Kategoria lokalna: Na Sri Lance nie istnieje oficjalna kategoryzacja hoteli.
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
5.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Przelot: Samolot, którym podróżowaliśmy, enter air, nie jest dostosowany do lotów długodystansowych. W samolocie jest mało miejsca na nogi, fotele nie należą do zbyt wygodny jak również nieporozumieniem jest to że na blisko 12h lot nie jest serwowany ani jeden ciepły posiłek. Transfer: Niezrozumiałą dla nas sytuacją było to, że transfer do hotelu był opóźniony o ponad 2h, mimo że wszyscy goście znajdowali się już autokarze. Kontakt z rezydentem w tym przypadku był bardzo utrudniony. Hotel: Sam hotel bez zastrzeżeń. Infrastruktura oraz obejście hotelu było na bardzo wysokim poziomie. Plaża czysta, bez glonów w tamtym okresie jest dużym plusem. Hotel sam w sobie również był czysty. Pokoje przestronne i zadbane, jedynym mankamentem był często psujący się zamek do drzwi. Wyżywienie smaczne, urozmaicone. Jak wiadomo śniadania powtarzalne ale był bardzo duży wybór potraw i każdy znalazł na pewno coś dla siebie. Lunch oraz kolacja były smaczne, mięso urozmaicone - mięso grillowane, pieczone, gotowane na parze, etc. Duży wybór owoców i warzyw, dania lokalne - piekielnie ostre, więc polecam uważać. Do lunchu oraz kolacji serwowano lody (5/6 smaków do wyborów), które były przepyszne. Jedynym minusem była obecność Rosjan w hotelu, którzy zachowywali się w sposób karygodny. Obsługa hotelowa bardzo miła i pomocna. Obejście hotelu: hotel jest odgrodzony od głównej drogi rzeką, którą należy przepłynąć hotelową łodzią (pływa na żądanie klienta - bez problemów). Przy głównej drodze znajdują się liczne sklepy z ubraniami, owocami i lokalnymi produktami. Wyroby tekstylne są w miarę niskich cenach, zaś owoce są stosunkowo dosyć drogie. Podsumowanie: Wyjazd zaliczamy do udanych. Hotel jest godny polecenia, jednakże Rainbow powinien zorganizować lepszy transport z/do Polski.
4.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Ogólnie pobyt udany. Są jednak mankamenty o których należy napisać; 1. W nocy bardzo gryzą różne insekty. Dezynfekcja pokoju nie pomogła. 2. W dni wolne, liczne pobyty tubylców wyznania muzułmańskiego. Oczywiście panie kapią się w ubraniach. Wtedy bardzo głośno, brudno - szczególnie w restauracji. 3. All to bardzo ograniczona wersja. Tylko 3 posiłki plus napoje w przerwach. 4. Brak animacji, rozrywek, ... 4. Hotel wymaga remontu.
3.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
All incl. - brak jakichkolwiek przekąsek czy lodów, tylko śniadania, obiad i kolacja. Drinki allincl tylko z syropów.. bardzo słabe. Piwo dobre. Restauracje al"carte płatne ( - 50% dla gości all. ). Ceny w barze i inne wszystkie wystawione są cenami netto, na rachunkach doliczają podatek i obsługę + 30%. Obsługa hotelu na każdym kroku "atakauje gości" o skorzystanie z płatnych restauracji, masażu czy płatnych drinków.. non stop atakują. Tak samo personel rozdaje wizytówki z kodem QR na tripadvisor by zamieścić dobrą opinię z ich imieniem by dostali premię.. bardzo atakują bardzo namolni - przykre, to pewnie nacisk managera.. Jedzenie w hotelu ok, basen ładny, leżaków dużo, plaża przepiękna. Pokoje brudne, bardzo.. zamieszczę zdjęcia jeżeli to będzie możliwe. Lot z międzylądowaniem dosyć uciążliwy, mały samolot, wszystko płatne - nawet wody za darmo nie podają ( enter air ).. Podróż od wyjazdu z hotelu do dotarcia na lotnisko w PL to 18h..
2.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Sam hotel bez zastrzeżeń. Natomiast zakwaterowani tam Rosjanie- tragedia. Nie życzyłbym sobie w przyszłości takiego towarzystwa. Hałaśliwi, narzucający się, pijani i zabierajacy całymi talerzami jedzenie w restauracji, po czy połowę zastawiający do wyrzucenia.