Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Zastanawiasz się, czy ten hotel to dobry wybór? Wpisz pytanie, a dostaniesz podsumowanie wszystkich opinii naszych gości.
1.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Tylko lokalizacja jedynym atutem... obok najlepsza dyskiteka w okolicy reszta szkoda czasu pisać
0.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Stary, brudny hotel od lat nie remontowany, droga podróż w czasie do lat 90-tych. Bardzo dużo małych dzieci, hałas, basen tuż przy ulicy, jedzenie raczej średnie, brudne naczynia i sztućce na stołówce - w efekcie wino piliśmy z jednorazowych kubków. Pokoje zdezelowane - jedynie łóżka wyposażone w dość wygodne materace. Za to w łazience mydło tylko przy wannie za szybą, także po skorzystaniu z toalety, należało wejść do wanny, żeby dostać się do mydła. Po urządzeniu „sceny” w recepcji wydano nam małe mydełka. Może w cenie last minute za małe pieniądze byłby to hotel do przyjęcia, ale ja zapłaciłam cenę za 4 gwiazdkowy hotel, a dostałam słabe 3 gwiazdki. Czuje się oszukana przez RAINBOW, gdyż ten hotel nigdy nie powinien być sprzedawany za cenę, którą zapłaciłam. To moja pierwsza i ostatnia podróż z Rainbow.
0.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Tragedia hotel straszy, brudno i śmierdzi, chodzą karaluchy. Pościel w pokoju była brudna, łóżeczko dla dzieci również musiałam prosić o sprzątanie, dodatkowo byłam w okresie sylwestrowym i spotkała mnie nieprzyjemna sytuacja, ponieważ na kolacji sylwestrowej zmarł człowiek i to co było najgorsze obsługa hotelu kompletnie nie radziła sobie z sytuacją (osoba zmarła leżała na sali a ludzie jedli posiłek). Nie polecam ani hotelu ani biura rainbow, które kompletnie sobie nie radzi z takimi sytuacjami jak ta która nam się przydarzyła, a dodatkowo zostaliśmy bez pomocy rezydenta.
0.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Jeżeli ktoś ma możliwość odwołania pobytu w tym hotelu to niech to zrobi. Niestety mimo licznych wyjazdów z biurami podróży na takie tragiczne warunki nie trafiłam jeszcze nigdy. To miały być miłe wakacje w okresie świąteczno- sylwestrowym a okazały się koszmarem. Poza wielkością pokoju hotelowego który był faktycznie przestronny cała reszta była okropna. Hotel nie remontowany od bardzo długiego czasu z zapuszczonymi brudnymi i zardzewiałymi elementami armatury łazienkowej , robakami w toalecie, toną brudu i pleśni w spłuczce która tylko dlatego była otwierana bo nie działało spuszczanie wody. Jedzenie straszne … tzw snack bar to stare parówki i nieświeże resztki placków które posiadały twardą skorupę od kilkudniowego leżenia w podgrzewaczu. Jedzenie w głównej restauracji niestety też było nie do przyjęcia … część rzeczy niejadalnych kompletnie bo były stare a część która była świeża to kończyła się po 30 min po otwarciu restauracji i potem już nie była dokładana. Mimo że byliśmy w kraju gdzie owoce morze i ryby powinny być wszędzie to krewetki w restauracji pojawiły się jedynie w sylwestrowy wieczór. A skoro już przeszłam do wieczoru sylwestrowego to podczas kolacji w restauracji zdarzył się bardzo przykry incydent i jeden z uczestników polskiej grupy zmarł podczas kolacji. Obsługa hotelu zachowała się skandalicznie kontynuując podawanie kolacji w tym samym pomieszczeniu w którym prowadzona była akcja ratowania życia człowieka a po zakończeniu resuscytacji przykryto go jedynie prześcieradłem i dalej podawano wino. Dodatkowo polska rezydentka biura rainbow powiedziała że przebywa w tym dniu na urlopie i nie jest psychologiem żeby rozmawiać z żoną zmarłego. Chciałabym zaznaczyć że wyjazd z pośrednikiem biura jest właśnie po to aby pomagać w sytuacjach wyjątkowych nie tylko w kwestiach językowych ale również proceduralnych. Tej pomocy nie udzielono i zachowano się skandalicznie dlatego też chciałabym odwołać przyszłe rezerwacje które zrobiłam z tym biurem i zaprzestanie korzystania z ich usług. Wracając do hotelu to zdecydowanie nie polecam tego miejsca w szczególności rodzinom z dziećmi bo woda w basenach była lodowata, zamknięty kids club a zabawki dla dzieci stare i uszkodzone co zagrażało bezpiecznej zabawie. Dodatkowo nie było żadnych atrakcji dla dzieci ani animacji. Nie polecam tego hotelu nikomu jeżeli nie chce stracić pieniędzy. Pozdrawiam Agnieszka
0.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Właśnie wróciliśmy z pobytu w tym hotelu , niestety rozczarowanie i to bardzo . Odpadające klamki , brud i karaluchy , jedzenie średnie , pokoje stare i wszystko ogólnie syf . Byliśmy już na innych wyspach kanaryjskich w hotelach 4 gwiazdkowych i takiego dramatu nie było , nie polecam hotel powinien mieć 3 gwiazdki i to max , trzeba się zastanowić czy warto wydawać pieniądze za tak pobyt bud
0.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Wróciłam z pobytu w tym hotelu 19.11.2018r. Osoba w biurze podróży bardzo polecała hotel i tym bardziej byliśmy zawiedzeni. Nazywa się,że hotel jest po remoncie, a jest tylko odmalowany. Pokoje duże, ale zimne, bez klimatu z brudnymi meblami,wręcz czarnymi z brudu firanami, a łazienka, to już poniżej wszelkiej krytyki. Po prostu masakra!!! SPA szumnie nazwane posiada stare 30-to letnie przyrządy.Woda w basenie zimna ( w biurze przy zakupie usłyszałam, że jest podgrzewana), leżaki zepsute i bardzo brudne.Bar w hotelu śmierdzi stenchlizną, posiada rozpadające się brudne fotele.
0.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Najgorszy hotel w jakim do tej pory byliśmy. Hotel rodem z PRL. Brudne pokoje, począwszy od podłóg, toalety po pościel. W ofercie miał być podgrzewany jeden z basenów niestety nie był. Jedzenie średniej jakości dodatkowo zimne. Trzech nieudolnych animatorów, którzy byli kompletnie niewidoczni prócz mini disco dla dzieci. Cena absolutnie nieadekwatna do jakości hotelu.
0.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel – zakwaterowanie w innym hotelu – w ofercie pokój był w standardzie Junior Suitew budynku głównym z widokiem na basen i ocean, zakwaterowanie nastąpiło w pokoju rodzinnymz widokiem na tył hotelu, w którym powinniśmy być zakwaterowani. Pokój dzienny miał być wyposażony w komfortową rozkładaną sofę, tymczasem były to dwie drewniane prycze przykryte cienkim piankowym materacem, na których nawet nie można było usiąść. Wyżywienie, zgodnie z umową - all inclusive w 3 restauracjach (głównej, a’la carte i snack bar) –w pierwszych dniach posiłki serwowane były w małej „restauracji” a’la carte w formie bufetu szwedzkiego. Restauracja nie była przystosowana do większej ilości gości i trzeba było czekaćna stolik. Restauracja główna została otwarta na dwa dni przed naszym wylotem – 18.05.2016i nie była w stanie zapewnić standardu hotelu 4* - snack bar również był otwarty tylko na dwa dni przed naszym wylotem. Jedzenie było monotonne i w małych ilościach. Z warunków umowy wynikało, że podczas pobytu raz możemy skorzystać z restauracji a’la carte,ale również nie było to możliwe. Bar przy głównym basenie i lobby bar były nieczynne w ciągu całego naszego pobytu. Jedyny otwarty bar to Irish Pub – raczej na wieczornego drinka - otwarty wieczorami. Rozrywka – w związku z tym, że żaden inny tour operator nie zdecydował się zakwaterowaćw tym hotelu gości i byliśmy jedyną grupą – nie było żadnych organizowanych rozrywek(ani animacje dzienne ani wieczorne nie miały miejsca). Rezydenci tylko przyjeżdżali i robili zdjęcia. Grupa Anglików została odesłana do innego hotelu, zaraz po tym, jak rezydent stwierdził,że hotel nie zapewnia warunków bezpieczeństwa. Z opisu oferty niedostępne były również – disco theatre, zumba fitness, jak również spa,z którego jednorazowe skorzystanie było w cenie. O wszystkich powyższych uchybieniach poinformowaliśmy na spotkaniu informacyjnym rezydentkę. Pani zbagatelizowała sprawę mówiąc, że dostaliśmy i tak lepsze pokoje, niż są w Playa Real. Po obejrzeniu remontowanych pokoi, okazało się, że pokojew Playa Real są w o wiele wyższym standardzie. Przez cały okres byliśmy w stałym kontakcie z rezydentką, informując ją o wszystkich niedociągnięciach, jak również, zgodnie z pkt. 4 ogólnych warunków uczestnictwa, zażądaliśmy zmiany hotelu na standard odpowiadający warunkom podpisanej umowy. Pani rezydentka poinformowała nas, że nie będzie to możliwe. Podsumowując - wybierając hotel zdecydowaliśmy się na duży obiekt 4*, żeby mieć gwarancję udanych wakacji w komfortowym obiekcie, różnorodność jedzenia, dużą ilość rozryweki przede wszystkim błogi spokój. Żaden z powyższych punktów nie mógł być spełniony zgodnie z umową w związku z prowadzonym remontem w hotelu Playa Real Resort 4* Dodatkowymi uciążliwościami były bardzo głośne hałasy związane z remontem, ciągłe przechodzenie robotników i ogólnie panujący bałagan, brud i kurz remontowy. Gruz i stare meble były zrzucane z pięter przez okna bezpośrednio do kontenera stojącego pod budynkiem. Zaoferowana rekompensata w postaci darmowego wi-fi, jak również możliwość pozostania w pokojudo czasu transferu na lotnisko, była co najmniej śmieszna. W związku z tym, że chcieliśmy spędzić spokojne wakacje internet nie był dla nas istotny. Hotel nie miał innych gości, więc również przedłużenie nam pobytu nie blokowało pokoju.
0.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
W hotelu spędziliśmy tydzień całą rodziną w okresie świąteczno noworocznym. Był to Nasz 4 wyjazd na Kanary, wszystkie w hotelach 4*. Niestety opis a realia daleko od siebie odbiegają. Hotel do kapitalnego remontu, nie powinien być udostępniony turystom w tej kategorii 4*. Łazienki okropne, popękana armatura, odchodząca emalia z wanny, niedziałająca spłuczka, wszechobecny grzyb i zacieki... Pokój pomimo sprzątania nadal brudny, podłogi czarne. Do tego wszystkiego dochodzi brak podgrzewania basenu pomimo zapewnienia w ofercie oraz zimne i nie dobre jedzenie w "restauracji". Siłownia niestety nie wygląda jak na obrazku w katalogu. Stare atlasy, niedziałająca bieżnia. Na uwagę zasługuję również fakt pani rezydent Niny, która pomimo swoich obowiązków niestety ich nie wykonuje. Jest nieprofesjonalna, brak w niej empatii na tragedie rodzinna. Szczerze nie polecam tego hotelu. Mam nadzieję, że Rainbow jako organizator wyciągnie z tego jakieś wnioski i zacznie weryfikować swoje hotele oraz rezydentów.
0.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Nie wiem od czego zacząć. Wycieczka była w czasie sylwestrowym ja rozumiem że jest to dość specyficzny okres ale pieniądze które zostały zapłacone za wycieczkę nie były tego warte. Brak wody ciśnienia w.kranach A co za tym idzie nie było jak się umyć rano. Jedynie w nocy można było się porządnie umyć, nie mówiąc już o umyciu włosów. Jedzenie katastrofa. Oczywiście śniadanie angielskie. Nie wiem z czego była robiona jajecznica ale nie przypominała jajecznicy. Jeśli chodzi o obiad i kolacje ...osoba taka jak ja która nie jada mięsa miała problem z wyborem jedzenia. Ryby zawsze suche, ziemniaki zawsze niedogotowane nie mówiąc już że często jedzenie było wyschniete lub zimne. Moglabym sie tu rozpisać ale chyba nie jest to warte. Mogłabym esej napisać. Płacąc prawie 11 tyś za wycieczkę oczekiwalo się czegoś więcej.