Kategoria lokalna: 4
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
4.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Piękna pogoda. Wspaniałe kolory ciepłego morza. Hotel OK. Pokoje czyste, jedzenie dobre. Obsługa hotelowa sympatyczna. Jedynie pani z recepcji o imieniu Amia robiła problemy. Niestety, jestem bardzo rozczarowany obsługą ze strony biura podróży. Rainbow. Po opłaceniu wycieczki i potwierdzeniu wszystkich szczegółów, zostałem poinformowany o zmianie godzin wylotu. Takie postępowanie uważam za nieprofesjonalne i nieodpowiedzialne, zwłaszcza że zmiana godzin znacząco wpłynęła na komfort i organizację całego wyjazdu. Co gorsza, w dniu powrotu zmuszeni byliśmy do wielogodzinnego koczowania na bagażach, bez zapewnienia jakiegokolwiek wsparcia ze strony rezydenta czy biura. Sytuacja była wyjątkowo niekomfortowa, szczególnie dla rodzin z dziećmi i osób starszych. Chcieliśmy za dodatkową dopłatą przedłużyć czas pobytu w hotelu, który wynikał wyłącznie z decyzji biura o zmianie godziny wylotu- nie było wolnych pokoi taką informację otrzymaliśmy w recepcji od wcześniej wspomnianej Ami. Nasz pokój był wolny do naszego wyjazdu z hotelu 22.30- za dodatkową opłatę wykupiliśmy kolację. Taka praktyka jest nie do przyjęcia – klient nie powinien ponosić kosztów wynikających z decyzji organizatora. Z przykrością stwierdzam, że po takich doświadczeniach kolejny raz dokładnie przemyślę czy ponownie skorzystać z usług biura Rainbow i nie polecę go innym.
4.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Przede wszystkim, hotel nie jest na Djerbie, tylko na lądzie niedaleko wyspy. My mieliśmy tego świadomość, ale z naszego turnusu nie każdy, przez co goście byli zawiedzeni. Sam pobyt oceniamy mocne 4/5. Najbardziej zawiedzeni byliśmy plażą i morzem. Cała plaża usłana hałdami glonów, które nie są sprzątane, a w połączeniu z odchodami wielbłądów... zapach można sobie tylko wyobrazić. Morze brudne i uwaga na meduzy, są duże i parzą. Niefortunnie tego doświadczyłem i śmiało mogę porównać uczucie poparzenia do mocnego kopnięcia prądem. Zaopatrzcie się w środek na komary, gdyż w nocy (mimo zamkniętych okien) lubiły sobie nas pogryźć.
4.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
5 za przygotowanie wyjazdu dla personelu Reinbow w Polsce. 5 za transfer z i na lotnisko w Tunezji. Na miejscu miła obsługa. Hotel czysty, sporo zieleni na terenie obiektu.
4.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Ogólna ocena = minus dobry. Pokoje żle wyposażone: brak lodówki i wody min. zagracone : w pok. 1 osobowym 3 łóżka. Łazienka brudna: słuchawką prysznica i bateria wodna pokryte brudnym nalotem nieczyszczone od miesięcy. REZYDENT nie spotkał się w hotelu z wczasowiczami, nie interesiwal się ich losem, nie było komu przekazać uwag.