Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
4.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Wycieczka spełniająca marzenia o alpejskim relaksie połączonym z doznaniem mocnych wrażeń - wjazd na Aguille du Midi na wysokość 3840m n.p.m. oraz wjazd kolejką szynową na Jungfrau. Piękne widoki, urokliwe miasteczka, a także światowej sławy szwajcarskie miasta składają się na niesamowity i jedyny w swoim rodzaju klimat tego niezwykłego kraju.
4.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Ja nie mam tak dobrej opinii na temat wycieczki, jak moi przedmówcy, pomimo, iż byłam uczestnikiem tej samej wycieczki. Nie poruszam tu kwestii związanych z poznaniem nowego kraju, jakim jest piękna i zarazem "chłodna" Szwajcaria, ale organizacji i obsługi wycieczki. Krajobrazy piękne,zresztą zdjęcia moich przedmówców wystarczają za słowa, ale wycieczka dla wygodnych oznaczała to samo co inne wycieczki objazdowe,czyli maraton w ciasnym autokarze (uczestników wycieczki było ponad 60)z problemem aby,rozsunąć siedzenia, tak aby nie zmiażdżyć nóg osobie siedzącej za mną, brak wolnego czasu na posiłek w ciągu dnia. Wycieczka dla wygodnych oznaczała dla mnie rozpoczęcie podróży 19 lipca o godz. 6 rano a zakończenie tego samego dnia o godz. 23.40 (z przerwą 1,5 godz. w Woszczycach, dla osób z Pomorza zaczęła się o godz. 22.00 dzień wcześniej. Hotel w którym nas zakwaterowano był brudny i śmierdzący, wykupując wycieczkę z dopłatą do jednoosobowego pokoju otrzymałam pokój na poziomie "-2" w suterenie z zapachem wilgoci i stęchlizny, w którym spałam przy zapalonym świetle, obawiając się insektów i szczurów. Podczas śniadania w tym samym Hotelu doszło do incydentu, w którym niemalże pobito jednego z członków wycieczki przez właściciela Hotelu, który pomimo szwedzkiego stołu wyliczał uczestnikom wycieczki jedzenie. Na szczęście kolejną noc spędziliśmy w Hotelu sieci Ibis, odpowiadającym standardom podróżowania zgodnie z nazwą wycieczki dla wygodnych, pachnącym, zadbanym, z miłą obsługą. Niestety kolejne dwa noclegi były znów w Hotelu, z nieprzyjemnym zapachem i standardem lat 70 XX wieku. Na zakończenie nocleg był znów w Hotelu sieci Ibis, który zrekompensował poprzedni niesmak z noclegu. Pani Joanna Będzieszak, pilot wycieczki, na samym początku zaproponowała uczestnikom wycieczki, spacer po poruszającym się po autostradzie autokarze, aby uregulować z nią opłaty za wycieczki,jakby nie mogła zebrać pieniędzy w Hotelu. Na początku Pani Joanna nie reagowała na nasze sugestie związane z koniecznością przerwy na posiłek (był dzień w którym śniadanie jedliśmy o godz. 6.00 rano a czas na kolejny posiłek otrzymaliśmy o godz. 19.00) lub na toaletę, opór był także aby zmienić harmonogram programu wycieczki, kiedy z uwagi na deszcz poprosiliśmy o zmianę planu jednego dnia. Panowie kierowcy, fantastycznie spisujący się na drogach, podjeżdżając pod hotele nie wyjmowali bagaży, lecz zostawiali to turystom. Wystarczyło, aby odpowiadając za autokar wyjęli bagaże przed samochód, każdy spokojnie wziąłby swój, a tak były nerwy i zamieszanie. Była to szósta wycieczka objazdowa w której brałam udział, mam więc prawo do porównań i oceny. Wydaje mi się, że biuro podróży dbając o turystów powinno zmienić standardy hoteli, nawet za cenę podwyższenia ogólnego kosztu wycieczki.
3.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
witam. byłam uczestnikiem jednego z wyjazdów do Szwajcarii. o ile BP Rainbow Tours w ubiegłym roku stanęło na wysokości zadania i wszystko było super o tyle tym razem tak nie do końca. przede wszystkim w kwestii dopłat fakultatywnych. ceny mocno zawyżone w porównaniu z dostępnymi w innych biurach. następnym razem bardzo zastanowię się nad wyborem biura.