Opinie klientów o Monarque Dar Djerba Narjess

4.6 /6
41 
opinii
Atrakcje dla dzieci
3.9
Obsługa hotelowa
4.9
Plaża
4.8
Pokój
4.2
Położenie i okolica
4.9
Rezydent
4.7
Sport i rozrywka
4.4
Wyżywienie
4.5
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz

4.0/6

Katarzyna, --- 07.07.2024
Termin pobytu: czerwiec 2024

Wakacje z rodziną

Wakacje udane. Widoki piękne, szczególnie urzekła mnie Sahara. Pogoda rewelacyjna. Kompleks basenów w pełni spełnił moje oczekiwania. Niestety brakuje zjeżdżalni i animacji dla dzieci. Ubogi Snack bar - tylko kanapki i raz były pancakes. Bar serwował podstawowe drinki, bez fantazji. Za coś lepszego trzeba zapłacić, ale i tak bez rewelacji. Obsługa bardzo sympatyczna, wesoła, posługująca się zwrotami w języku polskim. Na stołówce brak opisów dań, często nie wiedzieliśmy co jemy. Pokój codziennie sprzątany i wymieniane ręczniki. Sklepy na obiekcie dobrze zaopatrzone. Niestety, mam zastrzeżenia do wycieczki fakultatywnej Sahara w 2 dni. Wycieczkę wykupiliśmy będąc jeszcze w Polsce, kosztowała nie mało, a na miejscu okazało się, że musimy jeszcze dopłacić do jeepów 30€ od osoby, czego się nie spodziewaliśmy, a bez wniesienia tej opłaty nie moglibyśmy wziąć udziału w tej wycieczce, ponieważ Saharę można zwiedzić jedynie jadąc jeepami. Kolejny minus to brak napojów do posiłków w hotelu na Saharze. Nawet za wodę trzeba było dodatkowo zapłacić. Ogólnie, jesteśmy zadowoleni, lecz za te pieniądze oferta powinna być bogatsza.

4.0/6

Dariusz, Ruda Śląska 01.07.2023
Termin pobytu: czerwiec 2023

Rodzinny wyjazd wakacyjny

Hotel niestety nie najnowszy, nawet chyba nie wiadomo kiedy odświeżany. Ma potencjał ale niestety niedoinwestowany i to widać wszędzie. Obsługa hotelowa w miarę miła ale widać było problemy organizacyjne. Nie wiem czy celowe czy wynikało to że sezon jakby dopiero się rozpoczynał. Najgorzej wpada niestety stołówka i jedzenie. Nie jestem jakoś specjalnie wymagający i trudno abym nie znalazł czegoś dla siebie gdzie bym nie pojechał a opinie w stylu monotonne jedzenie itp. zawsze mnie nie przekonywały. Jednak w tym przypadku, pierwszy raz muszę napisać że było po prostu niesmaczne, przynajmniej jak dla mojej rodziny (gusta są różne :-) wiadomo). Monotonność czy temu podobne mi nie przeszkadza tak bardzo jak to żeby było przynajmniej dobre. Niestety, mało co było a na dodatek wiecznie trzeba było czekać na: sztućce, talerze, miejsce itd. Ta organizacja jakoś kulała i cały czas tego brakowało, nie wiem czy było tego tak mało że nie dawali rady myć czy robili to tak wolno czy był inny powód ale było to notoryczne i wszystkich denerwowało. Dodatkowo np. jak się skończyła taca z szynką, serem, która na śniadaniu znikała zaraz po przyniesieniu to na następną trzeba było długo poczekać itd. Widziałem raz kobietę która długo czekała aż coś doniosą i w końcu poprosiła obsługę aby przynieśli, pan poszedł do kuchni a ona cierpliwie czekała jeszcze dobre 10, 15 minut po czym jak zwątpiła i odeszła w końcu to pan wyszedł z kuchni z tacą szynki i sera - na szczęście zdążyła dobiec z powrotem za nim wszystko zniknęło ;-) W końcu to niby All był . Kolejne, co bardzo przeszkadzało i na początku wręcz trochę odrzucało to stoliki. Na stołach były obrusy, ale znalezienie czystego nie poplamionego i takiego przy którym dałoby się usiąść to raczej cud. Nie wygląda to specjalnie estetycznie jak sztućce leżą na takim obrusie, w większości leżały na szczęście na serwetkach ale zdarzało się że i bez też leżały. Można powiedzieć, dobra po całym dniu to się obrusy ubrudzą, trudno zmieniać po każdym posiłku, ale my przyjechaliśmy do hotelu przed 6 rano i pierwsze co na recepcji pan powiedział że mamy zostawić bagaż i iść na śniadanie. To był nasz pierwszy kontakt ze stołówką, niezbyt miłe uczucie i o tej godzinie to raczej powinny być świeże a nie poplamione. Stołówka to jak dla mnie najsłabszy punkt tego hotelu. Resztę oceniam dobrze. Pokoje przystępne, klimatyzacja była, sprzątane były, ręczniki wymieniano, papier również. Co prawda odbywało się to w niezrozumiałym dla mnie trybie ale suma sumarum były. Dlaczego tak piszę, bo np. jak rano przyszedł ktoś do sprzątania zabrał ręczniki i zostawił małe, myślałem że to pomyłka bo nie było dużych to poszedłem zapytać. Okazało się że będą ale później. Podobnie z papierem. Nie wiem czy brakowało, czy logistycznie nie potrafili ogarnąć żeby jedna osoba która sprzątała ogarniała całość ale było to trochę niezrozumiałe. Ale dało się przywyknąć. Hotel gdyby trochę się postarać byłby całkiem fajny, i tak nie jest źle, ładny basen, blisko plaża, również ładna i morze również czyste. Tak właśnie lubię najbardziej, że mogę leżeć na plaży a jak mam taką potrzebę trochę się odsolić bez zmiany miejsca mogę się iść popływać w basenie. Jak kto lubi. Odpocząć stanowczo można. Animacje słabo, ale to dopiero był początek sezonu i to może w głównej mierze dlatego. Trochę długa wypowiedź ale chciałem opisać mniej więcej wszystko może to komuś pomoże w decyzji.

4.0/6

Iza, Łódź 01.01.2023
Termin pobytu: grudzień 2022

Grudniowy wyjazd po słońce

Bardzo rozległy kompleks hotelowy. Na terenie duży kryty basen . Ładna i zadbana roślinność. Pokoje na parterze z własnym prywatnym ogródeczkiem. Łazienki nieco przestarzałe. Jedzenie smaczne. Obsługa miła, nienachalna . Baseny odkryte i plaża ok choć zimą polecam kryty. Hotel w dobrej cenie nie dla bardzo wymagających

4.0/6

Dariusz, Nadolice Wielkie 30.06.2024
Termin pobytu: czerwiec 2024

Djerba dla mało wymagających.

Hotel średniej klasy najwyżej 3 * pokoje dość skromne ,ale czyste codziennie sprzątane. Jedzenie do zniesienia choć na końcu nie było już wyboru.,Dobre Animacje na basenie i wieczorem.Ogólnie pobyt na słabą czwórke. Polecam wizytę na farmie krokodyli ok 2 km od hotelu taksówka za 2 dinary ok, 3 zŁ. wstęp 32 dinary.
178911
telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem