Kategoria lokalna: 4
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
5.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel zgodny z opisem organizatora, w atrakcyjnej części wyspy, na skraju portowego miasteczka z przystanią promową na La Maddalena. Pokój dość przestronny z widokiem na zaplecze hotelu, ale nie rezerwowałem widoku na morze. Zdecydowana większość gości hotelu to Włosi, stąd struktura posiłków: standardowe śniadania, dobre lunche i najobfitsze kolacje. Wszystkie posiłki w formie bufetu: bardzo bogatego i zróznicowanego (poza śniadaniami). Kulturalna i pomocny personel hotelu, dbałość o czystość bez zastrzeżeń, sympatyczna grupa animatorów na zorganizowanej plaży. Generalnie miejsce bardzo klimatyczne i godne polecenia.
5.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel starszego typu, ale czyściutki, codzienne sprzątanie, wymiana ręczników. Jedynym minusem w naszym przypadku było umieszczenie nas w pokoju bez balkonu, z oknem wychodzącym na mur i z widokiem na rury, w pokoju było bardzo ciemno, trzeba było korzystać ze światła nawet w dzień (o takiej możliwości zakwaterowania biuro nas nie poinformowało). Poza tym hotel godny polecenia, dobre jedzenie, blisko plaża z bezpłatnymi leżakami, cudowne widoki.
5.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
świetny hotel w dobrej lokalizacji w spokojnej okolicy. Przestronny pokoj.Bardzo dobra i urozmaicona kuchnia, czysto. Własny nieprzepelniony basen blisko do plaży z bezplatnymi lezakami i parasolki. Dobre miejsce na wypad do pobliskich atrakcji np. La Magdalena cz Korsyka. Wi fi tylko w lobby. Break mozliwosci pozniejszego wymeldowania.
5.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Dwutygodniowy pobyt w Palau zaliczamy do udanych. Hotel Posada może nie jest nowoczesny, ale zadbany. Pokój duży, z ładnym widokiem (ale dodatkowo płatny), codziennie staranie sprzątany, ręczniki wymieniane, personel życzliwy i pomocny. Wyżywienie urozmaicone (może z wyjątkiem śniadań). Problemem jest pośrednia dostępność do szwedzkiego stołu - pokarmy podaje personel (ale to "zasługa" pandemii). Podkreślić należy świetnie przygotowane "lunch-boxy", rezerwowane bez problemu. Dostęp do leżaków na basenie i przyjemnej plaży nie budzi zastrzeżeń. Wielkim walorem hotelu jest jego położenie - w najbliższym sąsiedztwie miasta Palau, z portem, mariną, przeprawą promową na La Madalenę oraz icznymi restauracjami i sklepikami. Z każdego miejsca roztacza się bajeczny widok Archipelagu La Madalena. Można znaleźć ciągle nowe trasy do spacerów i zwiedzania urokliwych zakątków. Zawiodł nas jedynie brak dostatecznej troski rezydencji Rainbow o organizację wycieczek fakultatywnych, zapowiadanych przecież w informacji internetowej. Odbyły się tylko 2 - żegluga po Archipelagu i Szmaragdowe Wybrzeże. Tłumaczenia obostrzeniami ant-Covidowymi były nie przekonujące, wszakże po 1 lipca obowiązują ułatwienia dla zaszczepionych. Tak więc "wypadła" z programu wycieczka na Korsykę (co jeszcze można zrozumieć), ale dlaczego nie było szerszej możliwości wycieczek na terenie Sardynii. Sardynia jest piękna!!!