Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
4.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Moje wrażenia z pobytu na Rodos , nie były w pełni pozytywne. Wiążą się one głównie z kłopotami w hotelu i nie w pełnymi informacjami wynikającymi z umowy. 1. Nie podano nam nazwy hotelu. 2. Zbyt duża odległość hotelu od lotniska . Rozwożąc innych uczestników, jechałyśmy ponad 2 godziny, w związku z czym nie dostałam żadnej kolacji. 3. Nie było uprzedzenia, że od 15.09. trzeba będzie płacić za klimatyzację w pokoju (8 euro za dobę) 4. Błędna informacja rezydentki o zasadach odpłatności za klimatyzację. 5.Potrącenie z opłaty klimatycznej i dopłata za klimatyzację, za dni w których w naszym pokoju klimatyzacja nie działała. Rezydentka nie pomogła nam w rozwiązaniu tego problemu. 6. Suchy prowiant na wycieczki stanowiła 1 kanapka ( bez masła), bez napoju itp. Ogólnie wycieczka ciekawa, pilot bardzo miły , prowadzący wycieczkę ciekawie, z dużą znajomością zarówno geografii jak i historii.