Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
3.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
hotel przeciętny,plaża mimo zapewnień katalogu nie uruchomiona do końca pobytu,teren hotelu ciasny-w katalogu wyglądało na duuużą przestrzeń,imprezy fakultatywne zwł park Donana--reklamowane przez rezydenta- zorganizowane fatalnie.Ogólnie-kiepski wybór
2.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Ocean i otoczenie na 5 gwiazdek, czego nie można powiedzieć o pokojach hotelowych, łazienki malutkie, wystrój z lat 90, pokojówki nawet nie zdążyły donieść papieru toaletowego, trzeba było prosić, brak przyborów toaletowych (miały być 4 gwiazdki) w pokojach nawet nie ma wody, nie mówiąc o czajniku, żeby zrobić kawę. Do końca pobytu nie zdążyli posprzątać, więc trochę ślizgałyśmy się po piasku. Jedzenie dobre, ale mały wybór owoców. Pieczywo wyśmienite. Sympatycznie, ale nie na 4 gwiazdki.
2.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Wyjazd w sumie dobry . Z małymi podknieciami po stronie hotelu . Na pewno nie polece hotelu rodzina z dziećmi. Basen niedostosowany dla maluchow . Brakuje brodzika. Jest jeden dodatkowy basen jazzuzi ale skorzystać moga osoby powyżej 15 lat . Przy all nie ma opaski tylko karta hotelu którą utrudnia i wydluza czas zamawiania . Jedna osoba przy barze przed basenem to troche za mało. Posiłki ponizej oczekiwana 3na10 niestety chciałbym napisać kilka dobrych slow w tym temacie ale rodzice z maluchem do 2 roku moga byc mocno zawiedzeni . Jedzenie mało urozmaicone ale byl plus kiedy zbliżał sie czwartek i pt lub weekend. Przyjezdzaja Hiszpanie hotel sie zapelnia na Full i mozna odczuc inny poziom dla Hiszpanow . Pokoje hotelu czyste posprzatane . Jeśli jest z czym kłopot przy wymianie ręcznika kiedy pytam pania sprzątająca na piętrze to jak zadanie jest inna pani do tego piętra troche słabe. Recepcja ok . Na sali jadalnej obskuga sie stara . Widać kryzys covidu. Poza hotelem troche pustki sa inne obiekty ktore w tej miejscowości nie wystartowały. Animacje po kolacji dla dzieci oceniam słabo. Tylko pod Hiszpanow niestety . Przed 24 h koncza sie przyjemności. Plus wyjazdu to osoby z Polski którzy przyjechali na odpoczynek. To był miły akcent . Na minus brak możliwości pojechania na Gibraltar . O tym dowiedziałem sie na miejscu . Jesli ktos się ustawia na Gibraltar to bedzie zły.
2.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Pobyt w hotelu uważam za udany, pomimo kilku mankamentów. Basen hotelowy bardzo ładny i zadbany. Palmy niesamowicie piękne na terenie basenu i ogrodu. W opcji HB napoje dodatkowo płatne do kolacji.Woda w barze 2 EUR za 1/2 litra. Podstawowy drink 5 EUR. Animacje prowadzone przez zespół na krawędzi żenady, jedynie występ Flamenco był atrakcyjny. Klimatyzacja przez pierwsze 3 dni nie działała, po wielokrotnych interwencjach udało się naprawić. Pokoje codziennie sprzątane. W okolicy tylko plaża i deptak. Można dojechać do miasteczka komunikacją miejską, bilet 1,40 EUR od osoby.
2.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Byłam w tym hotelu 9 lat temu i wróciłam zachwycona Costa de la Luz i poprzednim wypoczynkiem. Do pobytu w przyzwoitych warunkach trzeba teraz dopłacić pod nazwą „komfort”, posiłki mocno przeciętne, hotel został w poprzedniej epoce. Nie ma restauracji, jest stołówka. Costa de la Luz oczywiście zachwyca. Playacanela już nie.
2.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel nieadekwatny do ceny i czterech gwiazdek
2.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel w bardzo małej,spokojnej miejscowości Punta del Moral.W maju otwarte tylko 2 sklepy spożywcze i dość drogo.Po zakupy należy wybrać się autobusem do Ayamonte.Apartamenty i nieliczne hotele stoją jeszcze puste. Plaża szeroka,piękna i prawie pusta. Ładna architektura.
2.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Odwiedziliśmy hotel na początku maja. Warto zaznaczyć ze w ofercie firmy Rainbow nie ma pokoi rodzinnych czyli sypialnia+ oddzielny pokój dzienny z rozkładana sofą, łazienka i aneks kuchenny. Dowiedzieliśmy się o tym dopiero od rezydentki będąc już na miejscu. Kupując ofertę wybraliśmy wariat z większym pokojem ponieważ jechaliśmy z dwójka dzieci i babcią. Na miejscu okazało się ze pokój za który dopłacaliśmy nie różnił się niczym od pokoju standardowego a jedynie szerokością jednego łóżka typu King size. Przypominam ze ten pokój był sprzedamy jako dostępny dla 3 dorosłych osób + dziecka + niemowlę ( z tym ze niemowlę dostało łóżeczko ). Na szczęście hotel zaoferował nam duży pokój rodzinny, oczywiście za dodatkowa opłata 15 euro/dzień. Nie zmienia to jednak faktu ze poczuliśmy sie oszukani, a już na pewno wprowadzeni w błąd przez biuro podróży. Jeśli chodzi o sam hotel, nie polecamy dla rodzin z dziećmi, plac zabaw na terenie hotelu to jedna huśtawka ( dla dzieci umiejących się samodzielnie huśtać- deseczka ) oraz zjeżdżalnia. Po terenie biegał kot, na placu zabaw natknęliśmy się pechowo na jego odchody! Co jest niedopuszczalne w takim miejscu! Wykupiliśmy dodatkowo opcje All inclusive żeby mieć nieograniczony dostęp do jedzenia, z małymi dziećmi jest to duże ułatwienie. Między posiłkami miały być dostępne przekąski- niestety nie było. Należy zaznaczyć ze oferta All inclusive nie obejmuje również większości drinków (przykladowo mohito, caipirinia były za dodatkowa opłatą). Odnieśliśmy wrażenie (i nie tylko my ale również inni goście hotelowi z którymi wymienialiśmy opinie ze opcja All inclusive zapewnia jedynie „darmowe” napoje do kolacji i obiadu. W pokoju dostępny jest sejf- również za dodatkowa opłata 5 euro/ dzień. Hotel nie stosuje opasek na rękę dla gości, dlatego każdorazowo zamawiając u kelnera napoje do obiadu proszeni byliśmy o kartę od pokoju która była sprawdzana czy jesteśmy All inclusive czy nie, dla nas to było uciążliwe gdyż oboje z mężem musielismy mieć karty zawsze przy sobie.
2.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel odwiedziliśmy w maju 2019 roku. Znajomość sieci PLAYA była zachętą do rezerwacji pobytu. Niestety, jest to chyba najsłabszy z oferty hotel, a na pewno nie zasługujący na 4,0 lub 4,5 gwiazdki! Zachowane są pewne normy hiszpańskiej firmy, ale większość niestety dawno odeszło!
2.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Wybierając miejsce na urlop i hotel czytałam opinie o powyższym hotelu na stronie rainbowtours, zobaczyłam same superlatywy i jedną naprawdę złą opinię i teraz po powrocie wiem, że ta zła opinia to jedyna prawdziwa i oddająca rzeczywistość. Pierwsze wrażenie po podjechaniu pod hotel i wejściu do recepcji - jest ok, może bez zachwytu, ale może być. Potem zrobiło się już tylko gorzej. To co nas uderza po wejściu do pokoju to przeraźliwy SMRÓD z kanalizacji!!! Dopadamy okien, otwieramy i uff można odetchnąć. Ale to tylko pozory - na balkonie również smierdzi okrutnie tym razem uryną. No cóż nie zaczęło się najlepiej, ale nie psujmy sobie urlopu. W recepcji miły pan mówi, że o tej porze (jest około 1 w nocy) to już nic nie może zrobić i musimy czekać do rana. No trudno, nie będę odgrywać Reytana w recepcji, może jakoś wytrzymamy. Smród nie daje nam spać więc dość wcześniej udajemy się do recepcji, gdzie oczywiście nikt nie wie o nocnej obietnicy zmiany pokoju, ale obiecują coś zrobić, ale najpierw musimy zwolnić pokój. Po 2 godz oczekiwania udaje się dostać nowy pokój, w którym ku naszej radości smierdzi już tylko w łazience. Daliśmy radę, na szczęście to był tylko tydzień pobytu. Hotel na pewno nie zasługuje na te 4*. Wystarczy dla mało wymagających. Nie polecam pobytu w tym miejscu osobom lubiącym jakieś rozrywki, bo w okolicy tego nie uświadczą, w hotelu też nie. My na pewno do tego hotelu nie wrócimy.