wywieszeniu kartki z prośbą o sprzątanie wymieniono jedynie ręczniki). Hotel ma w ofercie za dopłatą pokoje z widokiem na morze. Niestety cześć gości miała mimo dopłaty pokój na parterze poniżej poziomu przez co balkon wychodził na ogródek barowy i jedyne co można było zobaczyć do krzewy oddzielające cześć barowa od pokoju. Pokoj ten nie odbierał wifi a nawet niemożliwością było uzyskać połączenie z siecią komórkową. Dopiero po 3 dniach hotel zmienił pokój na faktycznie z widokiem jednak 3 dni były stracone... Problem z wifi był często zgloszany przez gości z różnych pokoi. Niektóre pokoje z widokiem na morze oferowaly niestety widok na rosnące przed budynkiem drzewo które zaslanialo faktycznie widoki. Na Rodos jest dużo mrówek i z nimi trzeba po prostu pogodzić się żyć. W hotelu też ich nie brakowało. Trochę jednak rozczarowywala stołówka gdzie po blacie biegaly mrowki. Wydaje się że w tym miejscu obsługa powinna zadbać by mrówki unikaly jedzenia. Hotel jest idealny dla osób które chcą odpocząć. Brak w nim animacji wieczorów tanecznych czy też występów greckich artystów. Brak nawet greckiej muzyki. Z głośników można usłyszeć klubową muzykę. Hotel posiada mini siłownię a także w rogu działki hotelu można odnaleźć ogrodzony skrawek terenu z zamkiem księżniczki który jednak przedstawia smutny widok i raczej nie zachęca do zabawy. Ogólnie hotel należy ocenić pozytywnie z uwagi na bliskość do przystanku z którego można pojechać do Lindos czy Rodos. Styl budynku zachęca by spędzić w nim czas i pracownicy starają się by pobyt był udany. Jeżeli ktoś kocha Rodos i będzie na ta wyspę wracać to śmiało może skusić się na pobyt w tym hotelu bo ewentualnie następnym razem wybierze inny hotel jak np. z miejscowości Faliraki a także z "bielą" w nazwie.
4.0/6
Hotel zadbany i czysty, widać, że obsługa każdego dnia rano stara się o zachowanie czystości na powierzchniach wspólnych. Pokój choć mały, to przytulny. Widok z pokoju na morze nieco oszukany - kawałek wody widoczny pomiędzy budynkami, a poza tym widok na brudne dachy budynków przed balkonem. Jedzenie monotonne i słabej jakości. Mimo dostępu do świeżych owoców morza, przez tydzień ani razu nie pojawiły się w bufecie. Duży minus za możliwość palenia papierosów na tarasie, gdzie spożywa się posiłki. Plastikowe kubeczki wielokrotnego użytku na open barze - nie da się z nich napić wody, ponieważ ich zapach odraża. Jako osoba niepijąca alkoholu, nie rozumiem braku możliwości otrzymania w cenie all inclusive wody w butelce.
4.0/6
Pokoje w hotelu czyste , łózka wygodne, ręczniki wymieniane codziennie. Wyżywienie niestety odbiegało od standardów. Śniadania przez cały tydzień identyczne. Często brakowało świeżego pieczywa (odgrzewane i brak pieczywa ciemnego). Pozostałe posiłki : mały wybór dań, praktycznie nie było dań typowo greckich, godzinę przed zakończeniem kolacji nieuzupełniane resztki dań. Jeden czynny bar w którym za butelkowaną wodę żądano 0,5 EUR. Basenik bardzo mały. Teren hotelu nieduży. Praktycznie ograniczony do budynków ( w ofercie egzotyczny ogród?). Lunch pakiet przyjazdowy, wyjazdowy (przyjazd w nocy i na wycieczkę) żenujący ( jedna kanapka niezbyt świeża i nadpsuta pomarańcza). Wycieczka fakultatywna do Rodos i Lindos ze świetnym przewodnikiem (chyba pan Hubert). Odnieśliśmy wrażenie, że hotel będący własnością Rainbow optymalizuje koszty funkcjonowania.
4.0/6
W pierwszych dniach upalnego września Rodos broniło się surowym pięknem wyspy, podobnie jak miejscowość Pefki położona na wzgórzach porośniętych sosnami. Czterogwiazdkowa "Biała Oliwka" jest średniej klasy hotelem w regionie Lindos - pomimo długotrwałego pozycjonowania na pierwszym miejscu w ofercie "Rainbow" jako sieciowego, własnego hotelu . Położenie w oddaleniu od brzegu morza i plaża miejska są przeciętne wobec innych hoteli i apartamentów w Pefki. Hotel zdominowany przez rodaków oraz głośnych Brytyjczyków i Niemców. Wyposażenie hotelu poprawne ale oszczędne co widać i niekiedy czuć. Pobyt umilają niewielki basen, bar i głośna muzyka w godzinach 10-23. Ocenę pokoju (I piętro) obniża obecność mrówek (preparaty ograniczające ich wszędobylskość są do nabycia w pobliskim markecie). Sprzątanie nienachalne, deklarowany zestaw kosmetyków to mydło w płynie. Wyżywienie monotonne, niedosmaczone i pozbawione greckich aromatów - aż szkoda. Na szczególnie pozytywne wyróżnienie zasługuje troska o gości i zaangażowanie personelu w barze i restauracji. Transfer okrężny po wyspie z hotelu na lotnisko trwał 2 godziny 10 minut, niewiele krócej niż lot do kraju. Podczas pobytu uczestniczyliśmy w wycieczkach fakultatywnych do Lindos i miasta Rodos oraz na wyspę Symi . Po Lindos i Rodos oprowadzał Pan Hubert - przewodnik o wybitnej kompetencji i erudycji. Wyspa Symi ma unikatowy charakter na Dodekanezie i warto zobaczyć jej piękno. Ogólnie pozytywna ocena pobytu na Rodos nie jest tożsama z taką opinią wobec hotelu "Biała Oliwka". Hotel nie zasługuje na miano PREMIUM a cena oferty "Rainbow" jest nieadekwatna do jakości infrastruktury i zakresu usług hotelowych, co potwierdzają oceny gości w drugim półroczu 2024 r., ocena ogólna 4. Pomimo dobrej wiary i zaufania do profesjonalizmu "Rainbow", przy wyborze ofert rekomenduję zapoznanie się z aktualnymi/bieżącymi opiniami klientów na temat destynacji, wycieczek i hoteli promowanych przez Biuro.