Zastanawiasz się, czy ta wycieczka to dobry wybór? Wpisz pytanie, a dostaniesz podsumowanie wszystkich opinii naszych gości.
3.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel położony w wśród innych hoteli W otoczeniu brak jakichkolwiek atrakcji centrów handlowych, parków rozrywki itp. uzasadniających wyjście z hotelu.
3.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Mam niedosyt po tym wyjeździe. Może ze względu na pogodę bo niestety nie trafiliśmy. Było pochmurno a nawet padało. Region też nas nie zachwycił. Tam nie było co robić i gdzie pójść. Uratowało nas wypożyczenie samochodu praktycznie na cały wyjazd. Hotel też mnie nie porwał. Jedzenie słabe. Mało ryb i owoców morza. To mnie bardzo zdziwiło bo hotel leży w rybackim miasteczku. Nie polecam i na pewno nie wrócę tam więcej.
3.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Z opisów i zdjęć raj na ziemi. Okazuje się jednak, że nie taki raj i nie takie warunki, jak by na to wskazywała 4-ro gwiazdkowa klasyfikacja hotelu. Po wejściu do pokoju natychmiast ogarnął nas smród kanalizacji. Próby zamiany pokoju były nieskuteczne. Przysłano jedynie pracownika, który zasilikonował muszlę. Hotel stary i widać to w każdym miejscu. Mały metraż pokoju, brak czajnika na wodę, posiłki HB w niedogodnych porach - kolacja od 20-tej! Uwaga - zimna woda w basenie! Tak zimnej dawno już nie spotkaliśmy, a przy lodowatej wodzie oceanu przydałoby się choć tu dać trochę ciepła. Narzekali na to wszyscy poznani turyści (oprócz Hiszpanów, którym zdaje się to nie przeszkadza, choć w morzu nie kąpał się prawie nikt). Miejscami zagrzybiony basen - bardzo płytki, niedający możliwości popływania. Mały, jak na taki ogromny obiekt z mnóstwem dzieci. Zdaje się, że animacje były doskonałe, różne i ciekawe, to trzeba przyznać, jednak poziom głośności wszystkich zabaw - nie do wytrzymania. Decybele u Hiszpanów mają chyba podwojoną wartość - sami niemal krzyczą, więc potrzebującym spokoju - odradzam. Nie miałbym podobnych zarzutów, gdyby nie jedna rzecz - ilość gwiazdek i cena za pobyt - naprawdę duża. Hotel powinien mieć najwyżej 3 gwiazdki i wszystko byłoby OK, poza smrodem z kanalizacji, ale to już chyba problem całego wybrzeża, bo czuć go było często. Gdybyśmy zapłacili np. 2 tys. mniej za pobyt, bylibyśmy zadowoleni, a tak mamy poczucie krzywdy.
3.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Właśnie wróciliśmy z tygodniowego pobytu i wrażenia są mieszane, plusy to bardzo dobre jedzenie, hotel położony w niewielkiej odległości od plaży, minusów jest niestety znacznie więcej: przede wszystkim to brak możliwości komunikacji z obsługą hotelową w języku angielskim czy niemieckim (za wyjątkiem pracowników recepcji) a więc pomimo zamówienia soków bez lodu serwowany jest lodowaty sok:( , animacje również tylko w języku hiszpańskim, w dniu wyjazdu śniadanie pozostawało wiele do życzenia-bez soków, mleka do kawy, w bardzo ubogiej formie-fakt wyjeżdżaliśmy z hotelu ok 6 rano ale zgodnie z ofertą śniadanie powinno być w normalnej formie, bardzo zimna woda w basenie, podczas posiłków hałas tłukących się naczyń oraz spadających sztućców, pokój z widokiem na śmietniki...
3.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
hotel przeciętny,plaża mimo zapewnień katalogu nie uruchomiona do końca pobytu,teren hotelu ciasny-w katalogu wyglądało na duuużą przestrzeń,imprezy fakultatywne zwł park Donana--reklamowane przez rezydenta- zorganizowane fatalnie.Ogólnie-kiepski wybór
3.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel przede wszystkim nie zasługuje na 4,5 gwiazdki jak podaje Biuro Rainbow, oficjalna kategoria to ****, natomiast zasługuje na ***. Hotel stary, a pokoje zniszczone- w szczególności łazienki, w których wyczuwalny jest zapach kanalizacji. Dostaliśmy "pokój standardowy" na parterze z widokiem na przejscie miedzy budynkami hotelu, nie było to komfortowe i nie można było zachować intymności. Noce we wrześniu były zimne a w pokojach obecne było prześcieradło do przykrycia. Karty do pokoju się psuły co chwilę, z 5 razy musieliśmy aktywować kartę do pokoju w recepcji co było uciążliwe. Dodam, że chcieliśmy zamówić lunch-boxy dzień wcześniej na wycieczkę fakultatywną- Pan Cesar w recepcji bez słowa pokazał palcem tabliczkę na blacie, że do 20 można zamówić; byliśmy niewiele spóźnieni, ale niestety hotel nie jest zbyt wyrozumiały i nie dba o gości a traktuje ich raczej jak klientów, niż gości. Rezydentka też nie informowała, że do 20 można zamawiać lunch- boxy, oraz nie dostaliśmy żadnej rozpiski z hotelu. Transfer na lotnisko autokarem z pęknięta szybą poklejoną taśmą. Na plus możliwość wynajęcia auta i rowerów oraz bliskość pięknego wybrzeża Algarve.
2.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Ocean i otoczenie na 5 gwiazdek, czego nie można powiedzieć o pokojach hotelowych, łazienki malutkie, wystrój z lat 90, pokojówki nawet nie zdążyły donieść papieru toaletowego, trzeba było prosić, brak przyborów toaletowych (miały być 4 gwiazdki) w pokojach nawet nie ma wody, nie mówiąc o czajniku, żeby zrobić kawę. Do końca pobytu nie zdążyli posprzątać, więc trochę ślizgałyśmy się po piasku. Jedzenie dobre, ale mały wybór owoców. Pieczywo wyśmienite. Sympatycznie, ale nie na 4 gwiazdki.
2.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Wyjazd w sumie dobry . Z małymi podknieciami po stronie hotelu . Na pewno nie polece hotelu rodzina z dziećmi. Basen niedostosowany dla maluchow . Brakuje brodzika. Jest jeden dodatkowy basen jazzuzi ale skorzystać moga osoby powyżej 15 lat . Przy all nie ma opaski tylko karta hotelu którą utrudnia i wydluza czas zamawiania . Jedna osoba przy barze przed basenem to troche za mało. Posiłki ponizej oczekiwana 3na10 niestety chciałbym napisać kilka dobrych slow w tym temacie ale rodzice z maluchem do 2 roku moga byc mocno zawiedzeni . Jedzenie mało urozmaicone ale byl plus kiedy zbliżał sie czwartek i pt lub weekend. Przyjezdzaja Hiszpanie hotel sie zapelnia na Full i mozna odczuc inny poziom dla Hiszpanow . Pokoje hotelu czyste posprzatane . Jeśli jest z czym kłopot przy wymianie ręcznika kiedy pytam pania sprzątająca na piętrze to jak zadanie jest inna pani do tego piętra troche słabe. Recepcja ok . Na sali jadalnej obskuga sie stara . Widać kryzys covidu. Poza hotelem troche pustki sa inne obiekty ktore w tej miejscowości nie wystartowały. Animacje po kolacji dla dzieci oceniam słabo. Tylko pod Hiszpanow niestety . Przed 24 h koncza sie przyjemności. Plus wyjazdu to osoby z Polski którzy przyjechali na odpoczynek. To był miły akcent . Na minus brak możliwości pojechania na Gibraltar . O tym dowiedziałem sie na miejscu . Jesli ktos się ustawia na Gibraltar to bedzie zły.
2.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Pobyt w hotelu uważam za udany, pomimo kilku mankamentów. Basen hotelowy bardzo ładny i zadbany. Palmy niesamowicie piękne na terenie basenu i ogrodu. W opcji HB napoje dodatkowo płatne do kolacji.Woda w barze 2 EUR za 1/2 litra. Podstawowy drink 5 EUR. Animacje prowadzone przez zespół na krawędzi żenady, jedynie występ Flamenco był atrakcyjny. Klimatyzacja przez pierwsze 3 dni nie działała, po wielokrotnych interwencjach udało się naprawić. Pokoje codziennie sprzątane. W okolicy tylko plaża i deptak. Można dojechać do miasteczka komunikacją miejską, bilet 1,40 EUR od osoby.
2.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Byłam w tym hotelu 9 lat temu i wróciłam zachwycona Costa de la Luz i poprzednim wypoczynkiem. Do pobytu w przyzwoitych warunkach trzeba teraz dopłacić pod nazwą „komfort”, posiłki mocno przeciętne, hotel został w poprzedniej epoce. Nie ma restauracji, jest stołówka. Costa de la Luz oczywiście zachwyca. Playacanela już nie.