5.2/6 (9 opinii)
6.0/6
Hotel super, rezydentka p.Alicja Mikołajczyk rewelacyjna-duża wiedza, zaangażowanie,świetna organizatorka. I to by było na tyle. To by był świetny wypoczynek gdyby nie samolot , który zafundował nam RAINBOW w jedną i drugą stronę. SKANDAL. przygotowujemy skargę. Powrót był tak tragiczny ,że zapomnieliśmy o pięknym i drogim pobycie. WSTYD żeby taka firma tak oszczedzała na klientach aby zwiększyć swoje zyski. No cóż tylko z tego powodu NIGDY nie skorzystamy z usług RAINBOW. Chytry dwa razy traci. Latamy na podobne dalekie wakacje co roku, czegoś takiego jeszcze nie przeżylismy.
KATARZYNA, SZCZECIN - 06.02.2019
69/80 uznało opinię za pomocną
6.0/6
1. wrażenie recepcji takie sobie, ale potem było już tylko lepiej. Kuchnia wspaniała, urozmaicona, były nawet kraby ; desery bajeczne. Zadbany ogród, tuż obok którego czysta pusta plaża i zejście do oceanu. Podczas walki z falami każdy obserwowany był przez ratowników gotowych w kazdej chwili do pomocy. Obsługa hotelu zawsze z uśmiechem, chętna do pomocy. Niestety nie można było liczyć na zamówione budzenie z recepcji w dniu wyjazdu. Pokój i łazienka duże, wygodne. Na pewno ponownie wybrałabym właśnie ten hotel.
Grażyna - 20.03.2025 | Termin pobytu: marzec 2025
0/0 uznało opinię za pomocną
6.0/6
Ładny hotel, z piękną plażą i basenem Boga cisza, szum morza mnóstwo atrakcji bez nakazu uczestnictwa.
Joanna Danuta, Warszawa - 14.03.2016
106/118 uznało opinię za pomocną
6.0/6
Uroczy, kameralny hotel połozony w ogrodzie przy pieknej plaży. Przestronne nowoczesne pokoje z fantastycznym tarasem i pięknym widokiem na morze. Jedzenie - POEZJA smaków, duży wybór, zawsze świeże i przepyszne. OBSŁUGA hotelu - najlepsza jaką kiedykolwiek spotkałam, niżewykle serdeczni, pomocni i pracowici ludzie. Czułam się tam jak księżniczka. :)
ANNA, Gdynia - 01.01.2019
35/42 uznało opinię za pomocną