Opinie klientów o Royal Palms

5.3 /6
opinii
Atrakcje dla dzieci
2.5
Obsługa hotelowa
5.7
Plaża
3.7
Pokój
5.8
Położenie i okolica
4.8
Rezydent
5.7
Sport i rozrywka
5.1
Wyżywienie
5.7
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz

6.0/6

FiLiPo, Koronowo 16.02.2020

Wygoda i luksus

Hotel bardzo elegancki. Ciekawy architektonicznie i doskonale położony tuż przy szerokiej uroczej plaży. Duży basen, doskonały serwis przy basenie. Bar basenowy. Ratownik na plaży. Doskonałe, bardzo urozmaicone jedzenie. Świeże owoce i sałatki, doskonale wymyślone i smakujące drobne przekąski. Codziennie inne dania specjalne przygotowywane przez kucharzy na bieżąco. Wszystko świeżutkie i pachnące. Pokoje przestronne i ciekawie urządzone. POLECAM

5.5/6

Nina, Częstochowa 22.02.2019

Znakomity

Hotel godny polecenia: piękna architektura, duże pokoje komfortowo wyposażone (sejf, lodówka, suszarka do włosów, wygodne łóżko), balkony z widokiem na ocean i na basen, lobby, bar, restauracja przestronne. W głównej restauracji przydałaby się klimatyzacja, same wiatraki to za mało . Nie było jednak tak wysokich temperatur (pobyt w drugiej połowie stycznia) żeby nie dało się wytrzymać. Jedzenie znakomite!!! duży wybór ( choć mógłby być większy wybór owoców jak na ten region świata), należy zwracać uwagę na oznaczenia "ostrości" dań, te z 3 papryczkami omijać- niesamowicie pikantne, codziennie na kolację serwowano "nowości" robione na miejscu, słodycze - wybór jak w najlepszej kawiarni, do lunchu i kolacji przysługiwała lampka wina na osobę. Alkohol to jedyny problem tego hotelu: drinki serwowane na all inclusive pospolite i niesmaczne, robione tylko z lokalnych alkoholi, wódka o posmaku anyżu, jak na ofertę w 5* hotelu to słabo ale drinki robione na zamówienie bardzo dobre ale mają ceny 5* np.mojito 10$, dobry napój dla ochłody to Ginger Ale. Obsługa miła, profesjonalna zwłaszcza w restauracji i barach, serwis sprzątający znakomity do bólu (potrafią przyjść do pokoju o 22:00 zapytać czy nie trzeba przygotować łóżka do snu), oczekujący jednak na napiwki ( zdarza się, że nie wymienią ręczników bez napiwku). Przy basenie wystarczająca ilość leżaków, lecz te z parasolami trzeba było rezerwować o 7 rano! lub "poprosić" jednodolarówką obsługę basenową o leżaki z parasolem.Ogród zadbany, pełno zwierząt (wiewiórki, czapelki, małe warany), palmy kokosowe dające cień i wdzięczne tło do fotografii. W oceanie nie można się kąpać, niebezpieczne fale (wciągajace pod wodę). Okolica spokojna , tory kolejowe zaraz za hotelem, ale pomimo dużego ruchu pociągów nie przeszkadza to w wypoczynku. Do centrum Kalutary ok.4 km (tuk-tukiem blisko i tanio). Reasumując - pobyt oceniam jako znakomity.

5.0/6

Joanna, Sosnowiec 24.01.2020

Super hotel

Hotel bardzo fajny, bardzo dobre jedzenie, duży wybór, codziennie kolacje tematyczne w restauracji ogólnej plus dwie restauracje japońska i owoce morza. Hotel spokojny, raczej kameralny, przewaga gości w średnim wieku , bez małych dzieci co dla mnie osobiście jest atutem tego miejsca. Można odpocząć bez wrzasków i krzyków. Pokoje ładne, duże. Obsługa serdeczna. mile widziane napiwki.

5.0/6

Maciej Przemyslaw, Wolsztyn 24.02.2019

Bardzo dobrze

Dobry hotel , godny polecenia , jedyna denerwująca rzecz to przy wyborze opcji all inclusive konieczność przy każdym zamówieniu podawania numeru pokoju mimo posiadania opaski na ręce .
telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem