Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
5.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Tunezja wcześniej kojarzyła się nam z niedrogimi hotelami all-inclusive. A jak pokazała wycieczka jest tam mnóstwo klimatycznych miejsc i wspaniała nawet przydrożna kuchnia. Polecam
5.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Jak zwykle Rainbow stanął na wysokości zadania. Dobra organizacja, miła atmosfera, mądra elastyczność.
5.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Wycieczka ciekawa. Tunezja w pigułce. Zobaczyliśmy prawie wszystko co najważniejsze w Tunezji do zobaczenia. Mogło by być więcej czasu wolnego i naszym zdaniem za dużo muzeów z mozaiką. Na to miejsce mogło być więcej czasu np. w Tunisie ( bo tu słabo ze zwiedzaniem). Jedzenie - można znaleźć coś dla siebie. Autokar super - klima, wifi i fajny kierowca. Przewodnik Pani Małgosia - fajna kobieta, duża wiedza, bardzo pomocna w każdej sytuacji. Polecamy tą wycieczkę. Jest super.
5.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Wycieczka bardzo ciekawa i intensywna. Bogaty program dla miłośników poznawania nowych kultur - wczesne wyjazdy (4:00-5:00 rano) podyktowane między innymi wysokimi temperaturami oraz długimi przejazdami (prawie 2 tys. km). Niewątpliwie warto odwiedzić Tunezję, trzeba jednak być świadomym, że jest to kraj afrykański, co wiążę się z pewnymi niedogodnościami (o czym nie zawsze informuje biuro). Hotele na trasie o standardzie 3 gwiazdek (co nie odpowiada jednak klasyfikacji europejskiej). Plusy: - różnorodny program, krajobrazy, baseny w hotelach (po całym dniu zwiedzenia - ratują), wygodny autokar z klimatyzacją i wifi (choć o słabym zasięgu, ale i tak lepszym niż w niejednym hotelu), super kierowca! Minusy: - dodatkowe koszty (w tym 50€ na posiłki, niezbędne przy tak wczesnym wstawaniu), osoby, które nie wykupiły dodatkowych posiłków nie miały alternatywy - czekały pod restauracją, ogromny minus: po wylądowaniu autobus transferowy do hotelu obsługiwany był przez dodatkowego "pracownika", który uniemożliwiał włożenie bagażu do luku, bez uprzedniego bakszyszu (niedopuszczalne - nie był to pracownik biura, ale działał w porozumieniu z wynajętym kierowcą, z którym dzielił się zyskiem).