Opinie o Regency Plaza Aqua Park & Spa

4.3/6 (38 opinii)

Kategoria lokalna 5

4.3/6
38 opinii
Atrakcje dla dzieci
4.6
Obsługa hotelowa
4.7
Plaża
4.8
Pokój
4.1
Położenie i okolica
4.9
Rezydent
4.8
Sport i rozrywka
4.2
Wyżywienie
4.0
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Sortuj: Najlepiej oceniane
Typ turysty: Wybierz
  • 3.0/6

    Hotel dla mało wymagających osób

    Hotel mocno nastawiony pod Rosjan, jedzenie dokładnie to samo każdego dnia, wiekszosc po prostu nie jadalna, a owoców praktycznie brak. Dostaliśmy pokój z cieknącą klimatyzacją, dopiero po 3 zgłoszeniu, w którym brał udział rezydent udało się załatwić sprawę. Animacji praktycznie brak. Obsługa prawie zawsze miła i uśmiechnięta, więc to ratuje sytuację.

    Podróżni:) - 21.06.2024  | Termin pobytu: czerwiec 2024

    2/2 uznało opinię za pomocną

  • 3.0/6

    Napewno są lepsz

    Ogólnie oceniam pobyt jako dobry ze względu na atrakcje dla dzieci. Wyżywienie monotonne to był 4 pobyt w Egipcie a pierwszy w hotelu 5 gwiaztkowym i uważam że jedzenie najgorsze z jakim się spotkałem do tej pory. Pani rezydent super starała się jak może. Pokój szkoda gadać łóżko dla dziecka zobaczcie na zdjęciu a dziecko zapłacilo niecałe 200 zł mniej za pobyt tylko. Chciałem przedłużyć dobę o 5h zawolali 50 dolarów masakra

    Rafał , Koszalin - 16.02.2020

    6/7 uznało opinię za pomocną

  • 3.0/6

    Średni hotel z potencjałem, ale z kilkoma niedociągnięciami

    Mój pobyt w Regency Plaza Aqua Park & SPA był mieszanką pozytywnych i negatywnych doświadczeń. Hotel ma swoje atuty, takie jak atrakcyjny aquapark oraz dogodna lokalizacja, ale niestety nie spełnił wszystkich moich oczekiwań. Wyżywienie było na średnim poziomie – oferta była różnorodna, ale jakość potraw pozostawiała wiele do życzenia. Często brakowało smaków, które mogłyby uczynić posiłki bardziej atrakcyjnymi. Jednym z większych problemów, na które natknąłem się podczas pobytu, była czystość naczyń w restauracji. Problemy z czystością naczyń psują dobre wrażenie Mój pobyt w Regency Plaza Aqua Park & SPA niestety został zniekształcony przez nieprzyjemny zapach naczyń, zwłaszcza szklanek do napojów. To, co powinno być codziennością w każdym hotelu, czyli czystość i higiena, w tym przypadku budziło wiele zastrzeżeń. Takie niedociągnięcia wpływają na ogólne wrażenie z pobytu i mogą zniechęcać gości do korzystania z restauracji hotelowej. Czystość naczyń jest kluczowa, a ich zła jakość sprawia, że nawet dobrze przygotowane posiłki mogą stracić swój urok. Mam nadzieję, że hotel weźmie pod uwagę te uwagi i poprawi standardy czystości, co z pewnością przyczyni się do lepszej satysfakcji gości. W przeciwnym razie, mimo atrakcji, jakie oferuje, trudno będzie mi polecić ten hotel innym.co znacząco wpływało na komfort jedzenia. Wydaje się, że hotel powinien zwrócić większą uwagę na szczegóły w tym zakresie. Podsumowując, Regency Plaza Aqua Park & SPA ma potencjał, ale wymaga poprawy w kwestii jakości wyżywienia oraz dbałości o czystość. Mam nadzieję, że z czasem te aspekty ulegną poprawie.

    JAKUB DOMINIK, --- - 04.09.2024  | Termin pobytu: sierpień 2024

    0/0 uznało opinię za pomocną

  • 3.0/6

    STYCZEŃ 2022 -- to zdecydowanie nie 5 gwiazdek

    Teren hotelu obszerny, ładnie zagospodarowany, obsadzony roślinnościa, naprawde robi wrażenie, na terenie Aqua park otwarty w określonych godzinach, plaża ładna, no wejście kamieniste i oczywiscie bardzo płytkie (na koncu mola już jest wszystko ok, można sobie popływać, posnurkować, zobaczyć troche rybek, rafa lub to cos co tam jest bardzo słabe..) Pokoje co prawda stare, no co dzień sprzątane (w szczególności łazienki wymagałyby remontu) woda do pokoju. Hotel zdecydowanie "opanowany" przez Rosjan, podczas naszego pobytu może z 90% gości. Całą obsługa mówi tylko po rosyjsku, ew. angielsku.

    Mariusz, Białystok - 10.01.2022

    10/16 uznało opinię za pomocną

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem