Opinie klientów o Palais Des Iles

2.2 /6
26 
opinii
Atrakcje dla dzieci
2.9
Obsługa hotelowa
2.5
Plaża
3.2
Pokój
2.8
Położenie i okolica
3.4
Rezydent
2.2
Sport i rozrywka
2.8
Wyżywienie
2.1
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz

1.0/6

Monika 31.07.2018
Termin pobytu: sierpień 2018

Hotel

Wszystko co jest pokazane w ofercie nie ma najmniejszego odzwierciedlenia w rzeczywistości. Zdjęcia pokojów, które są widoczne na stronie są z tzw. " premium floor", których oferta nie świadczy. Dodatkowo zapłaciliśmy za pokój 3os a dostaliśmy 2osobowy, po 6 godzinach kłótni dostaliśmy tzw. dostawkę. Doba hotelowa nie zaczyna się o godzinie 14:00 tylko o 15:00, nie ma czegoś takiego jak "późne śniadanie". Pokoje nie są sprzątane, łazienka w opłakanym stanie, myślę że pościel nie jest w ogóle prana, śmierdzi kurzem okrutnie. Klimatyzacja tak brudna, że jak się ją włączy to spada z niej kurz. Wifi tragedia, prawie w ogóle nie łapie. Recepcja bez języka angielskiego, porozumieć się nie idzie w żaden sposób. Do tego hotel zmienia godziny "all inclusive" i jest do 23:00 zamiast 24:00. Oferta alkoholowa w hotelu : gin, wódka, piwo, wino. Bar na plaży to tragedia, bez alkoholu i prawie cały czas zamknięty. Animacje jak najbardziej na plus, chyba jedyna pozytywna rzecz w całym hotelu. NIE POLECAM

1.0/6

Dariusz z Rodziną 13.07.2018
Termin pobytu: lipiec 2018

Obóz przetrwania "All Inclusive"

Fatalny pobyt, jesteśmy bardzo rozczarowani, że tak dobre Biuro sprzedaje takiej niskiej jakości warunki hotelowe informując, że hotel ma 4 gwiazdki. Byliśmy od 5.07 do 12.07.2018 i cały pobyt to stres i nerwy. Zaczynając od pokoju - okropna zażółcona wanna i zażółcona ze starości zasłona prysznicowa, wanna nie myta przez cały pobyt, pokoje sprzatane ale sprzątanie polegało na posłaniu łóżek (bo zostawiałam bakszysz) i przetarciu podłogi na mokro, śmieci musiałam wynosić sama, bo nie zabierali, ręczniki zrzucone do wymiany zabrane, ale tylko brak potem świeżych, po upomnieniu się w recepcji dostałam dwa małe ręczniki, dopiero załatwić można było sprawę z panem sprzątającym, w ostatni dzien pobytu pokój był w ogóle ominięty przy sprzątaniu. Meble w pokojach stare, ale można było przeżyć. Ręczników na plażę za kaucją nie można było się doprosić, ponieważ nie mieli wydać euro ani dinarów z grubszych banknotów - po dwóch dniach zrezygnowałam z ich wypożyczenia. U syna w pokoju brak było lodówki, w naszym była. Dobrze, że chociaż klimatyzacja działała w pokojach, natomiast nie działała już nigdzie więcej ani na korytarzach , ani w restaracji ( o ile można nazwać pomieszczenie stołówki raczej), gdzie pot ciekł po plecach podczas posiłków, ani nawet w lobby. W stołówce co dzień "bitwa o talerze, szklanki i w miare czyste miejsca przy stolikach, dopiero od połowy pobytu przestało brakować szklanek czy talerzy, ale ze sztućcami nadal był problem. Stoliki "sprzatane" z dużym opóżnieniem, raczej żeby usiąść trzeba było samemu sobie sprzątnąć stolik, na podłodze wszystko co strzepnięto ze stolików, obrusy poplamione i brudne. Najgorsze to było jedzenie, którego notorycznie brakowało a jak było, to było wydzielane lub na zasadzie "kto pierwszy ten lepszy". Żadnych atrakcji kulinarnych nie należy się spodziewać, bo ich nie ma. Makaron "ratował" życie przy obiedzie i ewentualnie piczone ziemniaki, mięsa twarde nie dogotowane i nie dopieczone, jeśli w ogóle się pokazały. Napoji z dystrybutorów stale brakowało przy takim upale, jaki panował, owoce to tylko arbuzy i melony, rzadko razem, raz podano 2 miski nektarynek i raz o 7.00 rano winogrona, więc kto się "załapał" ten miał. Rezydentka beznadziejna, jej zależało tylko na sprzedaży wycieczek lokalnych, co do warunków w hotelu twierdziła:"że i tak jest lepiej niż było i że nic nie może zrobić, bo jej nie słuchają". Wymienić walut w hotelu nie można w żadnych godzinach, wymiana walut tylko w hotelowym sklepiku po niekorzystnym kursie lub u rezydentki, jeśli ktoś wykupował wycieczkę. Przyjmują kolonie letnie, co też utrudniało przez pierwsze dni "zdobywanie posłków", potem udostępnili im drugą salę. Nie ma żadnej innej restauracji a la carte, ani płatnej kawiarni, jeden bar przy basenie, od 10.07 otworzyli bar barbecue, gdzie przenieśli pieczenie pizzy, która najpierw była przez 1 dzień naszego pobytu jako część obiadu (pizza tylko z serem), potem do 10.07 nie było wcale i potem jako jedyne danie w barze barbecue się pojawiło, bardzo mało leżaków przy basenie, a na plaży to na palcach można było policzyć, leżaki bardzo stare, często podarte, powycierane, sztuką było zdobycie materacyka na leżak. Plaża hotelowa w ogóle nie sprzątana, rozpadające się parasole z trzciny. Jedynie animatorzy się starali, choć też nie do końca im wychodziło. Dyskoteki żadnej w hotelu nie ma, choć w opisie jest dyskoteka Ibiza jeden z animatorów zaproponował nam, że nas zawiezie taksówką do clubu poza hotel oczywiście za odpłatnością. Nie wiem, gdzie był "bajeczny ogród", o którym wspomina się w opisie hotelu. Gdyby Biuro dało informację, że jest to hotel z dwoma gwiazdkami, to wówczas może można się pogodzić z warunkami tam panującymi, ale z pewnością nie są to cztery gwiazdki, ani nawet trzy, a formuła All Inclusive w tym hotelu to nieporozumienie.

0.5/6

Anna 27.07.2018
Termin pobytu: październik 2018

Odradzam ten hotel

Pobyt od 18.07.2018 - jednym słowem KOSZMAR, zgadzam się w 100% z poprzednimi wcześniejszymi wpisami że Rainbow powinien wycofać się z oferty w tym hotelu. Nie ma mowy o 4*. Po przyjeździe dostaliśmy pokój bez dostawki dla dziecka (nie byliśmy jedyni). Dodam, że przyjechaliśmy wieczorem i zanim obsłóga zorganizowała łóżko było grubo po 23, a dziecko już spało. Stołówka, bo restauracja to za dużo powiedziane, brudna, obsługa nie nadążała ze sprzątaniem stolików. Jedzenia było bardzo mało, więc ludzie rzucali się na to co było. Nigdy nie poleciłabym tego hotelu ze względu na fatalną obsługę, restaurację bez jedzenia i mega brudną, ubytki w kratkach przy basenie. Nie mogę wypowiedzieć się na temat animacji ponieważ po 1 spędzonej nocy, za niewielką dopłatą przeniesieni zostaliśmy do innego hotelu również 4* ale zupełnie bez porównania.

0.5/6

Teo 03.08.2018
Termin pobytu: październik 2018

Katastrofa

Szukam osób które były w tym hotelu na wycieczce z biura Rainbow w terminie 19.07 do 02.08 .2018 mój email teo-czy@wp.pl. Wizyta w tym hotelu z firmą Rainbow była katastrofą ,hotel nie przygotowany na przyjmowanie turystów z eurpoy brud ,syf ,chamstwo i rasistowskie zachowanie ze strony persolelu . Brak reakcji ze strony Rainbow , zero pomocy . Pod koniec mojej wycieczki rezydentka Rainbow albo zrezygnowała z pracy albo została zwolniona (nie udało mi sie tego ustalić) co jest dowodem na to że nie działo się tam najlepiej . Zdjecia i wiecej informacji na temat tego obiektu i wycieczki z Rainbow( google maps/hotel Palais des Iles /opinie).Proszę osoby chętne do grupowej reklamacji o kontakt ps . O rajskich ogrodach i all inclusive można zapomnieć . Ogrodów nie ma , jedzenie jest okropne, a alkohol rozrabiany z wodą
telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem