Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
6.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel godny polecenia, ma swój klimat, akceptowalny przez każdą grupę wiekową. Należy zaznaczyć obfitą, bardzo smaczną i różnorodną kuchnię (z dużym akcentem lokalnych specjałów, ryb i owoców morza). Nastrój uzupełnia bardzo życzliwa, kompetentna i zawsze uśmiechniętą obsługa hotelu. Cenny był brak nachalnej i głośnej animacji, zastąpionej muzyką na żywo do posiłków i graną do późnego wieczora. Pokoje hotelowe przestronne z balkonem z pięknym widokiem na ocean. Codzienne sprzątanie, zmiana pościeli i ręczników. Plaża (publiczna) przy samym hotelu. Po prostu Raj.
6.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel bardzo ładny, pokój przestronny, dobrze wyposażony, z widokiem na morze . Przemiła obsługa, magiczna atmosfera . Wyżywienie przepyszne, spora różnorodność potraw, napojów. Plaża przepiękna, dużo leżaków i parasoli. Bardzo dobra baza wypadowa . Można wypocząć.
6.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Na zakończenie intensywnej wycieczki objazdowej po Sri Lance trzy ostatnie dni odpoczywaliśmy w tym hotelu w formule All Inclusive w pokoju deluxe. Pobyt ten przerósł nasze oczekiwania. Sam hotel Goldi Sands świetnie usytuowany bardzo blisko lotniska. W pobliżu sporo sklepów. Tuk tukiem można się wybrać na przejażdżkę po ciekawych miejscach Negombo. Świetny pokój z cudownymi widokami, duży z przestronnym z balkonem, dobrze zaopatrzony, czyściutki, codziennie sprzątany. Wyżywienie bardzo smaczne, duży wybór. Każdy coś znajdzie dla siebie: i wielbiciele ostrych dań, jak i również łagodniejszych. Duży wybór owoców morza, pieczywa, słodkich ciast. Bardzo smaczne zupy typu krem. Ryż pod wieloma postaciami, no i to curry! Przepyszne! Była również wieprzowa szyneczka przerośnięta tłuszczykiem :), jak w domu. Piwo Lion nie miało sobie równych, generalnie wszystkie napoje alkohole (już od godziny 10.00) w formule All Inclusive były ok i bardzo fajne. Podpisywanie "karteczek" i podawanie nr pokoju nie było żadnym problemem, ponieważ barmani bardzo szybko nas rozpoznawali podając za nas nr pokoju. Nie tylko barmani zasługiwali na słowa uznania lecz cała obsługa! Ciągle uśmiechnięci (mimo wielu, nawet chyba kilkunastu godzin w pracy), ciągle życzliwi i pomocni. Lokalne zwroty typu: „Ayubowan”, „Istuti” jeszcze bardziej dopingowały ich do uprzejmości i życzliwości. Plaża hotelowa miała wystarczającą ilość leżaków, nie przeszkadzali na niej lokalni sprzedawcy "wszystkiego". W basenach sporo miejsca dla każdego, kto chciał popływać. Wokół basenów oczywiście czyściutko. Furorę robił basen przy barze, na którym można było się rozkoszować drinkami nie wychodząc z wody, no to była "rozpusta" :). Ręczniki basenowe czyste i zawsze dostępne. Dodatkową atrakcją było codzienne obserwowanie jak "lokals" śmigał po i między palmami na rozciągniętych linach i zbierał sok na ARAK
6.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Mały hotel ale o dużym potencjale. Pokoje czyste , jedzenie bardzo smaczne i urozmaicone.Obsługa miła i chętna do pomocy.Kolacja wśród palm,pod gwiaździstym niebem- czego można chcieć więcej,Polecam!