Opinie klientów o Djerba Resort

5.3 /6
80 
opinii
Atrakcje dla dzieci
5.1
Obsługa hotelowa
5.5
Plaża
4.7
Pokój
5.0
Położenie i okolica
5.1
Rezydent
5.3
Sport i rozrywka
5.3
Wyżywienie
5.1
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz

3.0/6

Anna, Warszawa 31.10.2021

Hotel częściowo się zamykał wiele atrakcji było nieczynnych

Hotel częściowo się zamykał wiele atrakcji było nieczynnych, szkoda że o tym nikt nie napisał na stronie Rainbow, w ofercie sprzedaży:(

3.0/6

Jakub, Gostynin 18.09.2023
Termin pobytu: sierpień 2023

Delikatna porażka, niesmak pozostał :(

O pobycie w powyższym hotelu możemy powiedzieć wiele (oczywiście niekoniecznie dobrego). Po niesamowitym tygodniowym objeździe po kraju zdecydowaliśmy się na tygodniowe przedłużenie wakacji. Pierwszego dnia pobytu odkryliśmy niedziałająca klimatyzacje w naszym pokoju i zgłosiliśmy to do recepcji. Po kilkukrotnym upominaniu się sami znaleźliśmy Panów konserwatorów, którzy przyszli do naszego pokoju, postukali młotkiem wyjętym z kieszeni spodni i powiedzieli, ze wszystko działa. Ucieszeni postanowiliśmy odpocząć, lecz do północy nasze okno oraz okiennice intensywnie drżały w rytm muzyki z imprezy nad basenem. Nazajutrz obudził nas smród grzyba z klimatyzacji, wiec ponownie udaliśmy się w kilkukrotna wycieczkę do recepcji. W końcu jedna z pomocnych recepcjonistek odwiedziła nas i przyznała iż pokój nie nadaje się do użytku i przyznała nam inny pokój, w którym niespodzianka, klimatyzacja również nie działała. Trzeciego dnia pobytu w godzinach od 10 do 16 panowie konserwatorzy buszowali w naszym pokoju. Po powrocie do pokoju, gdy wszystko było naprawione i pokój został posprzątany, w naszej łazience zastaliśmy dwa wiadra na kapiąca z sufitu wodę. Po chwili do naszego pokoju bez pukania wtargnął ponownie pan konserwator. Na szczęście to był ostatni dzień walki i przez resztę pobytu klimatyzacja działała bez zarzutów. Duzy niesmak pozostawiła również Pani rezydentka, która zachęcała do fotografowania się z zamęczonymi zwierzętami m. in. wykradanymi z norek małymi fenkami. Po wylaniu wszystkich zali możemy przejść do pozytywów. Hotel posiada bardzo przyjemny i przestrzenny basen zewnętrzny, w którym nigdy nie było tłoku. Zespól animatorów przygotował ciekawy wachlarz animacji, myślę ze każdy znajdzie cos dla siebie. Pomijając nieprzyjemny incydent z pokojem pobyt był całkiem ok, a sam hotel jest czysty i bardzo komfortowy. Chętnie zaliczyłbym kilka zdjęć i nagrań ale niestety nie mam takiej możliwości.

2.0/6

Dorian, Siedlce 09.08.2023
Termin pobytu: czerwiec 2023

Słabo, zastanówcie się dobrze zanim kupicie wycieczkę

Plusy hotelu: ładny, duży basen; codziennie sprzątane pokoje Minusy hotelu oraz wyżywienia: Wszystkie problemy zostały zgłoszone przez nas w reklamacji po zakończeniu wyjazdu, dostaliśmy już odpowiedź zwrotną i zdecydowaliśmy się napisać opinię. Dostaliśmy pokój z widokiem na szambo, gdzie w umowie było napisane że będzie to widok na ogród - firma odpowiedziała, że jak najbardziej był to widok na ogród bo pod oknem stał jeden krzak. W pokojach bardzo śmierdziało szambem i skarżyli się na to inni uczestnicy wyjazdu. W samym pokoju bardzo śmierdziało wilgocią, a klimatyzacja była niesamowicie zagrzybiała - wysłaliśmy zdjęcia do Rainbow, a ich odpowiedź odnosi się do tego, że klimatyzatory są czyszczone przed każdym sezonem letnim a zapach wilgoci wynika z uwarunkowań naturalnych. Jeżeli chodzi o jedzenie i napoje - w miarę niezły wybór, ale! nie ma tam zachowanych jakichkolwiek zasad higieny. Przykładowo plastikowe kubki w barze przy hotelowej plaży są jedynie opłukiwane zimną wodą i podawane innym gościom. Prawie wszyscy uczestnicy wyjazdu mieli zatrucie pokarmowe, włącznie z nami. Odpowiedź od firmy: barmani pełnią swoje obowiązki w poszanowaniu norm sanitarnych - gdzie pomijając to co każdy z nas widział na własne oczy, często zdarzało się że miejscowe dzieci zajadały się jedzeniem z bufetu na stołówce prosto z naczyń wieloporcjowych a kucharze, którzy na to patrzyli nie byli zdziwieni i ludzie później nakładali sobie jedzenie tymi oblizanymi łyżkami. Także pod tym względem dramat. Za dodatkową opłatą wykupiliśmy sobie miejsca w samolocie - dostaliśmy zupełnie inne. Po otrzymaniu dopytaliśmy rezydentki, czy nie będzie to jakiś problem w samolocie żeby nie było tak, że będziemy na miejscach innych osób to odpowiedziała, że mamy się cieszyć że mamy miejsca. Całe szczęście chociaż zwrócili nam pieniądze za te miejsca, ale i tak niesmak pozostał. Ogólnie wokół hotelu brudno, plaża hotelowa pełna odchodów po koniach i wielbłądach, niesprzątana. Firma na każde zastrzeżenie znalazła usprawiedliwienie, dostaliśmy jednak tylko rekompensatę w wysokości zniżki 200 złotych na następny wyjazd za brak możliwości skorzystania z restauracji a la carte co było zapisane w umowie. Wątpię tylko żebyśmy jeszcze kiedykolwiek zdecydowali się na wyjazd z tą firmą. Wycieczki objazdowe też masakra - byliśmy jeden dzień na Saharze i zgodnie z opisem wycieczki chcieliśmy wykupić zarówno quady jak i wielbłądy - był problem od przewodniczki że jako jedyni chcemy skorzystać z dwóch atrakcji bo nie starczy na to czasu, no to chyba coś tu nie gra. Bardzo nieprzyjemny wyjazd i jak to niektórzy twierdzą, że jak ktoś chce ponarzekać to zawsze znajdzie powód - otóż nie, jest to nasz pierwszy z wielu wyjazdów który nie spełnił naszych niskich oczekiwań, ja stanowczo odradzam ale niech każdy sam przemyśli czy chce się zdecydować na takie wakacje

2.0/6

Aleksandra z rodziną 03.06.2023

Do przemyślenia

Wyjazd z biurem rainbow do Tunezji daje wiele do myślenia. Wyjazd głównie z powodu aquaparku 1czerwca, aquapark zamknięty. Brak informacji na umowie o tym! Do dyspozycji 2 małe baseny,dzieci zawiedzione przez co my jeszcze bardziej. Obsługa mija się w podawaniu informacji, bardzo słaba organizacja. Wycieczki opłacone z góry nie odbeda się ponieważ na wyspie flamingów o tej porze flamingów( info od rezydentki), farma krokodyli zamiast wyjazdu o 9:30 wyjazd wynegocjowany przez nas o 14:45 . Cały dzień stracony by uzyskać jakąkolwiek odpowiedzi nie stracić pieniędzy. Jakieś totalne nieporozumienie. Obiady i kolacje smaczne. Śniadania: same bulki i dżemy, słodkie ciasta, jajecznica z proszku, trochę warzyw i owoców. Jedynie omlet do zjedzenia. Najgorszy wyjazd ever do kraju arabskiego. Polecam Egipt,Turcję,Oman. Nigdy więcej z biurem rainbow. Rezydentka bardzo mało pomocna. Wielu ludzi pyta o aquapark, rezydentka uprzedza pytania pokrętnie tłumacząc się. Nie liczcie,że rezydentka poda Wam wiarygodne informacje. Osoba nie umiejąca wykonywać swojej pracy powinna ja stracić. Bardzo możliwe,że podejmiemy konsekwencje prawne,ponieważ wydaliśmy na ten wyjazd niemałe pieniądze.
telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem