Opinie klientów o Sycylia - Wyspa Niezwykła

5.0 /6
485 
opinii
Intensywność programu
4.5
Pilot
5.3
Program wycieczki
5.3
Transport
5.0
Wyżywienie
4.0
Zakwaterowanie
4.3
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz

1.5/6

Bożena, Mierzyn 19.11.2016

wycieczka objazdowa Sycylia wyspa niezwykła

O ile program wycieczki i organizacja objazdu był bardzo dobry to warunki pobytu w hotelach były fatalne. Hotele stare, zaniedbane. kiepskie wyżywienie, często usytuowane gdzieś na odludziu lub przy autostradzie, najbliższe sklepy w odległości paru kilometrów. Mieliśmy niemiłą przygodę, że zatrzasnął się sejf w pokoju i zostaliśmy bez paszportów i pieniędzy. Pilotka wycieczki dość obojętna na problemy hotelowe.

1.5/6

GRACE, Warszawa 21.05.2019

SYCYLIA - ZAKWATEROWANIE MA WIELE DO ŻYCZENIA.

Sprzedawcy RAINBOW nie chcą poinformować w jakim hotelu sa noclegi. Położenie hotelu na uboczu bez możliwości dojazdu do pobliskiego miasteczka, jest wielkim rozczarowaniem. Do miasteczka można zejść z góry i potem wejść ale brak chodników powoduje ze kreta droga robi sie niebezpieczna dla życia . Stojący wazon z kwiatami na drodze, świadczy ze ktoś stracił życie. Natomiast dla niektórych starszych osób ,droga jest nie do pokonania. Dzień przyjazdu stracony, taksówek nie ma w miasteczku a hotel nie dysponuje busikiem stoi zepsuty., komunikacji miejskiej brak. Zamówienie taksówki z Catani według rezydentki kosztuje 80 euro za przejechanie 2 kilometrów w dół a co z podjazdem pod górę? Jedzenie w hotelu bardzo skromne delikatnie mówiąc a niestety nie ma innych alternatyw, bo hotel leży z dała od konkurentów. Cztery noce w hotelu ze skromnym jedzeniem, przyćmiewa uroki wycieczki. Następne dwie noce znowu w okropnym miejscu,z jeszcze gorszym wyżywieniem. Ostatnia noc w pierwszym hotelu tak jakby nie było hoteli w pobliżu lotniska. Co do zwiedzania to za mało czasu na Catanie tylko godzina i to na bazar ale nie wszyscy jadą tysiące kilometrów żeby oglądać bazary. Mało czasu na Palermo, tylko 3 godziny, mało czasu na Taorminę natomiast dużo czasu poświęca sie zwiedzaniu kościołów w małych miejscowościach. Po 3 godzinach w Palemo cały dzień jazdy do odizolowanego hotelu z dała od miasteczka i lotniska tak jakby nie można było zorganizować lotu powrotnego z Palermo. Żyjemy w 21 wieku, trzeba usprawniać organizacje wycieczek a nie męczyć ludzi za ich własne pieniądze. Ten człowiek, który organizuje taka wycieczkę musi mieć stronie ograniczone horyzonty i powinien sam skorzystać, ze swojego dzieła żeby na własnej skórze poczuć wszystkie mankamenty. Wycieczka poza zwiedzaniem, powinna zostawić przyjemne doznanie ale u mnie zostawia zdecydowana niechęć tym bardziej ze na objazdowe w Dubaju wybrane hotele tez były na uboczu a zamiast zwiedzić LUWR w ABU DABI zwiedzaliśmy bazary. To daje do myślenia czy wycieczki objazdowe zadawalającej uczestników czy tylko ORGANIZATORÓW.

1.5/6

Jarosław, GDAŃSK 19.10.2021

wyjazd na NIE !!!!

Było żle , cały program to ciągłe transfery, pobyt w autokarze i czas wolny, jazda 2,5 godz zwiedzanie z przewodnikiem 1 godz potem czas wolny 2 godz powrót do hotelu 2,5 godz, potem 2 godz czas wolny do kolacji i tak codziennie. 1 dzień przylot 10.10 transfer do hotelu 12,30 i w tym dniu wolny cały dzień. Ostatnie dzień o 10 opuszczenie pokojów i czas wolny do 17 i transfer na lotnisko. Zrzutka po 25 Euro i zwiedzanie Katanii z przewodnikiem. brrr To był mój ostatni wyjazd z Rainbow. i ciekawe na co poszły te dodatkowe pieniądze skoro np zwiedzanie kościoła to 1,50 Eur. zgłaszam to do Ochrony praw klienta

1.5/6

Gizela Dylewska 24.09.2014

Sycylia tak - biuro podróży NIE!

Wycieczka objazdowa po Sycylii byłaby udana, gdyby nie (...); brudne pokoje, malutkie, bez możliwości rozpakowania walizki, z widokiem na ścianę pod schodami, wyżywienie na całym objeździe dietetyczne ( suche bułki, dżem, lodówka zamknięta na klucz ), personel hotelowy oszukiwał w porcjach. Autokar przeładowany, 50 osób, pilotka mało empatyczna, choć wiedza ogromna, ale tylko ze świata antycznego. Wrażenia ogólne nieciekawe, mogę śmiało powiedzieć, że od 2001 roku od kiedy podróżuję z tym biurem, nie miałam tak nieudanej wycieczki. Biuro Rainbow nie powiadomiło mnie o faktycznej godzinie wylotu z Warszawy tj.o godz,6:05, na umowie widniała bowiem godzina 14:00, pytanie: kto ponosi za to odpowiedzialność?! Wstyd dla tego biura!
telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem