Kategoria lokalna: 4
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
5.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Dobrze położony hotel blisko niezatłoczonej plaży i ładnego miasteczka Palau. Wyżywienie bardzo dobre
5.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel nie najnowszy, ale pokoje czyste i ładne. Dostaliśmy obiad przed otrzymaniem klucza do pokoju, więc super. Jedzenie OB-ŁĘD-NE i w dużych ilościach. Hotel składa się z 2 kompleksów, jeden tuż przy plaży. 2 baseny z bezpłatnymi leżakami (potrzebny czepek), kort, boisko do kosza. Darmowe hotelowe leżaki tez na plaży. Morze przezroczyste, plaża nieduża, ale czysta, z grubszym piaskiem/drobnymi kamyczkami. Obsługa hotelowa uśmiechnięta i uprzejma. Większość gości to Włosi, więc opisy dań, animacje, imprezy i wszelkie informacje po włosku. Hotel niedaleko cudnego lasku piniowego i centrum Palau. Parę sklepów w promieniu kilku km. Ogólnie cicho, spokojnie, bezpiecznie. Można wszędzie bez obaw zostawić swoje rzeczy, nikt nie zabierze. Bardzo udany wyjazd!
5.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Byliśmy pierwszy raz na Sardynii i pewnie nie ostatni. Samo położenie hotelu, oceniamy bardzo pozytywnie -blisko plaży, dostępne bezpłatne leżaki, czysta woda. Sam budynek hotelu, mimo śladów użytkowania- był czysty i wszystko funkcjonowało bez zarzutu. Na wielki plus zasługuje obsługa hotelu, mili, uczynni i uprzejmi. Jedzenie była dla nas bardzo dobre- typowa kuchnia włoska, z dużą ilością ryb i owoców morza, warzyw etc. Smaczne wino białe do lanczu i kolacji. Pyszna, świeża pizza, bardzo dobre, miejscowe owoce i desery. Natomiast najwięcej zastrzeżeń mamy do Pani Marty- rezydentki, której aktywność ograniczyła się do agitacji na wycieczki fakultatywne! Zła organizacja wyjazdów na wycieczki. Wyjeżdżaliśmy za wcześnie, bez śniadania na Korsykę, a potem niepotrzebnie czekaliśmy długo na prom w miejscowości Santa Teresa de Gallura! Bus dojazdowy odbierał nas z portu, zamiast podjechać do Hotelu- skąd jechaliśmy z uczestnikami z tegoż samego hotelu. Informacje dotyczące pakietów lanczowych były nieprawidłowe, nie zgadzały się z wcześniejszym opisem pani Marty. Jest to osoba mało kontaktowa i obrażalska. Zamiast obiecanego kompetentnego przewodnika na wycieczkach na La Maddalenę i Korsykę - mieliśmy tylko niedoświadczonego tłumacza, wziętego z "łapanki". Transfer do i z lotniska, oceniam dobrze.
5.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Witam. Na początku wrzesnia spędziliśmy tydzień w hotelu Pasada. Położenie hotelu i plaża rewelacyjne. Blisko wszelkich atrakcji. Jedzenie w hotelu dobre, zwłaszcza pizza, makarony i owoce morza, które tam królują. Śniadania codziennie takie same. Sprzątanie pokoju bardzo dobre. Łazienka w złym stanie jak na hotel 4 gwiazdkowy- spróchniała szafka pod umywalkę (straszne !!!!!!!). Pokój dobry i fajny widok na drzewa i góry. Obsługa w restauracji średnia- często czegoś brakowało a to kubków do kawy a to jajecznicy na śniadanie itp. Na obiad i kolację szwedzki stół , dania bardzo dobre - ale jedzenie na ciepło było podawane przez obsługę co mi nie odpowiadało bo wolę spróbować różnych dań po trochu niż po pół talerza (a później to zostawało). Na duże wyróżnienie zasługuje animatorka Marta, która jest po prostu rewelacyjna. Podejście do dzieci super. Takie osoby to skarb dla biura podróży.