Opinie o Infinity by Yelken Aquapark & Resorts

Kategoria lokalna: 5

5.3/6
(351 opinii)
Atrakcje dla dzieci
5.4
Obsługa hotelowa
5.3
Plaża
4.5
Pokój
5.3
Położenie i okolica
5.6
Rezydent
5.3
Sport i rozrywka
5.1
Wyżywienie
5.1
Zweryfikowane treści - Opinie pochodzą od Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
pani z lornetka
Dowiedz się, co sądzą inni
Nowość AI

Zastanawiasz się, czy ten hotel to dobry wybór? Wpisz pytanie, a dostaniesz podsumowanie wszystkich opinii naszych gości.

    5.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    0

    Wypoczynek maj 2025 2+2

    Przemysław 19.05.2025 | Termin pobytu: maj 2025

    Hotel blisko morza z przepięknym widokiem. Pokoje czyste, jedzenie dobre chociaż mało urozmaicone. Blisko promenady z licznymi sklepami i restauracjami. Słabe animacje w ciągu dnia i wieczorem. Obsługa miła i pomocna. Przy hotelu kursuje bus do centrum miasta ale można też przejść się pieszo ok. 4 km. Jest też taxi. Aquapark przystosowany dla małych i starszych dzieci czynny 10.00-17.00. Przekąski przy basenie. Ogólnie wrażenie bardzo dobre.

    5.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    0

    5.0

    Alina, Przygodzice 22.06.2025 | Termin pobytu: czerwiec 2025

    Wypoczynek można zaliczyć do udanych. Hotel bardzo rozciągnięty ale z udogodnieniami dla wózka. Przyjemna okolica i blisko do miasteczka Kusadasi

    5.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    0

    Ok,wszystko w porządku

    Krzysztof 13.10.2024 | Termin pobytu: wrzesień 2024

    Wyjazd udany transfer do hotelu choć daleko to autokarem wygodnie,bardzo miłe Panie Rezydentki Kamile

    5.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    0

    maj 2025

    Izabela, Olsztyn 25.05.2025 | Termin pobytu: maj 2025

    Hotel jest już szarpnięty przez ząb czasu jednak pokoje large w bloku 2 wyremontowane . Basen duży i spełniający oczekiwaną ,aquapark podzielony dla starszych i młodszych nie wszystkie zjeżdżalnie czynne . Codzienne wieczorne animacje ,animatorzy bardzo średni . Jedzenie smaczne ale monotonne . Plaża bardzo malutka ,podest jest duży . Napewno nie jest to 5* hotel dałabym 4* Bardzo daleko od lotniska a nie jest on warty zachodu aż takiej podróży .

    5.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    0

    Ogólnie ok

    ZBIGNIEW, ZELEWO 17.10.2024 | Termin pobytu: wrzesień 2024

    Wypoczynek uważam za udany.Hotel czysty, pokój mieliśmy z cudownym widokiem.Jeżeli chodzi o wyżywienie to miałem zatrucie pokarmowe prawdopodobnie jajecznica, to był minus no i jednak bardzo słaba plaża.

    5.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    3

    Bardzo zadowoleni

    Monika, Gdańsk 02.07.2024 | Termin pobytu: czerwiec 2024

    Krótko mówiąc najlepszy nasz wyjazd, naprawdę dostaliśmy wszystko czego potrzebowaliśmy słońce, ciepło i widoki. Niezapomniany rejs statkiem z atrakcjami, bliższe poznanie kultury kraju, jej dobrodziejstwa i mieszkających tam ludzi. Na pewno w następne wakacje również wybierzemy się do tego miejsca, które urzekło nas swoim pięknem.

    5.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    0

    Mój siódmy raz w Turcji

    Joanna z Warszawy 09.06.2025

    Położenie hotelu rewelacyjne, teren hotelu obszerny i zadbany,jedzenie pyszne,choć mało arbuza i melona, dominowały jabłka,gruszki,pomarańcze, czasem morele,minusem też było, że dania gorące, tak naprawdę były ledwo letnie, albo wręcz zimne.Cudownie było spożywać posiłki z widokiem na morze,a kolację przy zachodzie słońca. Pokój obszerny, sprzątany z cudnym widokiem na basen i morze,rano można było podziwiać wycieczkowce wpływające do portu w Kusadasi. Widoki przepiękne, niezapomniane. Hotelowe SPA godne polecenia,ceny przystępne, można uzgodnić dogodny termin. Minusem jest serwis, kelnerzy, czy barmani bez elementarnego przygotowania,niektórzy nie potrafili zrobić drinków z oferty,a prosecco nagminnie podawali w kieliszkach do czerwonego wina- to głównie w restauracji głównej Santorini.W barze na poziomie recepcji nie lepiej, zupełny brak znajomości w jakich kieliszkach należy podać dany trunek, choć byli też barmani bardziej kompetentni,jak pani zazwyczaj obsługująca bar na plaży. Nawet w restauracji Rodos -rybna a'la carte,popelnino gafy,nieznajomość układu sztućców, na talerzu-chwilowe odejście od stolika na zdjęcia spowodowało zabranie dania/połowa ryby/.Całe szczęście ,że jedzenie od przystawek ,poprzez zupę i danie główne aż po deser pyszne,a jedzenie na pomoście zwidokiwm na morze i cudowny zachód słońca zrekompensowało te gafy.Cóż hotel 5*a serwis restauracyjny niekompetentny,taki raczej z łapanki bez przygotowania i znajomości elementarnych zasad.Kolejny minus to ,że autokar nie podjechał pod drzwi hotelu ,a stawał przy bramiei i walizki trzeba było ciągać po kostce brukowej ponad 350 metrów, co było bardzo ciężkie zwłaszcza dla osób z dziećmi i starszych,wymagało to siły bo było pod górkę, tu rezydent Rainbow mógł zadziałać, bo inne autobusy podjeżdżały,hotel posiadał też meleksy,które woziły bagaż. Dlatego 5pk nie 6.Wycieczki fakultatywne wspaniałe, zarówno Efez z p.Anią we środę, jak i Tureckie Specjały w sobotę z p.Julią,polecam,warto.Pobyt udany,te niedociągnięcia wypunktowałem tak dla wiadomości biura Rainbow, z którym jeżdżę już 13 lat i jestem zadowolona

    5.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    0

    Pogoda w Turcji nie zawodzi

    Artur 08.08.2025 | Termin pobytu: lipiec 2025

    Pierwsze spostrzeżenie to przydzielone godziny lotów, które niestety w naszym przypadku były skandaliczne. Wycieczka była kupiona dobre pół roku wcześniej, więc oczywiście nie były one dostępne w momencie wyboru. Lot w pierwszą stronę z Poznania miał się odbyć ok. godz. 14.00, niestety przez opóźnienia wyruszyliśmy dopiero po godzinie 16.00 i finalnie na miejscu byliśmy chwilę przed północą, co oznacza już jeden cały dzień stracony. To samo tyczy się powrotu - lot przewidziany na 11.00, wyjazd z hotelu o godz 6.40, co oznacza, że w ostatnim dniu również nie można było skorzystać z pobytu. Można więc odjąć sobie dwa dni od długości pobytu, to na wielki minus dla organizatora. Przy wyborze tego hotelu warto zwrócić uwagę na czas transferu wynoszący ponad dwie godziny. Byliśmy tego świadomi, jednak to w połączeniu z opóźnieniami i godzinami lotów, przerosło to nasze możliwości, a możliwości dzieci tym bardziej. Sam hotel ładny, dobrze położony. Pokoje nie pozostawiały nic do życzenia, widok z okien był bardzo ładny, jednak obsługa mogłaby nieco bardziej przyłożyć się do ich sprzątania (mieliśmy okazję być jakiś czas temu na riwierze tureckiej i tak było to zdecydowanie poziom wyżej). W samym hotelu jako budynku widać niedociągnięcia, ale to chyba kwestia tej kultury. Personel bardzo miły i uśmiechnięty, choć z niektórymi pracownikami był problem skontaktować się chociaż w podstawowym angielskim. Wyżywienie było dobre, choć po tygodniu można było już zauważyć monotonie. Niemożna natomiast powiedzieć złego słowa o jego ilości, raczej każdy jest w stanie znaleźć coś dla siebie. Na duży plus ilość barów z przekąskami i napojami. Leżaki nad basenem niestety pozajmowane ręcznikami od godziny 6-7, nikt nie pilnował zaleceń, aby ich nie zostawiać, które były nawet w języku polskim. Na plaży to samo, choć trochę później ze względu na mniejsze zainteresowanie. Tutaj istotne - byliśmy nieco zawiedzeni plażą - wbrew opisom był bardzo wąska, mało miejsca i leżaków, a w dodatku zero zainteresowania dbaniem o jej porządek (np. rano wystarczyłoby zgrabić wodorosty itp. wyrzucone na brzeg w nocy, pół godziny roboty, a odbiór byłby zupełnie inny). Na kolejny plus zasługują dodatkowe wydarzenia typu "whisky night", które urozmaicały pobyt. Możliwość skorzystania raz z restauracji ala carte na plus. Generalnie hotel zdecydowanie dla rodzin z dziećmi, pewnie najlepiej w przedziale 7-15 lat. Jeżeli chodzi o rezydenta to czuliśmy się dobrze zaopiekowani - na spotkaniu organizacyjnym poprosiliśmy o załatwienie sprawy łóżeczka, którego hotel nie przygotował mimo prośby i zostało to szybko załatwione, pytania bieżące zadawane poprzez whatsapp, również nie pozostały bez odpowiedzi. Podsumowując Turcja to gwarantowane słońce, wysoka temperatura w sezonie i dobry standard w przystępnych cenach.

    5.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    0

    Dobry czas

    Ewa, Anna,Aga i Ala 21.08.2023 | Termin pobytu: sierpień 2023

    Hotel duży,obszerny.dobrze znaleźć się w części pokojów 11...i 22. Tu bezpośredni widok na morze a nie basen czy aqua park. Basen jak na pełne obłożenie mały i jest tylko jeden. Aqua park zróżnicowany i z oddzielony strefami wedle potrzeb.plus za atrakcję rzadko spotykana,"motyl"dla odważnych. Obsługa dość miła ale niestety nie jest wstanie obsłużyć wszystkich gości. Bar z przekąskami słodkimi np.gofry, pancaiky, naleśnik czas oczekiwania w kolejce dobre 30-40 minut. Jedzenie ogólnie zróżnicowane każdy znajdzie coś dla siebie nawet ten mocno wybredny.Woda butelkowa na każdym rogu baru w lodówkach.Do posiłków serwowane wino i napoje z nalewaka Fanta, Pepsi, Sprite. Duży wybór deserów niektóre obłędne. Bardzo dużo ludzi co sprawia przy jedzeniu duży gwar. Restauracje a La carte na wysokim poziomie.Animacje dla dzieci stałe ciągle te same piosenki za to po 22.00 coś już dla starszych i bardziej urozmaiconego.super impreza withe party.!Co do pokoju duży ,niestety braki w ręcznikach,kosmetykach i niedziałająca akurat u mnie suszarka.Klimatyzacja sterowana indywidualnie i automatycznie przy zamkniętym oknie.w pokroju lodówka z wodą i napojami w puszce Miranda i Pepsi oraz soczki w kartoniku w cenie.bezpłatny sejf .Czystość..hmm pojęcie względne.najwiekszy syf robią sami goście a przy tak dużym hotelu nie jest człowiek w stanie tego ogarniać.Wielki szacunek dla ludzi którzy tam pracują. Wszystkie mankamenty,niedociągnięcia oddał mi widok z okna i położenie bozpostedno przy morzu.okolica przy hotelu przyjazna busik do centrum i na bazar turecki zaraz przy wyjściu z hotelu.Ludzie pomocni i przyjaźni. Chętnie wrobiła bym tam jeszcze raz.

    5.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    1

    Wakacje 2022

    Maciej, Szczecin 28.08.2022

    Bardzo dobre jedzenie,świetny aquapark dla dzieci i dorosłych, wadą jest tylko jeden basen przy którym leżaki trzeba zajmować o świcie bo później ciężko cokolwiek dostać. Sprzątanie pokojów odbywa się codziennie.

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem