Wyżywienie
Restauracje:
Dodatkowe usługi:
Pozostałe informacje:
Program sportowy i animacyjny
Dla każdego: Goście otrzymują Kartę Klubową upoważniającą do korzystania z wymienionych atrakcji: kort tenisowy, boisko do tenisa ziemnego, siatkówka plażowa, stół do tenisa, basen dla dorosłych i dzieci wyposażony w parasole i leżaki (ograniczona ilość), dzienne i nocne animacje, gimnastyka wodna, aerobik, tańce grupowe, gry, kabarety, muzyka i pokazy, serwis plażowy.
Dla dzieci: Kids Club „Futurlandia” ze specjalną dedykowaną obsługą, podzielony na 4 grupy wiekowe: 3/6 lat, 7/11 lat, 12/14 lat i 15/17 lat.
Dodatkowe informacje
Kategoria lokalna
****Wizy
Świadczenia
Cena obejmuje: przelot samolotem czarterowym, opłaty lotniskowe, transfery lotnisko-hotel-lotnisko, 7 lub 14 rozpoczętych dób hotelowych, wyżywienie wg opisu zakwaterowania, opiekę polskiego rezydenta, ubezpieczenie TU Europa (NNW, KL, Assistance i bagaż).
Cena nie obejmuje: wycieczek lokalnych, posiłków i napoi innych niż wymienione w opisie wyżywienia przy każdym z hoteli oraz innych wydatków osobistych. Uwaga: cena nie obejmuje lokalnego podatku turystycznego, którego wysokość zależy od standardu hotelu i wynosi od 2 do 6 EUR za pokój za dzień pobytu. Podatek płatny będzie w recepcji przed zakwaterowaniem.
Sezonowość
Zwykle wysoki sezon turystyczny w regionie Sardynii we Włoszech trwa od połowy czerwca do połowy września.Podatek lokalny
Obowiązkowy podatek turystyczny płatny bezpośrednio w hotelu ok. 2-6 EUR/os./dzień.Kategoria lokalna: 4
2 godz. 25 min.
Bezpośredni
Wypoczynek
Polski rezydent
W cenie
W cenie
Cena obejmuje: przelot samolotem czarterowym, opłaty lotniskowe, transfery lotnisko-hotel-lotnisko, 7 lub 14 rozpoczętych dób hotelowych, wyżywienie wg opisu zakwaterowania, opiekę polskiego rezydenta, ubezpieczenie TU Europa (NNW, KL, Assistance i bagaż).
Cena nie obejmuje: wycieczek lokalnych, posiłków i napoi innych niż wymienione w opisie wyżywienia przy każdym z hoteli oraz innych wydatków osobistych. Uwaga: cena nie obejmuje lokalnego podatku turystycznego, którego wysokość zależy od standardu hotelu i wynosi od 2 do 6 EUR za pokój za dzień pobytu. Podatek płatny będzie w recepcji przed zakwaterowaniem.
Poza sezonem niektóre atrakcje lub usługi mogą być niedostępne z powodu warunków pogodowych bądź gdy nie ma wymaganej liczby zainteresowanych.
Bezpłatne Wi-Fi w recepcji.
Wszystkie pokoje, urządzone w stylu sardyńskim, umieszczone w szeregowych willach, w zielonej okolicy, która rozciąga się do plaży. Dla Gości dostępne są pokoje dwuosobowe i 3-4 os. Wszystkie pokoje znajdują się na parterze z niezależnym wejściem, wyposażone są w szeroki taras, podwójne łóżko (możliwa dostawka: łóżko piętrowe), telewizor, telefon, sejf, minibar (za dodatkową opłatą), klimatyzację indywidualną, łazienkę z prysznicem i suszarką do włosów. Pokoje dwuosobowe dla osób niepełnosprawnych dostępne są na życzenie.
Mapa
Wyżywienie
Szczegóły lotu
Program sportowy i animacyjny
Atrakcje regionu
Inne hotele w regionie
Dodatkowe informacje
Bagaż
rejestrowany i podręczny
Transfer
lotnisko-hotel-lotnisko
Ubezpieczenie
podstawowe
Opieka
rezydenta
1 x Pokój
(Pokój standardowy z widokiem na ogród)
2.0/6 (1 opinia)
Atrakcje dla dzieci
Obsługa hotelowa
Plaża
Pokój
Położenie i okolica
Rezydent
Sport i rozrywka
Wyżywienie
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
2.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
A miało być tak cudownie....Wymarzone wakacje na Sardynii okazały się najgorszymi z wielu powodów...Wyjazd zamówiony na początku listopada, wybrany starannie z pełną świadomością miejsca (północno zachodnie wybrzeże ) i hotelu , czekamy z radością...Na lotnisku rezydent p. Urszula informuje nas, że w wybranym hotelu nie ma miejsc, jak to nie ma miejsc?!Zamówiłam 8 miesięcy temu...Nikt nie poinformował nas przed wylotem ,że nie ma miejsc chociaż z rozmowy wynika iż taką informację rezydenci otrzymali jakiś czas temu. Pani Urszula informuje nas, że hotel do którego mamy się udać jest o podobnym standardzie , na dodatek ma ładniejszą plażę i lepsze jedzenie...Zaufałam , bo do tej pory nie zawiodłam się na Rainbow...W takiej sytuacji jest jeszcze kilka osób...Jedziemy 2,5 godziny autobusem, to co zastajemy w rażący sposób odstaje od tego co zamówiłam standardem, położeniem ( np. daleko od morza), infrastrukturą, coś jak ogródki działkowe z altankami...Pokój który nam zaproponowano chyba najgorszy z możliwych ....W ogóle mam wrażenie że Polacy są tam traktowani jak gorszy gatunek turysty. Na lotnisku zostałam oszukana. Jest godzina 11.30 Dzwonimy do rezydentek, do biura obsługi klienta , jedni odsyłają nas do drugich Rezydentki informują nas, że nie ma miejsc w innych hotelach i musimy tam zostać. Nie ustępujemy i prosimy o inne propozycje....Przed hotelem spędzamy kilka godzin, przedstawiane 3 inne propozycje są nie do przyjęcia , ok 19 decydujemy się na hotel Future Club Cala Florita, to naszym zdaniem najlepsza propozycja z przedstawionych chociaż daleka od tego co zamawialiśmy ( chociażby położenie na wschodnim wybrzeżu) O 20 jedziemy kolejne 2,5 godziny z powrotem na lotnisko, gdzie dostajemy do podpisania pod presją powrotu do tego hotelu z którego właśnie przyjechaliśmy, dokument że nie rościmy sobie już żadnych pretensji do biura podróży i że sprawa została załatwiona polubownie. Jest prawie godzina 23 , od 3 w nocy jesteśmy w podróży, zmęczeni, sfrustrowani, zestresowani...Podpisujemy, wsiadamy do kolejnego busa i ok 30 minut jedziemy do hotelu Future Club Cala Florita Cały dzień stracony...Nie tak to miało wyglądać! Trudno się cieszyć z pobytu chociaż wiemy że mogliśmy trafić gorzej...Hotel w znacznej odległości od plaży, dojście alejką, brak przy plaży baru, toalet, tylko po drodze toy toy, słabe jedzenie, wi - fi tylko przy recepcji, jeden mały basen i jeden płytki dla dzieci, hotel położony w nieciekawym miejscu , można by długo wymieniać...Na miejscu mogliśmy skorzystać tylko z jednej wycieczki na Archipelag La Maddalena , organizowanej przez miejscowe biuro RenataTravel, z którego usług korzysta Raibow. To był najbardziej udany dzień całego pobytu. Nie wiem jaki status na wyspie ma biuro podróży Raibow ale to co oferuje jest nie do przyjęcia! Z naszej wiedzy wynika , że opisany proceder overbooking i cała reszta to częsty przypadek na Sardynii...Pozostał niesmak i niedosyt. Czy polecam Sardynię z Rainbow? Zdecydowanie NIE!!!
Inne hotele dostępne w tym samym regionie