Opinie o Hotel Posada

Kategoria lokalna: 4

5.2/6
(140 opinii)
Atrakcje dla dzieci
4.9
Obsługa hotelowa
5.3
Plaża
5.0
Pokój
4.7
Położenie i okolica
5.4
Rezydent
4.5
Sport i rozrywka
4.6
Wyżywienie
5.3
Zweryfikowane treści - Opinie pochodzą od Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
pani z lornetka
Dowiedz się, co sądzą inni
Nowość AI

Zastanawiasz się, czy ten hotel to dobry wybór? Wpisz pytanie, a dostaniesz podsumowanie wszystkich opinii naszych gości.

    4.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    40

    Udane wakacje

    Wojciech 25.10.2017 | Termin pobytu: wrzesień 2017 | Tagi: 26-35 lat, w parze

    Po przylocie bardzo szybko dostaje się bagaże na lotnisku ale transfer do hotelu trwa około 2 godzin. Obsługa w hotelu bardzo miła i pomocna. Pokoje w Sardyńskim stylu, przestronne z klimatyzacją, telewizorem, balkonem i darmowym sejfem.Łóżko Queen size to tak na prawdę dwa połączone ze sobą łóżka, więc jest szpara pomiędzy nimi. Mieliśmy pokój z widokiem na ogród, nie polecam pokojów z widokiem na basen, może być głośno. Śniadania są dosyć monotonne: jajecznica, bułki, szynka ser itp. Często na śniadaniu bakowało kubków na kawę lub herbatę. Natomiast obiady i kolacje bardzo urzmaicone, zawsze była ryba, pizza, dwa lub trzy rodzaje makaronów, owoce morza, włoskie sery, wędliny oraz desery. Do kolacji i obiadu podawana jest woda, wino białe lub czerwone, piwo (trzeba poprosić kelnera). Plaża ładna z czystą wodą problemem może być jedynie silny wiatr, który sprawia że mimo słońca czuć chłód (byliśmy pod koniec września). W pobliżu hotelu są 3 plaże, które warto zwiedzić. Nie warto brać maski do nurkowania ponieważ w wodzie nie było żadnych rybek. Bardzo blisko hotelu znajduje się supermarket z wieloma włoskimi produktami. Obsługa rezydenta bardzo dobra, kompetentna i chętnie służyła pomocą. Hotel jak i miejsce polecam na mało intensywny wypad i najlepiej ze względu na pogodę i wiatr wcześniej niż koniec września.

    4.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    10

    Dobry kameralny hotel

    knedel 05.07.2022 | Tagi: 46-55 lat, z rodziną

    Hotel spełnił moje oczekiwania, położony blisko centrum urokliwego miasteczka.Pokoje czyste codzienie sprzątane wyżywienie smaczne wystarczająca ilosc potraw codzienie pyszna pizza i nielimitowane wino do obiadu i kolacji .Rezdentka ok sprawdziła sie na wycieczce ogólnie wrażenia bardzo dobre z pobytu w tym hotelu

    4.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    4

    Sardynia pobyt

    M 28.08.2022 | Tagi: 46-55 lat, z rodziną

    Hotel w środku urokliwego miasteczka skąd odpływają promy na Magdalenę. Posiłki urozmaicone, jedzenie typowo sardynskie i włoskie. Stale obecny makaron i pizza. Pokoje małe, warto wykupić dodatkową opcję z widokiem, bo inaczej pokój jest beż balkonu z oknem na śmietnik lub klimatyzatory. Czysto i skromnie

    4.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    3

    Smaczne jedzenie i dobra baza wypadowa

    Szymon, Warszawa 17.08.2023 | Termin pobytu: sierpień 2023 | Tagi: 26-35 lat, w parze

    Hotel położony w bardzo dobrej lokalizacji, pozwalającej na odwiedzenie pobliskiej wyspy oraz dłuższej wyprawy na Korsykę. Bardzo smaczne jedzenie, dużo owoców morza oraz świeża pizza przygotowywana każdego dnia. Obsługa pomocna i komunikatywna. Pokoje czyste, natomiast widać już upływ czasu i niektóre elementy należałoby wymienić np. kabina prysznicowa czy szafa. Pobliska plaża jest blisko portu, więc rekomenduję wybranie innej.

    4.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    7

    Dobra lokalizacja, ale to stary hotel bez 4*

    Monika Jolanta, Warszawa 11.07.2024 | Termin pobytu: lipiec 2024 | Tagi: 36-45 lat, w parze

    PLUSY + Hotel położony w fajnym miejscu. Blisko plaży, centrum miasteczka. Raczej cicho i spokojnie (wykluczającą atrakcje wieczorne odbywające się przy basenach). + Wyżywienie całkiem smaczne. Sporo owoców morza. Niektóre posiłki naprawdę pyszne. Śniadania typowo włoskie: za słodkie, monotonne. Przy 3-4 dniu już masz dosyć. + Przyjazna, pomocna obsługa. Bardziej ta kelnerska niż w recepcji. MINUSY - Mimo że przylot do Olbii jest z samego rana, to zameldowanie odbywa się dopiero o 16!!! Rainbow to wie, ale nie informuje o tym klientów, którzy tracą prawie cały dzień na czekanie na pokoje. - Nie ma lunchu w dzień przyjazdu! W ramach wycieczki klienci dostają 6 śniadań (siódme w ramach lunchboxa w dniu wyjazdu, swoją drogą fatalnego: suche bułki, plaster salami i sera, dżem, suchary, jabłko, mała woda), 6 obiadów i 7 kolacji. Nie wiadomo dlaczego nie ma w ofercie siódmego obiadu. - Hotel nie ma 4*! Może miał je w latach 70, ale nie dzisiaj. Pokoje smutne, ściany pomalowane w cętki przez co mieni się w oczach od tych plam. Brudne zasłony, niedoczyszczone detale. Z szafy po otwarciu wydobywa się zapach stęchlizny. Nie ma nawet czajnika! Nie ma szklanek/kubków. Niczego. Łazienka koszmarna! Brakuje fug pod prysznicem, kabina zardzewiała, drzwiczki ledwo chodzą. Sedes z niedopasowaną, ruszającą się deską. Takiego koszmaru nie widziałam nigdzie. Tłumaczą to standardem 4* z Sardynii, ale byłam w hotelu 4* na Sardynii z Itaką i tam był luksusowy bunglow. - Zupełnie niepomocna rezydentka. Turyści z wycieczki zgłaszali uwagi do swoich pokoi (np. z widokiem na mur i wychodzące z niego rury), ale pani zrobiła z tym całe NIC. Nie była zainteresowana pomocną. Nie wiedziała nic o oferowanej wycieczce na Szmaragdowe Wybrzeże, czytała ją z kartki!!! Nie znała terminów wycieczek fakultatywnych, inni turyści kupujący wycieczki z biur stacjonarnych znali je lepiej. Turystom udającym się na La Maddalenę wycieczkę potwierdzała w ostatniej chwili, dzień przed, choć o termin dopytywano znacznie wcześniej, ale nie znała go. Koszmarna organizacja. - Na karteczce od pani rezydentki są przekłamania. Rainbow twierdzi, że w godzinach popołudniowych sklepy i restauracje są zamknięte i w zasadzie nie można zjeść obiadu poza hotelem, w którym to za obiad w pierwszym dniu trzeba zapłacić 25 euro za osobę. Obiad można zjeść i to bez problemu w wielu miejscach w centrum Palau i to za mniej niż 25 euro za osobę.

    4.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    6

    Urlop wrzesien

    BEATA, Łódź 20.09.2024 | Termin pobytu: wrzesień 2024 | Tagi: 56-65 lat, ze znajomymi

    Urlop w hotelu uważam za udany .Pokoje czyste .Jedzenie bardzo dobre. Jedynie śniadania..... mógł by być omlet albo jajka sadzone ,ale ... to Włochy śniadania sa bardziej na słodko ;:))..Po przyjeździe do hotelu około godz 10 okazało się ze hotel dopiero ma dobę hotelowa od godz 16 .Nie ma obiadu trzeba go dokupic w hotelu ,lub zjeść na mieście. Dopiero kolacja o godz 21.Pani rezydent która wie wszystko najlepiej , powiedziala że hotel ma takie zasady .... niepodeszła i nie poprosiła o pokoje wcześniej itp ...... niepomocna w niczym ...itp

    3.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    3

    Ocena,dobra trójka.

    BARTOSZ, Rybie 13.07.2024 | Termin pobytu: czerwiec 2024 | Tagi: 56-65 lat, z rodziną

    Pokój,jak nie wylosuje się z piętrowym łóżkiem,jak w koszarach,to zgrzebny ale taku na 3 gwiazdki.Za to czysty,codziennie sprzątany,odp.wymiana pościeli.Prysznic minimalistyczny.Trudno się umyć w tak ciasnej kabinie. Obsługa bardzo przyjazna i pracowita.Pożywienie to... nieporozumienie.Codziennie przez dwa tygodnie TO SAMO !I właściwie nic.Takie same dwa rodzaje wędlin i sera,jajecznuca i bekon.Kropka.Lunch,Przeciętny.Nie ma co pamiętać.Kolacja,ta sama zupa,ten sam makaron i jakieś mięso lub ryba.Nie wielki wybór warzyw.Kawałek do plaży przy miejskim porcie.Ogólnie na pewno nie cztery gwiazdki.

    3.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    12

    Hotel spełnia wymagania.

    Magdalena, Kraków 18.08.2022 | Tagi: 56-65 lat, ze znajomymi

    Hotel nie powinien nazywać się "Posada" a "U Flinstonów". Ale to zaleta nie wada. Jest czysto, jedzenie doskonałe, miła i kompetentna obsługa. Jak dla mnie to przesadzają z animację: codziennie łupi ta sama muzyka na hotelowej plaży. Koszmar; własnych myśli nie słychać. Trzeba im jednak przyznać, ze bardzo się starają. Hotel w typowo sardyńskim stylu z wypielęgnowaną zielenią. Lokalizacja bardzo dobra. Ja miałam pokój z widokiem na morze, ale są też pokoje np. bez balkonów, to może wkurzyć. Basen jest ok. Hotel zajmowany w 90 % przez Włochów, wiec na posiłkach jest... burzliwie jak to we Włoszech; nie wiadomo czy się kłócą, czy po prostu rozmawiają :D. Generalnie, nie wiem czemu Polacy narzekają na hotel, nam się podobał. Tylko te mrówki. Są wszędzie, nawet sól polubiły ;) Plaża hotelowa jest... beznadziejna. Najgorsza ze wszystkich na Sardynii i w zasadzie w samym porcie. Ale Sama Sardynia jest przepiękna. :)

    3.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    9

    opinia Kamila

    Kamila, Tychy 06.09.2021 | Tagi: 46-55 lat, w parze

    szczegółowe opinie poniżej

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    13

    Hotel niewart ceny

    Ewa 26.06.2024 | Termin pobytu: czerwiec 2024 | Tagi: 46-55 lat, z rodziną

    Bylam w wielu różnych hotelach, ale w tak słabym jeszcze nie. Hotel nie zasługuje na 4*. Śniadania wyjątkowo ubogie, bardzo mały wybór, nie ma komu albo nie chce się smażyć jajek i omletów. Obiadokolacje byłyby OK, gdyby nie to , że codziennie jest jedno ciasto na deser wydzielane po porcji każdemu, owoce to tylko 1 misa jabłek i 1 misa pomarańczy, raz rzucili banany...Pokój ciasny, zupełnie nie na 3 osoby, zamienić nie było podobno na co, meble sprzed 50 lat chyba, w łazience brudne i zapuszczone, grzyb i syf, po prostu wstyd coś takiego udostępniać gościom.Wyposażenie baaardzo ubogie, brak czajnika w pokoju, lodówka nie działa. Tak naprawdę gośćmi się tam nie czuliśmy, bo tak nie wygląda gościnność, trudne do opisania tak pokrótce...Hotel nieatrakcyjny i bardzo drogi, bardzo niewiele dał w zamian, nie warto tyle płacić by dostać tak niewiele...Włosi powinni się uczyć gościnności chociażby od Polaków. Miejscowość mało atrakcyjna choć z niewielkim portem, nic ciekawego ani pamiątek kupić nie można, chodzić też za bardzo nie ma gdzie, jedynie w pobliżu portu są ładne zatoczki i plaże. Rezydentka pani Urszula zupełnie niekompetentna, nie nadaje się do pracy z ludźmi, już na lotnisku robiła problemy, a spotkanie organizacyjne to porażka, ona zupełnie nie potrafiła go prowadzić i podać rzeczowych przydatnych informacji tak jakby nic więcej niż goście nie wiedziała o hotelu, miejscowości i warunkach pobytu,biuro nie ma pojęcia kogo zatrudnia. Za to pani przewodnik Karina z wycieczki na Korsykę była bardzo OK. Pobyt oceniam średnio, na pewno tam nie wrócę, i nie polecam hotelu.

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem