Opinie o Palm Azur

Kategoria lokalna: 4

5.3/6
(494 opinie)
Atrakcje dla dzieci
5.3
Obsługa hotelowa
5.5
Plaża
4.7
Pokój
5.2
Położenie i okolica
5.0
Rezydent
5.4
Sport i rozrywka
5.1
Wyżywienie
5.2

Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    7

    Dobry hotel w niskich cenach

    Beata, Rabka Zdrój 18.02.2024 | Termin pobytu: luty 2024

    Byliśmy z mężem na początku lutego, więc nie spodziewaliśmy się jakiejś super pogody. Ale było znośnie, słońce, chłodny wiatr, przeciętna temperatura + 18°, a więc ok, zważywszy na polską aurę. Woda w basenie i morzu lodowata, ale można na upartego zanurzyć się. Plaża bardzo zaniedbana, wszędzie glony,plastikowe śmieci itp.,może w sezonie to jest sprzątane nwm. Ogród bardzo zadbany,teren wokół hotelu również, widać codziennie serwis sprzątający. Obsługa hotelowa bardzo uprzejma, pomocna i uśmiechnięta. Pokoje sprzątane codziennie i starannie. Wyposażenie pokoju zużyte, ale czysto, łózko wygodne , poduszki też. Najgorzej prezentuje się łazienka, wanna wręcz odstrasza. Jedzenie przeciętne, często przypalone (ryby,bakłażany,cukinia), codziennie to samo, zieleniny w ogóle brak. Kawa tylko rozpuszczalna, drinki smaczne, piwo ok, wina beznadziejne. Duży wybór ciast, ale przeciętne, z owoców tylko pomarańcze i mandarynki. Na animacje nie chodziliśmy, więc nwm. Ogólnie było bardzo mało ludzi, więc cisza i spokój.

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    11

    Mieszane uczucia i nie polecam

    KRZYSZTOF, ZRECIN 14.08.2022

    Niestety ale się zawiodłem. Brud. Wszędzie, na wyspie , na plaży , w hotelu. W restauracji a raczej na stołówce, obrusy brudne, kelnerzy nie nadążają ze sprzątaniem. Obrusy odwracane wieloktornie. Jedzenie średniej jakości. Jedynie ryby były smaczne. Czasem zupa. Wszystko inne w smaku takie samo. Nie mam zastrzeżeń do obsługi i do pokoju. Baseny ok. Mało leżaków przy głównym basenie i chyba trzeba wstać o 5 rano żeby zająć bez problemów. Polecam mniejszy basen bliżej plaży. Plaża brudna. Pomijając śmieci, wszędzie pełno odchodów wielbłądów i koni. Smród. Pełno glonów w wodzie i ciężko do niej wejść. Woda ciepła i wgłąb morza czysta. Nie wrócę do Tunezji. Widziałem znacznie piękniejsze plaże, hotele. Tunezja będzie mi się kojarzyła z brudem. Niestety, bo potencjał na wspaniałe wakacje są. Ale dopóki będzie tam podejście bylejakości, nie zamierzam tam jechać. Nie polecam .

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    2

    Nie polecam hotelu

    Michalina 18.06.2023 | Termin pobytu: czerwiec 2023

    Zaczynajac od plusow: lokalizacja(spokojne miejscowosc polozona 6 km od wiekszego miasta), przemiły personel sprzatajacy, ktory zawsze zostawial pokoj w idealnym stanie, ladne przestronne pokoje. Minusy: przede wszystkim jedzenie !! (Maly wybor, jedzenie nie jest doprawione i bardzo monotonne. Obsluga w restauracji fatalna- kelnerzy nie przynosza napojow pomimo prosb, nie zmieniaja zabrudzonym obrusow po poprzednich gosciach, nigdy nie otrzymalismy nawet sztuccow ani fotelika dla dziecka- wszystko trzeba było organizowac sobie samemu. Kolejnym minusem jest strasznie glosna muzyka (do 1 w nocy) niestety nie dało sie spac nawet przy zamknietych drzwiach balkonowych. Kolejny minus to brak wlaczonej klimatyzacji- dopiero po wielu prosbach zostala ona wlaczona. Wi-fi dostepne tylko w okolicach lobby bar. Odradzam ten hotel.

    2.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    0

    wakacje czerwiec 2025

    ALICJA JOLANTA, BIELSKO-BIAŁA 10.07.2025 | Termin pobytu: czerwiec 2025

    Hotel wygląda na elegancki ,ale w środku już nie do końca ,widać że lata świetności ma za sobą.Byliśmy w hotelu ok 5rano powiedzieli że pokoje bedą około godziny10 potem co godzinę mówili,że bedą a potem pan z recepcji powiedział że oni moga dać pokój nawet o 14,w końcu po osmiu godzinach doczekaliśmy się,dobrze że zrobiłam dopłatę do pokoju z widokiem na morze bo przynajmniej nie było myszy ,ani kalaruchów.Jedzenie takie sobie monotonne i zimne jedyna pizza ciepła jak była,koło zjeżdzalni jest mniejsza jadalnia tam pełno Francuzów to i ciepłe jedzenie i nawet frytki.Obsługa też taka sobie jak to jedzenie .Ale za to piekne i ciepłe morze troche dalej od czesci należacej do hotelu żeby chociaż trochę ogarneli tą plaże to byłoby super.Pan noszący materace na plaży rządał pieniędzy bo jak nie to brał materac z powrotem.Zdecydowanie najgorszy hotel w jakim byłam to moje zdanie,

    2.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    4

    Hotel Palm Azur

    MAŁGORZATA 22.05.2024 | Termin pobytu: marzec 2024

    Hotel nie spełnia standardów higieny. Po całym hotelu, jak i w jadalni biegają bezdomne koty. Leżą na fotelach przeznaczonych dla gości, krzesłach w jadalni i żebrają o jedzenie. Natomiast na basenie i w zewnętrznym otoczeniu hotelu - dodatkowo bezdomne psy. Pomijając brudne łazienki, które akurat nie były dla mnie zaskoczeniem, stałymi gośćmi hotelu były także karaluchy i mrówki. Natomiast plusem hotelu są "wieczorki". Tutaj było widać starania animatorów o zabawianie dorosłych gości różnorodnymi rozrywkami. I co wyjątkowe- codziennie inne atrakcje.

    2.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    2

    Zawiedziony

    Bogdan Robert , WARSZAWA 21.04.2024 | Termin pobytu: sierpień 2023

    Hotel słaby nawet jak na swoją kategorię. Brudno wszędzie, w pokojach, nad basenem a co najgorsze w restauracjach. Plastikowe, brudne sztućce i kubki na napoje. Tragedia kiedy widzisz odcisk ust innego gościa hotelowego na kubku, który stoi na tacy jako czysty 😖 Brudna plaża ale jedynie turkusowe, gorące morze rekompensuje ten słaby pobyt w Palm Ażur.

    2.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    1

    Niezadowolony

    Damian, --- 01.06.2023 | Termin pobytu: maj 2023

    Nigdy więcej wakacji w Tunezji. Jeżeli chodzi o hotel. Ogólnie obsługa bardzo miła. Niestety, warunki bytowe już tak nie zachwycają. Brud którego już nie da się zmyć w wannie. Słabo sprzątane pokoje. Bardzo monotonne jedzenie. Między posiłkami często nie można było już nic przegryźć. Poza sezonem brak klimatyzacji przez co w pokoju było duszno. Na plaży dużo glonów, które sprzątane były raz na 3 dni. Sama plaża też niezachwycała. Słabo zadbana. Trzeba było uważać na dzieci które na niej się bawiły.

    2.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    8

    Słabo, nie polecam

    Paulina 03.11.2024

    Na dobry początek okazało się, że zamiast dwóch osobnych pokoi z umowy otrzymaliśmy "apartament" z jedną łazienką i przechodnią sypialną. Po zgłoszeniu problemu w recepcji otrzymałam informacje, że oczywiście pokoje zostaną zmienione zgodnie z tym, co zapisane jest na umowie z biurem podróży. W skrócie: manager recepcji - bardzo niemiły człowiek - krzykiem próbował wymusić na mnie przyjęcie owego pokoju oraz twierdził, że za 4 dni zmieni pokoje na te, które pierwotnie miały być (byłaby to połowa naszego pobytu tam). Jako, że jestem osobą nie pozwalającą na tego typu sytuacje, zaangażowałam w sytuację wszystkie możliwe osoby - głównie rezydentkę p. Agnieszkę (którą pan manager okłamał mówiąc, że załatwił z nami sprawę oraz dodał nam coś "gratis). Z tego miejsca dziękuję p. Agnieszce za załatwienie sytuacji. Końcowo otrzymaliśmy pokoje po 7 GODZINACH (!!!) SIEDZENIA W LOBBY i 5 wycieczkach do biura pana managera. Zaznaczam, że pokoje otrzymaliśmy po interwencji managera firmy zewnętrznej zajmującej się koordynacją hotelu. Cały dzień wakacji - za przeproszeniem - w 4 literach. Dodam jeszcze, że w takiej samej sytuacji były jeszcze 4 inne pary. Pokoje słabe, nawet jak na standard afrykański - przez tydzień mieliśmy zdechłą muchę we framudze drzwi łazienkowych i nie została ona sprzątnięta, w łazience pleśń w fugach i na silikonie, sama łazienka DRAMAT - myłam się, bo musiałam. Śmieci wszędzie, nawet na hotelowych korytarzach, ale tutaj pretensje tylko i wyłącznie do gości, którzy nie znają pojęcia KOSZ NA ŚMIECI. Zajmowanie leżaków nad basenem od godziny 7:00 rano (słyszałam także o skrajnym przypadku, że jakiś Pan ZAREZERWOWAŁ SOBIE LEŻAK O 1:00 W NOCY!), a przychodzenie na nie o godz. 12:00. Obsługa jedynie zwraca uwagę, że nie ma rezerwacji leżaków, ale nic z tym nie robią - pierwszy raz czegoś takiego doświadczyłam będąc za granicą. Jedzenie nie powala, czasami wręcz nie smaczne, ciężko znaleźć stolik w restauracji + wieczny brak sztućców i szklanek. O minusach już było, więc teraz plusy: - bardzo miła obsługa na basenie, ratownicy, animatorzy, a także barmani, pokuszę się nawet o stwierdzenie, że również na recepcji oprócz pana managera oraz czarnowłosego pana recepcjonisty, który cały czas ostentacyjnie przewracał oczami :) - fajny basen i nie najgorsza plaża, pod warunkiem, że odeszło się nieco w prawą stronę. Dodatkowo napiszę o bezdomnych psiakach i kotach. Te na hotelowej plaży funkcjonują całkiem dobrze, nie zaczepiają bez powodu, cały dzień odpoczywają w cieniu parasoli i palm na plaży. Gorzej z tymi przed hotelem, niedaleko hotelu znajduje się Carrefour do którego jeździliśmy po karmę, aby choć trochę wykarmić te małe przerażone szczeniaczki. Tuż przed bramą (po hotelowej stronie) znajduje się też kranik z wodą z którego stróż na bramie pozwalał nam korzystać żeby pieski napoić :) warto to zrobić, nic nie kosztuje, a w takie upały dla tych psiaków to zbawienie. Podsumowując: sama Djerba jest ładna, choć wszędzie pełno śmieci, bezdomność zwierząt na zatrważającym poziomie, hotel taki sobie - ewidentnie przydałby się remont, obsługa okej (poza osobami z recepcji), jedzenie jako takie bez szału. Polecam wyjazd na farmę krokodyli, najlepiej wziąć taksówkę i pojechać samemu :)

    2.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    2

    Palm Azur Włodek

    Włodek 05.09.2023

    Omijajcie szerokim łukiem hotel Palm Azur. Plaża brudna i zoo już nie mówiąc o glonach i odchodach wielbłądów. Wszystko brakuje i jedzenie monotonne. Raz w tygodniu zrobią inną kolację i to wszystko. a'la carte strata czasu. Jak jesteście na plaży musicie specjalnie ganiać po drinki na basen. Teoretyczne bar na plaży jest, ale rozdają tylko soki i piwo dwa razy dziennie przez godzinę. W pokojach czysto pod warunkiem (standardowo) dania paru groszy osobą sprzątającym, ale jeśli przyniesiecie soki lub drinki macie przechlapane z mrówkami. Szkoda że nie mogę wstawić zdjęcia (jak chcecie wstawić opinię nie ma takiej opcji) byście parę fajnych zobaczyli. Ciekawe czy rainbow wystawi moją opinię.

    1.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    0

    Nie polecam

    PIOTR, BOGUSZÓW-GORCE 18.05.2025 | Termin pobytu: maj 2025

    Nie spodziewaliśmy się tak niskiego poziomu. Tunezja bardzo brudna jedno wielkie gruzowisko. Hotel to jakieś 3 gwiazdki. Pokoje dość stare trzeba by je bardziej doczyścić a najlepiej wyremontować. Chociaż były sprzątane codziennie to pozostawiało to wiele do życzenia. Brak wody butelkowanej w pokoju. Jedzenie smaczne aczkolwiek dość ograniczony wybór. Kilka owoców a może to jeszcze nie był sezon. Animacje koszmarne kilkoro młodych ludzi zajmujących się soba. Bardzo niski poziom. Woda w basenie zimna. Plaże bardzo brudne.

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem