Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz
3.5/6
kobieta 19.09.2016 Termin pobytu: czerwiec 2017
wrzesień 2016
Hotel ok, czysto, piękny ogród, restauracja dość dobra. Transfer z lotniska skandaliczny ok.5,5 godziny ok. 160 km, zmarnowany 1 dzień pobytu (powrotny transfer w 2 dodziny). Uwaga, w ostatni dzień wykwaterowanie z hotelu o godz.10, a transfer o 19 do Poznania, 24 do Warszawy, na lotnisku w Katani od godz. 24 do 5 rano zamknięte sklepy, bary, restauracje. Warte zobaczenia Ciefalu, Etna i Wyspy Eolskie (Liparyjskie). Wypoczeliśmy, lecz powtórki nie będzie, ze względu na sposób organizacji przez turoperatora, szkoda urlopu. Bardzo sympatyczna rezydentka p. Agnieszka znana nam z wycieczek, przekazywała duzo informacji.
3.0/6
MAGDALENA BERNADETTA, Józefów 17.08.2023 Termin pobytu: sierpień 2023
Mogłoby być lepiej
+ pokoje (dobry rozmiar i wyposażenie) + basen (duży, ciepła i czysta woda, różne głębokości więc dla każdego znajdzie się miejsce) + obsługa hotelowa bardzo miła i uczynna, zarówno recepcja jak i kelnerzy i serwis sprzatajacy - położenie (totalne odludzie, nie ma sklepów ani gdzie wyjść na spacer) - jedzenie (bardzo monotonne, soki sztuczne, mało owoców, brak cytrusów, mały wybór, ogólnie skromnie) - plaża to porażka, kamienie olbrzymie, w morzu i na plaży, zero piasku, skały i kamulce, praktycznie nie do użytku nawet z odpowiednimi butami - transport do Cefalu to pomyłka, 2x dziennie bus 10 euro za osobę ale godziny kursowania totalnie nietrafione - brak barów z przekąskami, w opcji HB śniadanie kończy się o 10 a obiadokolacja dopiero 19:30 więc cały dzien o głodzie - brudno wkolo basenu przez co pełno mrowek które nie dadzą poleżeć na leżaku - bardzo ubogie animacje, szczególnie dla dzieci brak zajęcia Ogólnie rzecz biorąc nie chcielibyśmy tam wrócić. Tragedii nie było, ale szału też nie.
2.5/6
Zawiedziony 27.06.2024 Termin pobytu: czerwiec 2024
Bez szału, hotel powierzchownie robi dobre wrażenie
Piękny ogród, ale widać zaniedbania w czystości. Obiad małe porcje, monotonia. Wybór z menu, brak dań mięsnych, człowiek wychodzi głodny. Zupa tylko 1 rodzaj - krem z cukini przez cały tydzień. Brak lodów. Po 3 dniach obsługa po prośbach zmieniła ręczniki, twierdząc że się piorą. Hotel daleko od aglomeracji. Sklepy oddalone ok kilka kilometrów.
0.5/6
Michał, Łódź 16.07.2022
Hotel dla wymagającego klienta
Jestem zniesmaczony biurem Rainbow- sprzedali usługę jako hotel dla wymagającego klienta...Lepiej jechać samemu przez booking bo wtedy hotel się stara dla polskiego biura podroży oferuje pokoje w podziemiach praktycznie bez światła dziennego ... kontakt z biurem dramatyczny brak jakiegokolwiek odzewu od człowieka który sprzedał wycieczkę - nagle zapadł się pod ziemie pan marcin nie ma z nim kontaktu na emaile nie odpisywał - zarobiony facet. Hotel ok ale jak się ma pokój pod ziemią nie polecam !!! . Wykupiliśmy HB - napoje woda i wino lokalne miało być w cenie -NIE BYŁO , ręczniki plażowe dodatkowo płatne. Wymeldowanie w dniu wyjazdu umówiono nas na 19:30 przed hotelem - godzina czekania zero zainteresowania lokalnego przedstawiciela Rainbow na nasze telefony informowano nas , że zaraz będzie autobus - przyjechał po godzinie ... stania i czekania przed bramą hotelu na ulicy ... . restauracja hotelowa to przyzwoita stołówka - nic więcej jeśli ktoś się nastawia choć na namiastkę włoskiej kuchni będzie zawiedziony. Piszemy reklamację do biura zobaczymy co się zadzieje . Na dzień dzisiejszy nie polecam korzystania z usług Rainbow!!!!