Opinie klientów o Hotel Posada

5.2 /6
91 
opinii
Atrakcje dla dzieci
5.1
Obsługa hotelowa
5.3
Plaża
5.0
Pokój
4.8
Położenie i okolica
5.4
Rezydent
4.6
Sport i rozrywka
4.6
Wyżywienie
5.3
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz

5.0/6

Krzysztof, Kielce 14.07.2023

Bajdzo fajnie spedzony urlop- piekna Sardynia.

Byliśmy pierwszy raz na Sardynii i pewnie nie ostatni. Samo położenie hotelu, oceniamy bardzo pozytywnie -blisko plaży, dostępne bezpłatne leżaki, czysta woda. Sam budynek hotelu, mimo śladów użytkowania- był czysty i wszystko funkcjonowało bez zarzutu. Na wielki plus zasługuje obsługa hotelu, mili, uczynni i uprzejmi. Jedzenie była dla nas bardzo dobre- typowa kuchnia włoska, z dużą ilością ryb i owoców morza, warzyw etc. Smaczne wino białe do lanczu i kolacji. Pyszna, świeża pizza, bardzo dobre, miejscowe owoce i desery. Natomiast najwięcej zastrzeżeń mamy do Pani Marty- rezydentki, której aktywność ograniczyła się do agitacji na wycieczki fakultatywne! Zła organizacja wyjazdów na wycieczki. Wyjeżdżaliśmy za wcześnie, bez śniadania na Korsykę, a potem niepotrzebnie czekaliśmy długo na prom w miejscowości Santa Teresa de Gallura! Bus dojazdowy odbierał nas z portu, zamiast podjechać do Hotelu- skąd jechaliśmy z uczestnikami z tegoż samego hotelu. Informacje dotyczące pakietów lanczowych były nieprawidłowe, nie zgadzały się z wcześniejszym opisem pani Marty. Jest to osoba mało kontaktowa i obrażalska. Zamiast obiecanego kompetentnego przewodnika na wycieczkach na La Maddalenę i Korsykę - mieliśmy tylko niedoświadczonego tłumacza, wziętego z "łapanki". Transfer do i z lotniska, oceniam dobrze.

5.0/6

Mariola, --- 15.09.2017
Termin pobytu: wrzesień 2017

ocena HOTELU PASADA

Witam. Na początku wrzesnia spędziliśmy tydzień w hotelu Pasada. Położenie hotelu i plaża rewelacyjne. Blisko wszelkich atrakcji. Jedzenie w hotelu dobre, zwłaszcza pizza, makarony i owoce morza, które tam królują. Śniadania codziennie takie same. Sprzątanie pokoju bardzo dobre. Łazienka w złym stanie jak na hotel 4 gwiazdkowy- spróchniała szafka pod umywalkę (straszne !!!!!!!). Pokój dobry i fajny widok na drzewa i góry. Obsługa w restauracji średnia- często czegoś brakowało a to kubków do kawy a to jajecznicy na śniadanie itp. Na obiad i kolację szwedzki stół , dania bardzo dobre - ale jedzenie na ciepło było podawane przez obsługę co mi nie odpowiadało bo wolę spróbować różnych dań po trochu niż po pół talerza (a później to zostawało). Na duże wyróżnienie zasługuje animatorka Marta, która jest po prostu rewelacyjna. Podejście do dzieci super. Takie osoby to skarb dla biura podróży.

5.0/6

Marek, Warszawa 20.08.2019

Fajne włoskie wakacje ale warto być świadomym wyboru pokoju

Hotel ze zróżnicowaną ofertą pokoi. Zdecydowanie warto dopłacić do pokoju z częściowym widokiem na morze. W przeciwnym wypadku trzeba być świadomym możliwości otrzymania pokoju z widokiem na mur, lub usytuowanym na galerii pod którą jest restauracja. Ogólnie sympatyczny hotel z włoską atmosferą, na początku sierpnia 2019r w hotelu wyłącznie Włosi i trochę Polaków. Stąd też typowo włoskie - dla mnie urokliwie - klimaty restauracyjne (wielopokoleniowe głośne rodziny włoskie przy stole) czy animacje w stylu i po włosku przez cały dzień, w tym szaleństwa na hotelowej plaży. Nuda z pewnością nikomu nie grozi. W grupie animatorów, mówiąca po polsku, przemiła dziewczyna Olesia z niezwykłą serdecznością dbająca o komfortowy pobyt każdego z naszych rodaków. Rezydentka p. Kasia - właściwa osoba na właściwym miejscu. Pozdrowienia dla obydwu Pań. Największy atut hotelu to b. smaczna lokalna kuchnia. Szczególnie usatysfakcjonowani bedą wielbiciele owoców morza. Trudno było wyszukać potrawy bez nich. Jedynie polscy amatorzy obfitych śniadań mogą czuć się zawiedzeni. Śniadania typowo włoskie - na słodko ( choć jest jajecznica, bekon, ser żółty, wędlina). Dla mnie unoszący się rano w całym hotelu "boski" zapach świeżo pieczonych na miejscu croissantów - bezcenny. A i kawę da się wypić - w każdej restauracji jest jeden automat z młyniem - z niego kawa śniadaniowa ok. Lepszą można wypić za 1.30E w barkach hotelowych w holu i przy plaży. Plaża zdecydowanie rozczarowuje. Wejście do wody łagodne, w butach bardziej komfortowo ale i bez da się radę ( pojedyńcze skały na dnie). Leżaki też się jakieś znajdą ale niestety pływać i kąpać się będziecie właściwie w porcie i to nie dla jachtów ale wielkich promów kursujących co 15 minut na wyspę La Maddalena. Nosem zdecydowanie to czuć. Zdecydowanym minusem jest organizacja podróży. Lot jest nie do Olbii ale Alghero skąd tranfser do hotelu trwa aż 2,5 godziny ( lot 2,15). Dodatkowo turyści z Warszawy transferowani są razem z tymi z Katowic i muszą czekać aż Ci przylecą. W drodze powrotnej Ci z Katowic zabierani są z hotelu razem z turystami z Warszawy, choć ich samolot wylatuje póżniej - czyli koczują na lotnisku.

5.0/6

Czech 04.07.2021

Szczegóły

Turyści z Polski lądują w hotelu w południe a doba hotelowa zaczyna się od 16.00. Da się z tym żyć, ale powinno się uprzedzić klientów przed wylotem o tej sytuacji. A tak personel każdemu po kolei tłumaczy, że lunchu nie będzie i na klucze trzeba czekać...
117181923
telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem