Opinie o Rodzinna przygoda - Costa de la Luz i Algarve, Playacanela

5.0/6
(361 opinii)
Atrakcje dla dzieci
4.6
Obsługa hotelowa
5.2
Plaża
5.5
Pokój
4.9
Położenie i okolica
5.1
Rezydent
5.2
Sport i rozrywka
4.1
Wyżywienie
5.1
Zweryfikowane treści - Opinie pochodzą od Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
pani z lornetka
Dowiedz się, co sądzą inni
Nowość AI

Zastanawiasz się, czy ta wycieczka to dobry wybór? Wpisz pytanie, a dostaniesz podsumowanie wszystkich opinii naszych gości.

    4.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    13

    Cynamonowa wyspa

    Jolanta, Lubań 02.07.2019 | Tagi: 56-65 lat, w parze

    To moja czwarta podróż do Hiszpanii i wciąż jestem zachwycona. Ciągle zwiedzam, oglądam, próbuję hiszpańskich smaków i zapachów. To miejsce godne polecenia, aczkolwiek trochę psują klimat nieczynne apartamentowce wzdłuż wybrzeża.Brakowało mi kwiatów w małych klimatycznych miasteczkach w tym regionie.W Andaluzji Śródziemnomorskiej pod tym względem jest piękniej.

    3.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    13

    Urlop w Playacanela

    Krzysztof, Knurów 02.09.2022 | Tagi: 46-55 lat, w parze

    Zacznę może od tego, że śmieszy mnie dodawanie przez biuro podróży jakiś dodatkowych gwiazdek (w przypadku tego hotelu Rainbow dodał pół gwiadki niby za lokalizację hotelu i w Waszej ofercie ten hotel figuruje jako 4,5*. WTF????? Przedziwna to praktyka, tym bardziej, że w przypadku innych hoteli zlokalizowanych praktycznie obok Playacaneli tej pół gwiazdki Rainbow nie dodał. W mojej ocenie te 4*, które figurują na elewacji hotelu są mocno naciągane. Ale po kolei. Hotel widać, że lata świetności ma dosyć dawno za sobą. W lobby hotelowym było dusznawo bo hotel chyba oszczędzał na klimatyzacji. Pokój - łazienka w kiepskim stanie, z zatkanym odpływem z umywalki. Pierwszy raz spotykam się z sytuacją, żę w pokoju nie było oświetlenia górnego. Były tylko dwa kinkiety po obu stronach łóżka, lampa stojąca i kinkiet przy lustrze. Absolutnie nie jest to wystarczające oświetlenie tym bardziej, że rano, koło godziny 8 dopiero robiło się szarawo na dworze (słońce wstaje tu dużo później niż w Polsce). Kolejnym sporym minusem jest brak gniazdek elektrycznych przy łóżku. Aby naładować np. telefon trzeba było odłączyć lampę stojącą albo ładować telefon w łązience bo tam było jedno dostępne gniazdko. Jeśli chodzi o wyżywienie, to ja nie jestem jakoś bardzo wybredny. Było znośnie. Śniadania, przez cały pobyt takie same ale tragedii nie było. Obiadokolacje ok. Zawsze jakaś rybka, dwa-trzy mięsa do wyboru. Hotel prowadzi dziwną politykę jeśli chodzi o opcję all-inclusive. All kończył się z .... momentem opuszczenia pokoju czyli o godzinie 12.00. Ci którzy mieli wyjazd z hotelu popołudniu albo wieczorem musieli od 12.00 płacić za wszystko. Nawet wykupienie óźnego check-out-u (czyli przedłużenie pobytu w pokoju) nie zmieniało sytuacji. Jeśli chodzi o wycieczki fakultatywne proponowane przez biuro to byliśmy na dwóch - Gibraltach i Sewilla. Jeśli ktoś chce tylko zaliczyć te miejsca (w sensie opowiedzieć znajomym, że był) to można się skusić. Jeśli natomiast ktoś chce faktycznie zobaczyć Gibraltar i Sewillę to odradzam. Na Gibraltar z hotelu jedzie się ponad 5 godzin w jedną stronę (wyjazd o 4 rano, powrót na kolację czyli przed 20.00). Na miejscu trzeba się przesiąść do busików, które zawożą turystów w miejsca, które są w programie wycieczki (Europa Point, jaskinia Św. Michała (bodajże) i miejsce gdzie powinny być małpy (faktycznie były, a precyzyjnie mówiąć byłą jedna). Busiki obsługują lokalne firmy nastawione na jak największy zarobek czyli im więcej turystów przewiozą tym więcej zarobią. Finalnie wygląda to tak, że w każdym z tych trzech miejsc ma się do dyspozycji od 10 do 15 minut. TOTALNE NIEPOROZUMIENIE. Szkoda, że biuro nie informuje o tym fakcie przed zakupem wycieczki bo uważam, że absolutnie nie warto wydawać pieniędzy na wycieczkę w tej formie w jakiej ona aktualnie obowiązuje. Trochę lepiej wygląda to z Sewillą. Ale tylko trochę. Generalnie wyjazd uważam za rozczarowujący i gdybym przed wyjazdem wiedział jak to wygląda to poszukałbym czegoś innego.

    3.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    5

    Playacanela

    Edyta, Rzeszów 21.07.2022 | Tagi: 36-45 lat, z rodziną

    Pokoje typu standard to tzw dramat: ciemne, z łazienki śmierdzi. Nie ma ich na zdjęciach prezentowanych przez Rainbow. Na miejscu zmieniłam je na wyższy standard ale to był koszt 12euro za dobę. Biuro powinno dokładnie opisać różnice w standardzie. Jedzenie średnie mało urozmaicone w typie fast food. Personel na recepcji oceniam bardzo pozytywnie. Denerwujące jest przymykanie oka na palaczy w strefach gdzie jest to zabronione: na basenie I tarasach.

    3.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    5

    Subiektywna ocena

    Joanna 06.09.2024 | Termin pobytu: sierpień 2024 | Tagi: 36-45 lat, z rodziną

    Sam hotel niestety lata świetności ma już za sobą. Ma się poczucie, że wszystko może nie tyle jest zaniedbane, ale niedopilnowane. Oczywiście jako Polacy otrzymaliśmy pokoje w najgorzej usytuowane - przy ulicy i z widokiem na zaplecze drugiego hotelu - hałas i zapach, nie musze komentować. Jedzenie w hotelu jest monotonne i słabe. Główne dania nie są doprawione i brakuje im "podkręcenia" zwłaszcza nazwijmy to lokalnych potraw, których zresztą było naprawdę mało. Na stołówce wiecznie tłum, kolejki do jedzenia, na większość dań trzeba czekać. Stoliki w części zewnętrznej klejące i ma się poczucie, że wszystko jest brudne. Obsługa hotelu słabo mówi po angielsku (tylko osoby z recepcji). Bar (all inclusive) - karta jest podzielona na all inclusive i "wyższe" all inclusive. My byliśmy w tej pierwszej grupie. W ramach tego otrzymuje się tylko alkohol (nie drinki), można mieszać sobie samemu więc nie problem. Wybór jest naprawdę spory, ale za mohito trzeba dopłacić ;-) a ceny......spore! Basen jest jeden, całkiem spory, ale z zimną wodą - naprawdę zimną :-) Z dwóch jacuzzi działa tylko jedno, drugie jest w nieustającym remoncie.... Leżaki - tu jest koszmar, są brudne, nie są czyszczone i wyglądają BARDZO źle, to samo dotyczy stolików i parasoli przy nich. Plaża - ta jest cudowna, szeroka, piasek czysty, drobny. Kąpiel w morzu to naprawdę przyjemność. I tylko to uratowało nasz wyjazd. Ten hotel absolutnie nie jest wart pieniędzy jakie za nie zapłaciliśmy. Warto rozejrzeć się za innym w tej samej okolicy, bo plaża jest obłędna!

    3.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    2

    Pol na pol

    Magdalena, Katowice 19.10.2019 | Tagi: 36-45 lat, z rodziną

    Hotel w bardzo dobrej lokalizacji. Ciche i spokojne otoczenie. Obok hotelu sklepik - mini super market gdzie mozna kupic wiekszosc podstawowych produktow. Pokoje wygodne i czyste mimo ze nie sa zbyt nowoczesne. Pokój standard bez doplat na prawde spełnil oczekiwania. Sypialnia oddzielona od mini "salonu" z dobrze wyposażonym aneksem kuchennym przesuwanymi drzwiami, calkiem spora łazienka, duża szafa, sejf, klimatyzacja, balkon. Do pokoju nie mam zadnych zastrzeżeń. Od oceanu hotel dzieli przejscie przez wydmy. Plaza piękna,szeroka z drobnym piaskiem. Woda nie zacheca do kapieli - szara, mało przejrzysta, glony i meduzy. Najslabszym punktem bylo wyzywienie. Wlasciwie z zamknietymi oczami mozna bylo nakladac dania gdyz byly codziennie w bardzo podobnej konfiguracji. Monotonia do znudzenia. Najlepszym punktem sniadań byl robiony indywidualnie omlet. Alternatywa byla kanapka z tych samych skladnikow kazdego dnia. Obiad czy kolacja to porazka. Zachwalanych przez hotel owocow morza jak na lekarstwo (smak rowniez bardziej przypominal lekarstwo niz smakolyk). Dania z grilla twarde trudno bylo przeciąć nozem nie wspomonajac o ugryzieniu kawałka. Czasem dajace sie zjesc ryby - zawsze z rusztu innych wersji trudno sie bylo doszukac. Dla dzieci jeszcze gorzej. Kuszacy zazwyczaj makaron z sosem pomidorowym byl niejadalny, konczylo sie pizza i ew kanapka. Desery porazka. Aneks kuchenny okazal sie duzo bardziej przydatny niz moznaby zakladac kupujac wakacje z wyżywieniem. Jednak zawsze trzeba bylo miec cos w lodowce zeby nie glodowac (supermarket obok byl tu na wage zlota). Podsumowujac przyjemna mala miejscowość, niedaleko mariny, paru sklepikow i kilku restauracji, cicha i spokojna. Nie jest zatłoczona - tylko kilka hoteli w jednej linii zabudowy i apartamentowce. Piekna plaża z drobnym piaskiem ucieszy kazde dziecko i milosnikow lezakowania na słoncu. Hotel przyjemny, pokoje czyste, nawet standadowy jest bardzo zadowalający. Ogromny minus za wyżywienie- monotonnie, niesmacznie, trzeba uzupelniac na wlasna reke poza hotelem.

    3.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    5

    Jakość hotelu i wycieczki adekwatna do ceny

    Agnieszka, Katowice 02.07.2019 | Tagi: 26-35 lat, z rodziną

    Niespójne informacje dotyczące pokoju typu 'superior' wg oferty Rainbow i oferty samego hotelu

    3.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    14

    Mieszane uczucia

    Marek 13.10.2014 | Tagi: do 25 lat, w parze

    Całkiem ładny hotel, świetnie położony. Obsługa mówi wyłącznie w języku hiszpańskim, co sprawiało natutalnie spore kłopoty, pokoje sprzątane bardzo pobieżnie.

    3.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    3

    Pobyt w hotelu Playa Canela w dniach 02.10. - 09.20.2023 2 osoby w pokoju dwuosobowym.

    Elżbieta, Warszawa 13.10.2023 | Termin pobytu: październik 2023 | Tagi: powyżej 65 lat, w parze

    Bylam z corka po raz trzeci w hotelu Playa Canela. Zawsze bardzo zadowolone. Tym razem jednak warunki w hotelu, znanym nam bardzo dobrze, okazaly sie zgola inne - ku naszemu zdziwieniu. Przede wszystkim oferowany nam pokoj na czwa rtym pietrze w budynku glownym posiadal jedno malzenskie lozko (Umowa z Rainbow jest na dwie dorosle osoby). Oczywiscie odmowilysmy. Obie mowimy po hiszpansku, tak wiec problemu z kontaktem w recepcji nie bylo. Zostalysmy poinformowane, iz w calym glownym budynku hotelowym nie ma pokojow z dwoma lozkami typu standard. Oferowano nam taki pokoj w oddzielnym budynku podobno odnowionym i tylko tam mieszcza sie pokoje standard. Obejrzany pokoj byl nie do przyjecia. Ostatecznie skorzystalysmy z propozycji "nie do odrzucenia" doplacajac 70 Euro do pokoju dwuosobowego w glownym budynku hotelu. Szef hotelu poinformowal nas, iz od tego roku hotel ma 3 rodzaje pokojow, z czego dwa (komfort i superior) w budynku glownym, za doplata, a Standard (w Umowie) w oddzielnym budynku (mniejsze i gorsze). Potwierdzila to rezydentka Rainbow, do ktorej dzwonilysmy, a ktora zdziwiona byla nasza niewiedza w tej kwestii. Moje pytanie: Dlaczego Rainbow o tych zmianach nie wie i nie informuje przy zawieraniu Umowy (zwlaszcza stalych klientow, korzystajacych rokrocznie z tego hotelu ?} Na miejscu okazuje się, że standard jest inny, niz dotychczasowy. Cena za to niezmienna, a nawet wyzsza. Poza przykroscia z pokojem pobyt jak zwykle udany, ale z tego hotelu juz nie skorzystamy.

    3.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    8

    Hiszpanskie wakacje

    Rafał Konstancin Jeziorna 27.03.2014 | Tagi: 36-45 lat, w parze

    Świetna lokalizacja

    3.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    5

    Wakacje 2024

    Renata 21.08.2024 | Tagi: 36-45 lat, z rodziną

    Hotel położony w ładnej okolicy, spokojnie cicho.W hotelu większość gości to Hiszpanie i małymi dziećmi,którzy są strasznie hałaśliwi .Pokój nie widział remontu od lat, skrzypiące łóżka,wanna zamiast prysznica trochę obskurna.Jedzenie średnie, duża monotonia ,na plus owoce morza . Strasznie wszystko przesłodzone (jak ktoś lubi to spoko).Pomimo opasek hotelowych nawet przy wersji All Inclusive trzeba wszędzie odbijać karty , które są wydawane do otwarcia pokoju i trzeba je wszędzie mieć ,jak się wchodzi na stołówkę ,jak chcesz z baru drinka a nawet wodę butelkowaną.Wyjazd udany,ale szału nie ma.

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem