Opinie klientów o Dolcestate

5.1 /6
119 
opinii
Atrakcje dla dzieci
4.2
Obsługa hotelowa
5.4
Plaża
3.9
Pokój
5.3
Położenie i okolica
3.8
Rezydent
5.0
Sport i rozrywka
4.4
Wyżywienie
5.2
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz

3.0/6

Agata, Izabelin C 28.07.2019

Hotel ładny ale....

Może najpierw plusy: hotel ładny zadbany, pokoje duże, fajny basen, czysto. I na tym koniec :)Na prawdę nie wiem jak można zachwycać się tamtejszym jedzeniem? Mały wybór, jakość pozostawiająca wiele do życzenia. Wszystko z najtańszych dostępnych produktów, niedoprawione. Mieliśmy opcję All inclusive - na prawdę nic nie wartą - szczególnie za taką cenę! W barach nawet kawę parzą z gorszego ekspresu niż jeśli zamówisz za pieniądze - absurd!!! Lody w ramach All.. dostępne tylko między 16.00-17.00 i uwaga... TYLKO dla dzieci - dorosłemu nie dadzą! :) My byliśmy bez dziecka to nigdy nie dostaliśmy :) jakbyśmy byli z dzieckiem, to dziecko musi zamówić i przekazać rodzicowi - i tak na każdym kroku "bo takie mamy zasady". Ręczniki plażowe, nawet w ramach All.. 3euro za wymianę na świeże :) Zero przekąsek - też przez godzinę dziennie - od 16.00 Reasumując, lepiej wziąć HB (sniadanie i obiadokolacje) i chodzic obok hotelu do lokalnej rodzinnej knajpki - może też nie powala - ale lepiej niż w hotelu! O plaży też warto zapomnieć :)

2.5/6

Katarzyna 26.06.2017
Termin pobytu: lipiec 2017

hotel *** gwiazdkowy

Hotel na pewno nie zasługuje na 4 gwiazdki. Jedzenia monotonne i nieuzupełniane na bieżąco, często stały puste tace. Brak warzyw, mały wybór owoców - arbuzy, brzoskiwnie czasami pojawiło sie kiwi. Pokoje sprzątane codziennie, ręczniki również wymieniane każdego dnia. Obsługa bardzo pomocna i sympatyczna. Największym minusem była odległość od najbliżego misateczka ok 4 km. Wyprawa piesza nie należała do najprzyjemniejszych z powodu braku chodników. Spacer plażą również ponieważ jest kamienista i bardzo zaśmiecona. Do promenady i chonika przy plaży należy przejść ok 3 km. Z hotelu każdgo dnia kursuje autobus za 6 euro w dwie strony do Cefalu (13 km) także jeśli ktoś nie chce wynajmować samochodu to jedyna możliwośc żeby ruszyć się z miejsca - oprócz oczywiście wycieczek organizowanych przez biuro podróży. Do hotleu dotarliśmy ok. godziny 9.30 jednak nie przysługiwało nam śniadanie. Mogliśmy natomist wykupić pakiet lunchowy za 30 euro od osoby. W dzień wyjazdu o 2 w nocy otrzymaliśmy posiłek - co było miłym zaskoczeniem. Ciekawa była również uroczysta kolacja z muzyką na żywo i daniami z karty, które były bardzo smaczne.

2.5/6

Vanessa 19.08.2021

Wakacje

Hotel sam w sobie bardzo ładny, natomiast ogromny minus, że poza obiektem nie ma żadnego sklepu, baru czy restauracji. Najbliższe miasteczko oddalone o 4 km i nie ma miejskiej ŻADNEJ komunikacji. Zostaje tylko taksówka. Dodatkowo nie ma chodnika, a ulica bardzo ruchliwa, więc pieszo też nie można się dostać. Plażą również wykluczone, bo w pewnym momencie skały wchodzą w morze i nie ma przejścia. Jeżeli ktoś lubi taką dziurę i odpoczynek tylko w hotelu to jest ok. Drugim problemem jest odległość od lotniska- w autokarze spędzisz więcej czasu niż w samolocie. Wyjazd na każdą wycieczkę też wiąże się z długim podróżowaniem w autokarze, bo większość atrakcji jest daleko od tego hotelu. Manger hotelu to nasza rodaczka, ale nie jest skłonna do pomocy. Uważaj, gdy jedziesz na wycieczkę raczej są to godziny poranne, pojedziesz bez śniadania. Hotel wtedy wydaje tylko śniadanie "skrócone: tj. ciast i kawa, albo sucharki i dżem . Powodzenia,

2.0/6

Bardro 14.07.2018
Termin pobytu: lipiec 2018

Nie polecam Dolcestate

All inclusive pierwszy raz w życiu spotkałam na tak niskim poziomie.Mimo opasek na ręce za kazdym razem trzeba się legitymować specjalną kartą,a otrzymuje się jednorazowo tylko jeden napój,obojętne czy bezalkoholowy,czy alkoholowy,a niektórzy barmani traktują klienta,jak intruza i kolejny raz nie bardzo ma się chęć podchodzić/może o to chodzi?/ Każdy napój jest ściśle ewidencjonowany w komputerze i ogólnie człowiek czuje się,jakby robiono mu łaskę,a przecież słono za to zapłacił. W hotelu jest straszna biurokracja,system kart płatniczych skomplikowany . Wczesne śniadania przed wycieczkami głodowe/raz nie podano nawet chleba i masła,tylko słodkie ciasto i nie zaświecono światła w restauracji,więc przed całym dniem zwiedzania zjedliśmy kromkę ciasta z herbatą lub kawą w ciemności! Ogólnie nie były to wakacje moich marzeń i na pewno tam nie wrócę!
telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem