Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz
4.5/6
Elżbieta, Rawa Mazowiecka 22.09.2022
swietne wakacje
krotki lot hotel b dobry ale we wrzesniu GORACO!!!!!!!
4.5/6
Ela, Warszawa 31.12.2022 Termin pobytu: grudzień 2022
sympatyczna atmosfera
Hotel 4.5 gwiazdki i w pełni odpowiada temu standardowi. Duży minus - brak czystej plaży. Być może w sezonie sprzątanie alg jest regularne... Animatorzy pracują aktywnie, starając się zapewnić zajęcia i rozrywkę nawet nielicznej grupie turystów. Jedzenie różnorodne, czystość w pokoju bez zarzutów. Rezydent Rainbow pomocny i sympatyczny.
4.0/6
Hanna, Płock 23.10.2022 Termin pobytu: październik 2022
Słoneczny wypoczynek na Djerbie
Wyjazd do Hotelu Iberostar Mehari w październiku to strzał w dziesiątkę. Piękna, słoneczna pogoda z temperaturą 30 stopni codziennie przez dwa tygodnie. W hotelu tym byłam po raz drugi. Pierwszy raz w październiku 2020. Po dwóch latach postanowiłam wrócić. Otoczenie hotelu zadbane. Pokoje czyste, sprzątane codziennie. Niestety, pokój nr 1201, który mi przydzielono był jednym z gorszych pokoi w tym hotelu. Pokój na drugim piętrze, tak jak chciałam. Ale widok z balkonu nie powalał. Z balkonu patrząc w prawą stronę miałam widok na dachy z rurami budynków gospodarczych i wejście dla pracowników na zaplecze restauracji. Przez 24 godziny na dobę huk wentylatorów. Teraz troszkę o jedzeniu. W porównaniu z moim pobytem w 2020r., jedzenie niestety pogorszyło się. Potrawy niedoprawione, makarony rozgotowane. Na plus, to było to, że napoje były nalewane z butelek. Przy basenach i na plaży odpowiednia ilość leżaków.