Opinie o Monarque Dar Djerba Zahra

4.5/6 (117 opinii)

Kategoria lokalna 3

4.5/6
117 opinii
Atrakcje dla dzieci
3.7
Obsługa hotelowa
4.7
Plaża
4.9
Pokój
4.5
Położenie i okolica
4.8
Rezydent
4.9
Sport i rozrywka
4.5
Wyżywienie
4.5
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Sortuj: Najlepiej oceniane
Typ turysty: Wybierz
  • 2.0/6

    Pobyt w hotelu Zahra Djerba od 10.08 do 17.08.2023

    Witamy brud na stołówce , brak sztućców i talerzy walka z innymi osobami o talerze ,jedzenie z dnia poprzedniego z obiadu oraz wędlina z śniadania podawana na drugi dzień, codziennie kolejki po jedzenie pomimo interwencji rezydentki brak jakiejkolwiek poprawy przez cały pobyt, odradzamy chcącym skorzystać z usług tego hotelu Zahra . Z poważaniem Dyrektor oddziału turystyki Warszawa AJ.

    Adam, Warszawa - 21.08.2023  | Termin pobytu: sierpień 2023

    0/1 uznało opinię za pomocną

  • 0.5/6

    Dramat, brud, smród,złodzijstwo

    Nie polecam! Zakwaterowanie- przybyliśmy o godz 9 do hotelu , zakwaterowanie miało być do godz 14.00, po godzinie 15.30 po wielu prośbach i nawet kłótniach udało nam się uzyskać klucze do pokoi ( byliśmy z dwójką małych dzieci 5 i 7 lat) Pokoje bardzo małe, brudne, pleśń, grzyb, smród, brak lodówki, brak wody butelkowej w pokoju. Hotel - opis oferty biur podróży - podane są nie prawdziwe dane, zdjęcia i opis innego hotelu. Brak wifi na terenie całego hotelu. Brak ręczników na basenie, trzeba przywieść z sobą własne. STOŁÓWKA bo restauracją tego nie da się nazwać - brudne naczynia, brudne obrusy nie zmieniane przez cały tydzień( jak były już bardzo w strasznym stanie to na prośbę kelner zamiast zmienić obrus obrócił go na drugą stronę. Brak sztućców i serwetek, brudne szklanki do picia. Jedzenie nie jadalne, pieczywo tylko bagietka, mało jedzenia, mało urozmaicone, co dziennie te same potrawy. Brak baru przy plaży, żeby dostać picie trzeba było z plaży wracać do baru hotelowego jakieś 10 minut drogi w jedną stronę, czekanie w kolejce po picie następne 10 min. O przekąskach pomiędzy posiłkami mogliśmy zapomnieć choć w ofercie hotelu takie były, All Inclusive. Zero atrakcji dla dzieci( brak brodzika, brak placu zabaw i wszystkiego brak( w ofercie widnieje wszystko) All Inclusive, BAR czynny do 23 godz, szkoda tylko że jeden jedyny przy recepcji w hotelu, był bardzo oblężony gdy wszyscy goście po kolacji ruszyli do baru, brak wolnych miejsc. Było nas trzy rodziny , wszyscy wróciliśmy z zatruciem pokarmowym do Polski. Wisienka na torcie - jeden z naszych został okradziony, z zamkniętego pokoju wyparował telefon, zegarek i głośnik. PANI rezydent i obsługa hotelowa totalna olewka, twierdzą że rzeczy cenne trzeba było pilnować. Winnych brak. Czujemy się oszukani i przestrzegamy turystów przed tym hotelem. Nie były to pierwsze nasze zagraniczne wczasy, więc mamy porównania innych hoteli, takiego syfu jeszcze na wczasach nie miałam ! Jedyne co faktycznie było prawdą to piasek i morze .

    Anna, Tychy - 25.08.2019

    17/20 uznało opinię za pomocną

  • 0.5/6

    Najgirszy wyjazd

    Pobyt nie zgodny z ofertą. Brud, obsługa ponizej opinii. Złodziejstwo. Opieka rezydenta bez nadziejna. Dyskoteka wali na całą okolice do 4 rano. Ba stołówce ciepło brudne stiki brak szklanek i sztućców

    Monika Grażyna, Tychy - 25.08.2019

    10/13 uznało opinię za pomocną

  • 0.5/6

    ppobyt tygodniowy Hotel Zahra Djerba.

    Na początek organizacja na 2 w skali 10 wylot w-wa o 16. 20 nie poinformowano o przylocie po 21 w hotelu o 23 .00 już po kolacji i do rana do 6.00 bez posiłku. Na miejscu na Djerbie rezydent zapakował turystów do autokaru na lotnisku parę informacji i sam kierowca rozwoził turystów pod hotel . Turysto melduj się sam i sam sie martw co dalej jaki pokój dostaniesz . rezerwowałem pokój z łożem małżeńskim otrzymałem wda osobne łużka i dostawka w pokoju -robi sie ciasno bo w sumie trzy łóżka. A inni będący z nami taj jak ojciec z synem otrzymują pokój z łożem małżeńskim. Gdzie rezydent by zadbać o zakwaterowanie turystów? - rodaków. Pokoje - bungalowy nie tragiczne ale brudne zaniedbane na domiar alba z karaluchami albo z mrówkami jak zabiłem karalucha 3 centymetrowego w piątek tak leżał do wyjazdu w czwartek czyli cały tydzień tak sprzątali . Oprócz wymiany worka foliowego z kosza nic nie robili . teraz o samym ośrodku jest to kompleks 3 hoteli połączonych. Jeden nie czynny Jaśmin ruina , drugi Zahra z trzema gwiazdkami w opłakanym stanie drzwi do bungalowów z łuszczącą się farbą mam zdjęcia , plaż też zaniedbana nad bałtykiem lepsz większa ale!!! woda gorsz i zimniejsza , a trzeci hotel NAR JESS w lepszym standardzie . Plusy 3 baseny . to jedyny plus. Minusy wiele przytoczę parę wygląd jak polskie ośrodki po peerelowskie obskurne. amimacja ( francuski i rosyjski ) jak ktoś ma uprzedzenia do ruskich to odradzam bo 70 % ruskich 20 francuzów 10 % inne nacje . Co do wyżywienia o dziwo smacze i urozmaicone jak na 3 gwiazdki O.K ale jak nie przyszedłeś na początek wydawania posiłku to ruskie bydło bo tak trzeba to po imieniu nazwać wysprzątali wszystko pozostawiając po sobie " syf" a obsługa ograniczała sie do sprzątnięcia brudnych tależy jak chcesz kolego zjeść to weź sobie sztućce i siadaj przy brudnym stoliku. Byłem w majy przed sezonem wspólczyję tym co jadą w sezonie jak jest pełna obsada teraz było jeszcze luźno a juz były probelmy. Co do baru i napojów . Ryskie tak piły że obsługa rozcieńczała alkohole bo by hotel splajtował. Tak się zastanawialiśmy z innymi polakami będącymi z nami jaka bieda jest w Rosji że jak przyjeżdżają to piją ile mogą a jedzenie to nawet w kieszenie biorą . Whiski samo bez lodu smokowało jak płuczka. jedynie piwo było o.k . nie rozcieńczone. teraz parę słów o wycieczkach . Objazdówka po wyspie. rezydent zbiera kasę i ma wszystko w d......pie a przecież to przedstawiciel firmy Rainbow i ma zachęcać do korzystania w usług firmy a klient zadowolony poleci firę innym znajomym czy to nie ma tak działać a tu wręcz odwrotnie zamiast powiedzieć doradzić polakowi rodakowi pomóc to nie lepiej żeby polaczek przepłacił a rezydent w sklepie dostał suwenira od tunezyjczyka . Byłem trzeci raz z Rainbow na wczasach dwa poprzednie wyjazdy to objazdówka z wypoczynkiem ale na poprzednich rezydent był wzór konspekt a teraz ta pani ty nie wymienię z imienia i nazwiska zaniżyła opinię o firmie Rainbow . No i na koniec by się nie rozpisywać bo tak parę godzin bym mógł opowiadać wyjazd. Otóż śniadanie w dniu wylotu 6 -9 obiad 12.30 a zbióreczka na wyjazd na lotnisko gdzie samolot o 16.20 zrobiła 0 12.35 i na głodnego o suchym pysku od śniadania do przylotu do polski o 20.30 . Czyli 7 noclegów było ale dwa posiłki uciekły kolacja w dniu przylotu i obiad w dniu odlotu. Cóż wpadki się zdarzają nie mówię "więcej nie" ale bacznie będę wybierał hotele i czytał recenzję innych wiec opisujcie swoje wyjazdy i uwagi na temat hoteli. A tak na koniec wycieczka na fermę krokodyli 50 dinarów od osoby . Ja pojechałem sam taxi 2 dinary wstęp 25 dinarów to daje 27 dinarów kto na kim zarabia ?????? .

    Mieczysław Bolesław, Janki - 03.06.2019

    11/13 uznało opinię za pomocną

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem