Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
6.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Ogramny i dobrze wyposażony obiekt. Duża odległość między recepcją a pokojami. Po terenie obiektu można było przemieszczać się meleksami. Na terenie obiektu jest dużo zwierzątek. Dla jednych będzie to plus dla innych minus (ostronosy, iguany, jaszczurki)
6.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel przepięknie położony. Blisko do turystycznych atrakcji. Pokoje dla Polaków położone niestety w dużej odległości od basenów i plaży, wymagałyby też nieco odświeżenia. Największe zastrzeżenie budzi przelot i potraktowanie klientów biura jak idiotów. Podczas 13- godzinnego lotu podano, UWAGA, naleśnik z sosem waniliowym (po starcie) i suchą bułę z szynką owiniętą w folię streczową ( przed lądowaniem). To jakiś żart. Sporo latam, często na bardzo długich trasach. Taki prowiant, jaki zaoferował Rainbow, to komedia. Poza tym reszta bardzo ok.
6.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
6.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Jestem bardzo zadowolony, rodzina też. Przekazywanie informacji, spotkanie na miejscu z rezydentem firmy obsługa na bardzo wysokim poziomie. Nie było problemu generalnie z niczym. Co nam przeszkadzało to zła klimatyzacja w hotelu. Była bardzo duza wilgotność i hotelowa klimatyzacja nie radziła sobie. Był to jedyny mankament. który absolutnie był dla nas poboczny wręcz marginalny.