Opinie o Infinity by Yelken Aquapark & Resorts

Kategoria lokalna 5

5.2/6
(259 opinii)
Atrakcje dla dzieci
5.3
Obsługa hotelowa
5.2
Plaża
4.4
Pokój
5.2
Położenie i okolica
5.6
Rezydent
5.2
Sport i rozrywka
5.0
Wyżywienie
4.9

Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.

    4.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    3

    Dobre wakacje, ale...

    Anita 13.05.2022

    Hotel ładny, nowoczesny, położony na rozległym terenie, pięknie usytuowany. Niestety plaża maleńka i brudna w ogóle nie do użytku. Blisko plaży publicznej, ale tam leżaki płatne. Jedzenie koszmarne, monotonne i zimne. Owoców praktycznie brak . Sala gier czynne 2 razy po dwie godziny w ciągu dnia. O 17.00 całkiem zamykana, akurat wtedy kiedy schodzi się z plaży i chętnie każdy by skorzystał. Sprzątanie sporadycznie. Barek nie uzupełniany i papier toaletowy nie uzupełniany. Animacje na 4 piętrze i mało informacji na ten temat, żadnego plakatu, wskazówek. Personel trochę nieogarnięty. Może pewne rzeczy nie dopracowane, bo przed sezonem 5-12 maj, ale powinna być informacja, że aqua park nie czynny przed sezonem itp. Woda w basenie nie podgrzewana, ale jak dla mnie ciepła. Leżaków nie brakowało ale moim zdaniem obłożenie było góra 30% . Basen kryty o którym niewiele osób wiedziało. Hammam w hotelu, odpłatnie. No i dojazd z lotniska koszmar biuro wybrało dalsze lotnisko Bodrum więc dojazd zajął ponad 3 godziny bo jak zwykle zabierano ludzi do różnych hoteli. W naszym przypadku do 7 (czasem tylko 2 osoby). 5 gwiazdek należy się za wygląd i położenie hotelu reszta wypada marnie.

    3.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    23

    Spadek komfortu

    Natalia, 30.07.2024 | Termin pobytu: lipiec 2024

    Niestety komfort z roku na rok znacznie się obniżył . Była z rodziną w tym hotelu w ubiegłym sezonie, byliśmy bardzo zadowolenie dlatego powróciliśmy na wypoczynek w 2024 roku. Czystość: brudne mopy z wiadrem przy drink barach powodowały nieprzyjemny zapach, czarna woda w wiadrze, ręczniki hotelowe i przy basenie sprane i niedoprane, na klatkach schodowych pety( w całym pobycie około 4, niby mało, zdarza się ale niestety świadczy to o tym że nie ma nadzoru nad ekipą sprzątającą)Pokoje przygotowane pod gości hotelowych nie sprzątnięte z kurzu, pod łóżkiem/dostawką pęk kurzu. Jedzenie: urozmaicone dla mnie na poziomie dobrym, zawiedliśmy się na dniach a la carte ( w restauracjach hotelowych) są to te same dania co podawane są wszystkim w restauracji hotelowej tylko przy innych stolikach... przykre ponieważ mam porównanie z ubiegłego roku - dania były przygotowywane przez szefa kuchni były zupełnie inne bardzo smaczne, jedliśmy dania z kuchni tureckiej i włoskiej. Położenie hotelu: super! Obsługa: bardzo utrudniony kontakt z pracownikami hotelu, mąż zatrzasnął się z synem w windzie przy basenie, telefon umożliwiający wezwanie pomocy w windzie nie działał, pukanie w szybę nie skuteczne ponieważ przy basenie była strefa rozrywki, głośna muzyka. Po kontakcie telefonicznym z telefonu komórkowego do mnie ciężko było kogoś znaleźć kto zna język angielski lub z pomocy technicznej. Jest to duży obiekt... po 15 minutach zaczęła się akcja wypuszczenia z windy Dodam iż na zewnątrz było 36 stopni. Po wydostaniu się mąż rozmawiał z recepcją że to skandaliczne że w windzie nie działa telefon i że należy naprawić tą usterkę. W ramach rekompensaty mąż otrzymał bon na kolację a winda nie została naprawiona i dalej goście korzystali. Telefon nie został naprawiony. Reasumując hotel położony w bardzo atrakcyjnym miejscu natomiast widać iż brakuje osób zarządzających pracownikami, dbających o komfort gości. Szkoda

    3.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    19

    Opinia

    Katarzyna 13.05.2022

    Hotel położony fantastycznie, obsługa miła, pomocna, zawsze uśmiechnięta. Niestety, wyżywienie to masakra, codziennie to samo, na dodatek wszystko zimne, na śniadanie jajecznica z proszku, oczywiście zimna. Zupy smakowały jak stara szmata, ciężko było określić co to za zupa, tylko 2 razy na pobyt dało się zjeść. Można powiedzieć, że owoców nie było, tylko zmrożone jabłka, gruszki i banany. Nie było melonów, arbuzów, truskawek chociaż na targu były. Plaży właściwie nie było, a to co się nazywało plażą to jeden wielki syf. Nie sprzątane wodorosty wyglądały jakby wylał się jakiś smar. Rezydentka proponowała plażę, która było obok, ale była to plaża publiczna, bez leżaków i parasoli hotelowych i oczywiście bez drink baru. Nie po to wybieraliśmy hotel pięciogwiazdkowy Ultra All Inclusive, żeby potem za wszystko płacić.

    3.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    3

    w skali 6 dostaje mocne 4

    Marcin, Welnica 18.08.2024 | Termin pobytu: sierpień 2024

    ogólnie wycieczka udana,hotel i okolice w porządku. Obsługa pomocna .Nocne jedzenie ok,dobre alkohole,fajni animatorzy.

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem