Opinie klientów o IBEROSTAR Waves Mehari Djerba

5.5 /6
23 
opinie
Atrakcje dla dzieci
5.4
Obsługa hotelowa
5.6
Plaża
5.2
Pokój
5.4
Położenie i okolica
4.7
Rezydent
5.5
Sport i rozrywka
5.3
Wyżywienie
5.5
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz

4.5/6

Elżbieta, Rawa Mazowiecka 22.09.2022

swietne wakacje

krotki lot hotel b dobry ale we wrzesniu GORACO!!!!!!!

4.5/6

Ela, Warszawa 31.12.2022
Termin pobytu: grudzień 2022

sympatyczna atmosfera

Hotel 4.5 gwiazdki i w pełni odpowiada temu standardowi. Duży minus - brak czystej plaży. Być może w sezonie sprzątanie alg jest regularne... Animatorzy pracują aktywnie, starając się zapewnić zajęcia i rozrywkę nawet nielicznej grupie turystów. Jedzenie różnorodne, czystość w pokoju bez zarzutów. Rezydent Rainbow pomocny i sympatyczny.

4.0/6

Hanna, Płock 23.10.2022
Termin pobytu: październik 2022

Słoneczny wypoczynek na Djerbie

Wyjazd do Hotelu Iberostar Mehari w październiku to strzał w dziesiątkę. Piękna, słoneczna pogoda z temperaturą 30 stopni codziennie przez dwa tygodnie. W hotelu tym byłam po raz drugi. Pierwszy raz w październiku 2020. Po dwóch latach postanowiłam wrócić. Otoczenie hotelu zadbane. Pokoje czyste, sprzątane codziennie. Niestety, pokój nr 1201, który mi przydzielono był jednym z gorszych pokoi w tym hotelu. Pokój na drugim piętrze, tak jak chciałam. Ale widok z balkonu nie powalał. Z balkonu patrząc w prawą stronę miałam widok na dachy z rurami budynków gospodarczych i wejście dla pracowników na zaplecze restauracji. Przez 24 godziny na dobę huk wentylatorów. Teraz troszkę o jedzeniu. W porównaniu z moim pobytem w 2020r., jedzenie niestety pogorszyło się. Potrawy niedoprawione, makarony rozgotowane. Na plus, to było to, że napoje były nalewane z butelek. Przy basenach i na plaży odpowiednia ilość leżaków.
telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem