Opinie o Rodzinna przygoda - Teneryfa, Chatur Playa Real Resort

4.9/6
(698 opinii)
Atrakcje dla dzieci
4.5
Intensywność programu
5.5
Obsługa hotelowa
5.3
Pilot
5.5
Plaża
5.0
Pokój
4.7
Położenie i okolica
5.2
Program wycieczki
6.0
Rezydent
4.9
Sport i rozrywka
4.4
Transport
6.0
Wyżywienie
4.8
Zakwaterowanie
6.0

Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.

pani z lornetka
Dowiedz się, co sądzą inni Nowość AI

Zastanawiasz się, czy ten hotel to dobry wybór? Wpisz pytanie, a dostaniesz podsumowanie wszystkich opinii naszych gości.

    2.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    18

    nie polecam

    Marta, Białystok 09.10.2015

    Pobyt na Wyspach Kanaryjskich to raj na ziemi natomiast pobyt w hotelu Playa Real Resort oceniam negatywnie i nie polecam.

    2.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    4

    Kiepski hotel

    Agnieszka 21.07.2017

    nie polecam tego hotelu, warunki bardzo słabe, łazienki w kiepskim stanie, powiedziłabym nawet że brudne, jedzenie również nienajlepsze. Dla dzieci codziennie to samo, bardzo mało urozmaicone. Napoje mogą być. Drinki i kawa bardzo słodkie. Hotel zasługuje najwyżej na dwie gwiazdki. A w Polsce to nie wiem czy jedną by dostał. Fajna animatorka, Polak pracujący w recepcji oraz Polak w restauracji. Bardzo mili i chętni do pomocy. Jeden raz na pobyt restauracja Ala carte- tutaj jedzenie bardzo dobre i świeże. Do oceanu jakieś 800 metrów. Sama Teneryfa piękna i warta odwiedzenia. Dla dzieci mnóstwo atrakcji. Warto wybrać się do Loro Parku i wodnego parku. Warto dopłacić trochę więcej i wybrać lepszy hotel.

    2.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    2

    Fajna lokacja zaniedbanego hotelu...

    Artur, 28.08.2023 | Termin pobytu: sierpień 2023

    Hotel sam w sobie w bardzo dobrej lokalizacji z przepięknym widokiem. Wygodny i przestronny pokój. Wysoka jakość masaży w SPA (dodatkowo płatnych) Niestety to już koniec zalet. Jedzenie tragiczne, tłuste, niesmaczne i codziennie praktycznie to samo. Pod koniec wyjazdu zaczęliśmy już się żywić tylko na mieście poza jajecznicą/omletem na śniadanie bo już nie mogliśmy znieść nawet zapachu kuchni. Codziennie widoczne cięcia kosztów (mam porównanie do wyjazdu do tego miejsca z przed dokładnie roku), np. codziennie ta sama pizza z szynka z resztek ze śniadania, rok temu do sangrii były cytryny, limonki i pomarancze, teraz sama cytryna lub sama limonka, dania z ryżem jednego dnia kurczak, 2giego dnia owoce moza a 3go "mix" który mam wrażenie był zmieszaniem dan z poprzenich 2 dni z dodatkiem soli, żeby zakryć nieświeży smak. Przez 11 dni pobytu było tylko 1 smaczne danie na obiado-kolacje tzn szaszłyki. Obsługa widocznie przemeczona i nie zawsze przez to uprzejma czy efektywna, mowa tutaj o kelnerach sprzatajacych stoliki którzy na prośbe przygotowania stolika kreca oczami a sprzataja na odwal sie - ok fala brytyjczyków spowodowała syf niesamowity i kechup nawet na krzesłach do siedzenia na które to obsługa nawet nie zwracała specjalnej uwagi podczas sniadan/obiadów/obiadokolacji - później wszystko sprzatniete, ale "pożądek" trwa 5 minut. Rekordem był karaluch biegajacy w okolicach sałatek. Karaluchy to też osobny temat bo jest ich w hotelu pełno, włącznie z chyba 5cioma na raz koło dystrybutora wody tuz koło recepcji! Nawet w windzie nie raz sie karaluch znalazł. Windy to kolejny dowcip, niby po 2 windy na stronę, ale w kazdym pionie działała tylko jedna. Plus korzystała z niej obsługa która np przewoziła wózki z recznikami - efekt nie raz czekalismy 10-15 minut żeby móc podjechać do pokoju. Kolejnym cieciem kosztów w porównaniu z zeszłym rokiem i niestety dużym zawodem okazała się jakość alkoholi. Tzn praktycznie nie dało się tego pić. Poza czystą wódką słabej jakości i piwem nie dało się praktycznie nic pić. Kilka razy zamówiłem whiskey z colą i nie tylko było gorszej jakości niż można kupić w Lidlu za 30zł ale było wrecz odzucajace - whiskey smierdziała jak płyn do dezynfekcji rąk przy wejściu do supermarketu. Za każdym razem nie dałem rady wypić więcej niż łyk i wylewałem. Oczywiście przy przy barze info że "lepszej jakości" alkohole w dodatkowym pakiecie za opłatą - o czym nie było mowy w zakupowanym pakiecie "all inclusive". Rok temu nie było w ogóle problemu z jakościa alkocholi. Podsumowując - rok temu byliśmy zadowoleni ze stosunku jakości do ceny i dlatego w tym roku pojechaliśmy do dokładnie tego samego miejsca - niestety w tym roku doświadczenie nieprzyjemne i na ten moment nie chcemy nigdy więcej wracać do tego syfu.

    2.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    31

    Niespełnione oczekiwania

    M 06.01.2025 | Termin pobytu: grudzień 2024

    Moje doświadczenie w tym hotelu było wyjątkowo rozczarowujące. Wyżywienie pozostawiało wiele do życzenia – jedzenie było monotonne, niskiej jakości i często niedoprawione. Na pewno nie odpowiadało standardom czterogwiazdkowego obiektu. Pokoje również rozczarowały – wystrój był przestarzały, a infrastruktura widocznie zaniedbana. Czystość pozostawiała wiele do życzenia, a wyposażenie w żadnym wypadku nie spełniało oczekiwań wobec hotelu tej klasy. Najbardziej oburzające jednak było zachowanie pani rezydentki. Zdecydowanie odradzam współpracę z rezydentką Panią Niną, która wykazała się skrajnym brakiem profesjonalizmu, empatii i zaangażowania podczas wyjazdu na Teneryfę. W obliczu tragedii – śmierci uczestnika wycieczki – pani rezydentka odmówiła przyjazdu na miejsce, tłumacząc się odległością, i pytała, „czego od niej oczekujemy”. Żona zmarłego będąca w szoku psychicznym, została pozostawiona sama sobie, bez wsparcia ani pomocy w organizacji formalności. Obowiązki rezydentki musieli przejąć pozostali uczestnicy wyjazdu i obsługa hotelu. Takie zachowanie jest nie tylko nieprofesjonalne, ale też głęboko niemoralne. Biuro Rainbow powinno poważnie zastanowić się nad standardami zatrudniania swoich rezydentów. Raczej nie polecam tego miejsca

    2.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    2

    Zaniedbany hotel

    Paulina 20.07.2025 | Termin pobytu: lipiec 2025

    Gdyby hotel zostal odswiezony, wrocilibysmy do niego. Na plus: duzy rodzinny pokoj, wygodne lozka, widok z balkonu (na morze), przyzwoite jedzenie, ciekawy przytulny design hotelu, obsluga w „stolowce” i barze, basen czesciowo plytki pozwalajacy 8-latkowi na samodzielna zabawe, wolne lezaki dostepne caly dzien, lokalizacja - 15min spacerem do plazy i deptaku. Na minus: KARALUCHY w pokoju, na balkonie, przy basenie, w toaletach - obrzydliwe!!! strach w nocy isc do lazienki brrr, chyba nigdy nieodswiezona lazienka (brudne pokruszone fugi, prysznic pryskajacy na wszystkie strony, zapuszczona wyginajaca sie wanna), popsuta klimatyzacja, piasek lub cos podobnego w basenie, wysiedziane zapadajace sie lezaki, scena imprezowa od strony balkonow, animacje watpliwej jakosci (nic dla dzieci), plastikowe jednorazowe kubki w barze (do nich nalewali np. cava) - zwykle kubki sa z grubszego tworzywa wielorazowego uzytku, podejrzana woda z automatu z sokami (sensacje zoladkowe), obrzydliwa kawa (brak mozliwosci wypicia porzadnej kawy z ekspresu, smieszna „silownia”. A najgorsze, ze zarowno obsluga recepcji jak i rezydentka ze stoickim spokojem przyjmowali prawie codzienne reklamacje, tlumaczac m.in. ze karaluchy na Kanarach sa normalne (jezdze regularnie i nigdy sie nie spotkalam), a imprezy na scenie koncza sie przeciez o 23:00. Moje pierwsze wakacje z Rainbow i raczej ostatnie.

    2.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    19

    Pobyt na przełomie 2024/25 all inclusive

    Agnieszka 06.01.2025

    Jedzenie monotonne, połowa rzeczy nie nadająca się do jedzenia, na koniec dostałam wysypki na brodzie i czeka mnie wizyta u dermatologa, zero przypraw w jedzeniu, a na pewno zero soli. Drinki na all inclusive nalewane z automatu - Mohito koloru płynu do mycia naczyń o smaku niewiele lepszym, podobnie S*x on the beach, Strawberry Daiquiri i reszta “drinków” z baru, w miarę jadalne piwo nalewane przy barze, woda w basenie lekko podgrzewana, snack bar to wysuszone na wiórki fastfoody i warzywa leżące chyba pół dnia na słońcu żeby stworzyć z nich burgera, pokoje duże, niewiadomo kiedy ostatni raz w remoncie, pościel niewiadomo kiedy zmieniana, pożółkła, na ścianach grasujące robaki, a w jedzeniu i wokół basenu karaluchy, klimatyzacja bez funkcji grzania, połowa gniazdek bez napięcia, wi fi praktycznie w ogóle nie działające (a na pewno nie dało się z niego korzystać). Na pewno najgorszym elementem hotelu jest jednak pani rezydentka Nina, która na pytanie czy przyjedzie do Pani, której mąż umarł kilka godzin przed Nowym Rokiem w wyniku NZK odpowiedziała “Jak Pani sobie to wyobraża?”. Starsza Pani nieznająca języka, została sama w obcym kraju, chwilę wcześniej owdowiała, a osoba, która mogłaby chociaż pomóc jej i robić za tłumacza, nie raczyła ruszyć swoich 4 liter z imprezy Sylwestrowej i jeszcze miała pretensje, że ktoś raczył do niej zadzwonić i przerwać imprezę. Śmiech na sali, który przelał gorycze pobytu w tym hotelu. Jeśli ktokolwiek zamierza jechać w tym kierunkiem i rezydentką nadal będzie pani Nina, to nie polecam umierać, bo nie wiadomo czy ktokolwiek się Wami zainteresuje. Pozostali goście hotelu byli bardziej pomocni i zainteresowani losem starszej Pani niż pani Nina. WSTYD!

    2.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    0

    Bardzo niskiej jakości hotel z bardzo kiepskim jedzeniem

    Mariusz 08.06.2025 | Termin pobytu: kwiecień 2025

    Na plus to względnie dobra lokalizacja 15 minut pieszo nad ocean. Obok hotelu są miejskie hulajnogi. Dużo bezpłatnych miejsc parkingowych w okolicy hotelu, jak się uda to nawet przy wejściu do hotelu. Sam hotel niskiej jakości. moim zdaniem 2* z fatalnym jedzeniem. Pokój duży o komfortowy jednak mój pokój był nad kuchnią więc nie dało się siedzieć na balkonie z racji smrodu z kuchni. Jedynie można traktować ten hotel jako bazę noclegową. przespać się i wyjść z niego i wrócić wieczorem.

    2.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    0

    Maciej, Kraków 19.12.2019

    Hotel maks 3 gwiazdki, pokoje wymagające remontu, na ścianach odparzenia, w łazience brudne fugi, umywalki wanna, prysznic też ewidentnie do wymiany, w restauracji poobijane talerze, zużyte sztućce i szkło, niesmaczna kawa z ekspresów. Sama Teneryfa strasznie komercyjna, brak klimatu jaki był np. na Lanzarotte

    2.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    1

    bardzo słaby hotel

    MILO 30.08.2024

    hotel nie a wiele do zaoferowania, poprostu stary obiekt ktoremu odmalowane ściany nie pomogą. kuchnia słaba, za mało obsługi. przyjechaliśmy o godzinie 23, okazało się że pokój nie był przygotowany dla dzieci. nie miał kto przygotować pokoju, w końcu po godzinie przyszła Pani z recepcji z pościelą (całą wymiętoloną jakby po kimś była) i chciała przygotować, ale niepotrafiła rozłożyć łóżka (co się dziwić w końcu recepcjonistka, a nie pokojówka...) tylko szkoda ze nikogo nie było w hotelu kto mógłby to zrobić... kuchnia przeciętna. towarzystwo - angole mocno przeważają i są dość patologiczni :/ wybraliśmy ten hotel ze względu na figloklub bo dzieciom podobało się w klubie rok wcześniej i bardzo chciały ponownie. niestety tutaj to była porażka. po jednym dniu musieliśmy mocno dzieci namawiać żeby poszły znowu, a po drugim juz się nie udało przekonać... zabawy w klubie ograniczały się do rysowania i wycinania kartek... żadnych prac/zabaw terenowych wszystko w budce na siedząco :/

    2.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    14

    Pobyt 7 dniowy

    Małgorzata, --- 26.02.2023 | Termin pobytu: luty 2023

    Zdjęcia nie odzwierciedlają faktycznego stanu na miejscu okazało się że hotel do remontu, w pokoju obdrapane meble, stara lodówka w toalecie niedziałająca spłuczka, rdza na korkach w wannie,nędzne WiFi. Brak wody do picia w pokoju. W dniu przyjazdu wchodząc na kolację, nasze pierwsze myśli to szkolna stołówka. Zero klimatu. Obsługa hotelu na plus. Jedzenie dobre ale codziennie to samo. Kawiarnia to była tragedia jak przydrożny bar, drinki to najgorsze dno. Nasza rezydentka nieco opryskliwa szybko załatwić i dać jej spokój. W dniu odjazdu zbiórka przed hotelem 16.10 pan kierowca odjeżdża 16.07 mam nadzieję że wszyscy zdążyli na samolot.

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem