4.1/6 (35 opinii)
Kategoria lokalna 4
2.0/6
Cześć, chciałbym podzielić się swoimi wrażeniami z pobytu w hotelu Le Dune i jednocześnie odradzić przyszłe wizyty. Możecie mi podziękować później, ale teraz zacznijmy od początku. Sam przelot przebiegł bez zarzutu, a odbiór bagaży na lotnisku był szybki i sprawny. Obsługa biura Rainbow działała na wysokim poziomie, przekazując dokumenty hotelowe oraz kierując nas do odpowiednich autobusów. Przejazd do hotelu trwał niewiele krócej niż lot do Katanii – około dwóch godzin. Sama długość transferu nie jest problemem, ale jazda wysłużonym busikiem z przebiegiem 500 tysięcy kilometrów, w którym zawieszenie wydaje ostatnie tchnienia, była już wyczerpująca. Największe rozczarowanie spotkało nas po przyjeździe do hotelu. Zameldowanie okazało się chaotyczne, a obsługa recepcji miała wyraźne problemy z komunikacją po angielsku. Do tego wręczono nam trzy opaski all-inclusive (zamiast dwóch) i musieliśmy sami je sobie założyć. Po dotarciu do pokoju, który okazał się małym, bliźniaczym domkiem bez jakiejkolwiek prywatności, spotkała nas kolejna niespodzianka – ktoś inny otrzymał ten sam pokój! W efekcie zmieniono nam pokój, jednak w nowym nie działała klimatyzacja, co w upalne dni było ogromnym problemem. Na szczęście po zgłoszeniu usterki na recepcji, klimatyzacja została naprawiona. Niestety, problemy techniczne na tym się nie skończyły – drzwi w kabinie prysznicowej przeciekały, toaleta nie spłukiwała się prawidłowo, a WiFi praktycznie nie działało. Brakowało hasła przypisanego do pokoju, co utrudniało korzystanie z internetu. Po długiej podróży i licznych niedogodnościach, liczyliśmy na przekąski w barze, jednak to, co nas tam spotkało, można określić mianem rozczarowania. Zamiast zapowiedzianych croissantów i pizzy, zastaliśmy resztki po ciastach, które wyglądały wyjątkowo nieapetycznie. W ramach „all inclusive” wybór alkoholi był ograniczony, a drinki serwowane były tylko między 19:00 a 22:00, co zdecydowanie nie spełniało naszych oczekiwań. Na plus mogę zaliczyć jedzenie w głównej restauracji – było smaczne. Jednak poza croissantami brakowało jakichkolwiek konkretnych przekąsek w ciągu dnia. Lody dodatkowo płatne, wszystko płatne. Hotel znajduje się na kompletnym odludziu – brak w pobliżu jakichkolwiek sklepów, restauracji, czy wypożyczalni samochodów bądź rowerów. Jedynym plusem była złota, rozległa plaża oraz krótki spacer do morza. Basen był w porządku, ale animacje wokół niego to kolejna pomyłka. Zatrudniona kadra, poza jedną osobą, która naprawdę potrafiła tańczyć, sprawiała wrażenie zupełnie nieprzygotowanej. Co więcej, animacje były prowadzone wyłącznie w języku włoskim, co wykluczało osoby nieznające tego języka. Brakowało jakichkolwiek zapowiedzi przez mikrofon, więc uczestniczenie w tych aktywnościach było dla nas pozbawione sensu. Ratownik, który podczas siesty zbierał rzeczy gości z leżaków i wrzucał je do jednego kontenera, wzbudzał frustrację. Na dodatek, wieczorne animacje zaczynały się wyjątkowo późno – te dla dzieci o 21:30, a dla dorosłych jeszcze później, co było zupełnie nieprzemyślane. Podsumowując – hotel Le Dune to jedno wielkie rozczarowanie. Mimo kilku pozytywów, takich jak plaża czy smaczne jedzenie w restauracji, całość psuły liczne problemy i brak odpowiedniego standardu usług.
2.0/6
Byliśmy w Le Dune w czerwcu 2024, niestety pobyt miał więcej minusów niż plusów: Minusy: - jedzenie i all inclusive - mogłoby się wydawać, że nie da się zepsuć włoskiej kuchni a jednak..... jedzenie mocno średnie, raczej "stołówkowe", niezbyt duży wybór jak na all inclusive, do tego śniadanie niby miało trwać do 9.30 po czym o 9 prawie już nic nie było i trzeba było przychodzić wcześniej. Kiepski wybór alhololi na all inclusive, w zasadzie tylko piwo i wino... reszta płatna. - pokoje i internet - mieliśmy pokój rodzinny na 4 osoby, w którym ciężko było zrobić krok jak się wjechało z 4 walizkami, do tego internetu w zasadzie brak (a musiałam mieć kontakt z firmą), wi fi praktycznie nie działało do tego sieć niezabezpieczona hasłem, zasięg sieci komórkowej też kiepski w tym miejscu. Do tego tv w apartamencie miał chyba z 15 lat, nie dało się na nim nic oglądać, a było właśnie Euro i każdy by chętnie obejrzał meczyk wieczorem. - brak możliwości wypożyczenia auta - w opisie hotelu na stronie Rainbow jest wyraźnie napisane, że jets taka mozliwość po czym w recepcji pani każe jechać autobusem do Mesyny i tam sobie coś samemu ogarnąć. - kiepska znajomość angielskiego wśród personelu - zapytałam ratowniczkę przy basenie jak głęboki jest basen bo nie było to oznaczone a moje dziecko nie pływa jeszcze za dobrze, nie była w stanie mi odpowiedzieć, reszta podobnie. - okolica hotelu - hotel jest w zasadzie pośrodku niczego - wokół nie ma sklepów, restauracji, nic. Plusy: - czysto w pokojach, regularnie sprzątane - duża, szeroka plaża, dostępne i bezpłatne lezaki, miejsce praktycznie o kazdej porze, nie tzreba sie o nie bic - przyjazny personel ( o ile sie dogadasz po angielsku) - spory basen
1.5/6
Dwa plusy hotelu: położenie bezpośrednio przy plaży oraz ładne i czyste domki. all inclusive- to porażka jedzenie monotonne i mało smaczne z hotelu ciężko wyjść na spacer- brak pobocza i chodnika hotel nastawiony na turystów włoskich dużo animacji- ale animatorzy mówią tylko po włosku i zapraszają Włochów. nie polecam!!! cena nieadekwatna do jakości.