5.5/6 (26 opinii)
Kategoria lokalna 4
4.5/6
Hotel 4.5 gwiazdki i w pełni odpowiada temu standardowi. Duży minus - brak czystej plaży. Być może w sezonie sprzątanie alg jest regularne... Animatorzy pracują aktywnie, starając się zapewnić zajęcia i rozrywkę nawet nielicznej grupie turystów. Jedzenie różnorodne, czystość w pokoju bez zarzutów. Rezydent Rainbow pomocny i sympatyczny.
4.0/6
Wyjazd do Hotelu Iberostar Mehari w październiku to strzał w dziesiątkę. Piękna, słoneczna pogoda z temperaturą 30 stopni codziennie przez dwa tygodnie. W hotelu tym byłam po raz drugi. Pierwszy raz w październiku 2020. Po dwóch latach postanowiłam wrócić. Otoczenie hotelu zadbane. Pokoje czyste, sprzątane codziennie. Niestety, pokój nr 1201, który mi przydzielono był jednym z gorszych pokoi w tym hotelu. Pokój na drugim piętrze, tak jak chciałam. Ale widok z balkonu nie powalał. Z balkonu patrząc w prawą stronę miałam widok na dachy z rurami budynków gospodarczych i wejście dla pracowników na zaplecze restauracji. Przez 24 godziny na dobę huk wentylatorów. Teraz troszkę o jedzeniu. W porównaniu z moim pobytem w 2020r., jedzenie niestety pogorszyło się. Potrawy niedoprawione, makarony rozgotowane. Na plus, to było to, że napoje były nalewane z butelek. Przy basenach i na plaży odpowiednia ilość leżaków.