5.3/6 (30 opinii)
6.0/6
Hotel super, czysty, zadbany, spokojny. Pokoje duże (delux), komfortowe, przestronne, sprzątane codziennie. Jedzenie było bardzo dobre. Codziennie mieliśmy okazję próbować różnorodnych tradycyjnych dań. Szczególnie polecam lokalne specjały. Obsługa w hotelu zasługuje na osobne wyróżnienie. Personel był niezwykle uprzejmy, pomocny i zawsze uśmiechnięty. Wszystkie nasze prośby były realizowane szybko i z ogromną życzliwością. Basen i okolice hotelu również zachwycają – idealne miejsce na odpoczynek w ciszy. Super miejsce na relax i oderwanie od rzeczywistości. Polecam lubiącym spokojne miejsca, egzotykę
Andrzej, Zielona Góra - 25.03.2025 | Termin pobytu: luty 2025
0/0 uznało opinię za pomocną
6.0/6
Hotel składa się z dwóch części. Pierwsza dość leciwa w której są pokoje standartowe i druga nowsza w której są pokoje lux. Mieszkaliśmy w pokoju w starszej części na drugim piętrze -brak możliwości na etapie zakupu wycieczki wybrania pokoju lux. Pomimo chęci zmiany za dopłatą na miejscu hotel nie miał takiej opcji ( wysoki sezon). Pokój, który zajmowaliśmy był na drugim piętrze z widokiem na ocean. Taras drewniany klimatyczny jedyny mankament siatka zabezpieczającą przed ptakami. Pokój sprzątany dokładnie codziennie i uzupełniana woda, kawa, herbata. Wymieniane ręczniki i uzupełniane kosmetyki. Pokój wyposażony jak w opisie przy czym sprzęty u kresu swojego zużycia ale sprawne. WiFi w całym hotelu dość szybkie. Minus pokoju to jego zużycie i pomimo sprzątania są widoczne mankamenty typu pleśń miejscowo w łazience czy liczne drobne mankamenty typu nie domykające się drzwi lub widoczne poprawki malarskie. W pokoju pojawiają się w szafie jaszczurki i jeśli zostawi się coś słodkiego na stole są mrówki. Pokoje mają słabe wygłuszenie i na to też trzeba brać poprawkę Reasumując jeśli chodzi o pokój jest czysto i jest wszystko co potrzebne by spędzić w nim czas pobytu. Myślę, że trzy gwiazdki europejskie na spokojnie. Jedzenie : hotel ma jedną restaurację. Obsługa fantastyczna. Hotel ma zasadę uzupełniania jedzenia w bemarach w miarę ubywania na bieżąco. Czasem przez to są puste ale starają się uzupełniać na bieżąco. Jedzenie jest dużo lokalnego ale i kuchnia europejska. Dużo owoców morza, są codziennie . Krewetki i kalmary pod dostatkiem. Codzień wieczory tematyczne i sporządzanie przez kucharzy jedzenia na bieżąco. Mało owoców. Arbuz, mango, ananas, banany. Śniadania monotonne mały wybór. Napoje zamawia się do stołu przy posiłkach. Przy śniadaniu napoje dostępne są dwa rodzaje soku z automatu, woda, herbata, kawa (brak ekspresu ). Do obiadu i kolacji napoje dostępne zgodnie z wyborem z karty all lub inne płatne. Obsługa kelnerska i kucharze bardzo mili i pomocni. Pracownicy to najlepsza strona tego miejsca. Bary dwa. Jeden przy basenie super barman. Drugi główny przy restauracji czynny 10-23. Barmani mili i sprawni z wyjątkiem jednego, który jak jest jego zmiana jest bardzo powolny. Formuła All Inclusive zadawalająca. Jest wybór podstawowych alkoholi z karty. Można zamawiać przy barze lub kelner przynosi do stolika. Jeśli chodzi o kelnerów w części gdzie są stoliki na zewnątrz to są profesjonalistami. Jeden z starszych kelnerów wyróżnia się mega profesjonalizmem i szybko zapamiętuje preferencje gości. Minus za brak wieczorem muzyki oraz taras jest wygaszane światło o 23 co delikatnie sugeruje by za długo nie siedzieć. Bar pomiędzy 23 a 00 płatny i 00 jest zamykany. Baseny czyste jeden starszy z ciepłą bardzo wodą. Trzeba uważać bo jest duży uskok z głębokością i jest nie oznaczony. Drugi przy nowej części płytki i czysty z dostępem do baru. Mała liczba leżaków. Plaża czysta. Pierwsza alejka plaży hotelowej leżaki spokojne. Zakaz wstępu handlarzy. Druga alejka handlarze zaczepiają i chcą sprzedać na siłę w cenach 2x miasto. Ochrona perfekcyjna. Plaża piaszczysta dużo lokalsów. Sam ocean dość niespokojny i ciężko określić głębokość, zdarzają się duże fale.Na terenie hotelu jest dużo psów. Pracownicy czasem je przeganiają co nie podoba się gością. Osobiście kochamy psy i im współczujemy ale te w hotelu niestety mają pchły i jeśli siedzą przy stoliku to może stwarzać pewien rodzaj dyskomfortu. Hotel w częściach użytkowych nie posiada klimatyzacji. Teren czysty i na bieżąco konserwowany. Hotel jest hotelem przejazdowym i często jest w nim rotacja gości z grup objazdowych oraz organizowanych w nim imprez. Powstaje wtedy delikatny dyskomfort z miejscami przy stołach ale obsługa robi wszystko by to zminimalizować. Hotel polecam i na pobyt i jako bazę wypadową. Hotel nie jest rozrywkowy przewaga gości w starszym wieku i brak dzieci . Nie ma animacji . Największy minus tego hotelu to podpisywanie karteczek za zamówione napoje lub alkohol. Jeśli spędzasz wieczór z znajomymi nic nie robisz tylko co zamówienie podpisujesz karteczki. Brak opasek all i dlatego obsługa bardzo pilnuje karteczek. Innymi słowy podwójny drink równa się dwie podpisane karteczki. Więc na koniec można sobie sprawdzić w recepcji ilości spożycia na pokój podczas pobytu😂
Mariusz - 21.03.2025 | Termin pobytu: marzec 2025
1/1 uznało opinię za pomocną
6.0/6
Hotel, a właściwie ludzie w nim pracujący, potrafiący sprawić, że czujesz się wyśmienicie, zawsze uśmiechnięci i mili! Zawsze uczynni i pomocni! Jedzenie... ekstra. Każdy znajdzie coś dla siebie, kuchnia regionalna, codziennie inna tematyczna, przyzwoity wybór. Drinki, soki... Jak na all ekslusive świetne! Pokoje przestronne z widokiem na morze, do tego balkon. Czystość nienaganna, cały czas ktoś chodzil i sprzątał... minimum hotel zasługuje na 1* więcej! Szczerze polecam, choć z zewnątrz od ulicy nie zachęcamy specjalnie 😉
Tomasz, - 14.03.2025 | Termin pobytu: luty 2025
0/0 uznało opinię za pomocną
5.5/6
W hotelu spędziliśmy 5 nocy 12-osobową grupą podczas naszego pobytu w Negombo, bardzo polecam hotel, czysto, pokoje w dobrym standardzie, jedzenie pyszne i duży wybór, plaża na wyciągnięcie ręki i dwa baseny, czego chcieć więcej? Hotel jest położony blisko licznych sklepików i knajpek, a także ok. 5km od ścisłego centrum Negombo, gdzie są większe supermarkety i targ rybny który warto zobaczyć. Blisko również do lotniska w Colombo, więc jest to świetny wybór na pobyt przed wylotem, szczególnie żeby odpocząć po kilkudniowym intensywnym przemieszczaniu się po wyspie :) po ogrodzie i balkonach biegają malutkie wiewiórki, widok na plażę i ocean jest cudowny, jedyne minusy jakie zauważyłam to brak wolnych leżaków na plaży bo ludzie rezerwują je kładąc na nich ręcznik, później z nich nie korzystając. Kelnerzy jakby trochę niechętnie i leniwie obsługują na basenie osoby bez wykupionej opcji all inc - nie wiem z czego to wynika, jest też wielu handlarzy na plaży którzy sprzedają wszystko od ubrań przez biżuterię i wycieczki katamaranem co jest na dłuższą metę dość męczące ale to niestety częsta sytuacja i nie jest to wina hotelu 😅 Plaża na pewno nie jest tak rajska i czysta jak te w południowej części wyspy ale regularnie sprzątana. Śmieci szczególnie widać popołudniami po całym dniu, sporo ich przynosi ocean gdy są większe fale. Jest to bardzo smutne, że ludzie tak zaśmiecają miejsce w którym żyją. Podczas pobytu weszłam dwa razy do oceanu, ze względu na bardzo duże fale i mało zachęcającą mętną wodę i czasami pływające w niej śmieci ale za to basen Infinity z chłodną wodą przy barze jest rewelacyjny ❤️ ogólnie polecam, bardzo udany pobyt, można wypocząć i się zrelaksować!
Karolina - 05.04.2024 | Termin pobytu: marzec 2024
21/21 uznało opinię za pomocną