Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
0.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Uczestniczyłam w wycieczce od 16-23.06. Niestety zabytki w Algierii są piękne. Natomiast organizacja wycieczki nieprzemyślana (5-6 godzin przemieszczania się autobusem do następnego zabytku, itp). W niektórych hotelach brak suszarek a jak były to zepsute, brak prądu, brudne sanitaria, gniazdka prądu prawie na suficie i często w pokoju było jedno gniazdko, rury zardzewiałe, żarówki nie świeciły (mam zdjęcia jak uda mi się przesłać to Państwu przekaże). Śniadania każdy dzień o 6.00 a wyjazd o 7.00, a wracaliśmy do hotelu o 20.00. czyli wycieczka bardzo wyczerpująca ze względu na długie jazdy autobusem. Jeżeli chodzi o pilota Macieja o wiedzę miał niezłą, natomiast kontakt z wycieczkowiczami był znikomy. Jeżeli ktoś go o coś pytał to odpowiadał arogancko i bezczelnie w sposób żenujący, np. w recepcji pytam go, czy są suszarki w hotelu, a on mi odpowiada, "że nie wie bo nie potrzebuje i nie używa suszarki" "czy w hotelu jest wi-fi" a on mi odpowiada, że teraz jest zajęty...a wystarczy odpowiedzieć "zaraz zapytam i przekaże Państwu.To tylko kilka przykładów , a jest ich o wiele więcej. Sądzę, że pilot po to jest, aby być przekaznikiem informacji wycieczkowiczom, a nie tylko chodzić i przekazywać wiedzę. Również musicie Państwo zmienić treść napisanego programu, jak można napisać w tytule Algieria i Tabarka- starożytna.......przecież Tabarkę nie zwiedzaliśmy , a tylko nocowaliśmy i rano o 700 wyjeżdżaliśmy. Taki tytuł wycieczki nie powinna być....czyżby zadziałała reklama. Również w dniu 6 zwiedzania macie napisane w programie" kontynuacja zwiedzania panoramy miasta". Nie było kontynuacji, a jak można zwiedzać panoramę to ja już nie wiem???????? Brawo dla osoby piszącej!!!!!!!!! Brak higieny i czystości w restauracjach i pokojach przyczyniło się do tego, że mnóstwo osób uległo zatruciu i niestety kilka dni nie spożywało posiłki. A podsumowaniem tej wycieczki przy wyjeżdzie z hotelu autobusem nie chcieli nas wypuścić bo prawdopodobnie "KTOŚ Z GRUPY UKRADŁ TELEWIZOR" autobus stał około około pół godziny przed wyjazdem z hotelu, każdy zdenerwowany i miał wszystkiego już dosyć. Oczywiście to nie dotyczyło naszej grupy. Tak to się zakończyła nasza wycieczka pełna przygód i niepotrzebnych nerwów. Sądzę, że hotele na 4* są nieprzygotowane dla turystów Europy, brak czystości i higieny, podstawowych elementów w pokojach.....również pilot powinien być bardziej otwarty i życzliwy wobec podróżnych. Na koniec chcę zaznaczyć, iż jest to mój 53 państwo, które zwiedzam, ale nawet w Kambodży nie były pokoje i toalety w takim stanie. MAM ZDJĘCIA Z HOTELÓW...w jakim stanie były toalety. Gdyby Państwo chcieli to mam nazwy tych hoteli i udostępnię Państwu