Opinie o Palm Azur

Kategoria lokalna: 4

5.3/6
(520 opinii)
Atrakcje dla dzieci
5.3
Obsługa hotelowa
5.5
Plaża
4.8
Pokój
5.2
Położenie i okolica
5.0
Rezydent
5.3
Sport i rozrywka
5.1
Wyżywienie
5.2
Zweryfikowane treści - Opinie pochodzą od Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
pani z lornetka
Dowiedz się, co sądzą inni
Nowość AI

Zastanawiasz się, czy ten hotel to dobry wybór? Wpisz pytanie, a dostaniesz podsumowanie wszystkich opinii naszych gości.

    4.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    3

    Ocena pobytu w Palm Azur

    Jan, Toruń 07.04.2025 | Termin pobytu: marzec 2025 | Tagi: 56-65 lat, w parze

    Hotel bardzo fajny. Przemiła obsługa i wspaniałe wyżywienie. Jedna i najważniejsza ujemną uwaga dotyczy organizacji powrotu do kraju. Otóż lot powrotny został przeplanowany na godz 07.30 rano, co spowodowało, że pobyt był krótszy o pół dnia. Zbiórka do wyjazdu 4.00. W pierwszej wersji wylot miał być po południu. Straciliśmy połowę dnia, a dodatkowo nikt nam nawet nie zaproponował suchego prowiantu na drogę, ani wczesnego śniadania. Rzecz nie do przyjęcia! Pani rezydent kazała sobie coś wziąć z kolacji . Co to znaczy, coś. Jak można tak potraktować klientów, którzy zapłacili spore pieniądze i nie otrzymali należytego wyżywienia. Ktoś dał ciała. Przewoźnik i biuro Rainbow. Skoro przewoźnik zmienił godzinę wylotu, to biuro powinno zadbać o swoich klientów. Co w takim razie z zapłaconymì pieniędzmi za pełne wyżywienie, którego nie było. Żadnej rekonpensaty ze strony biura lub przewoźnika, który robi z planem lotów co chce. Czujemy się pokrzywdzeni i lekko mówiąc rozczarowani. Ponadto. Dopłaciłem za pokój z widokiem na morze, a widok był na basen. Morze było widać bardzo z boku. To jak się ma taka sytuacja do poniesionych kosztów? Jest różnica między widokiem na basenem, a na morze.

    4.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    8

    Słoneczna Djerba

    Zbigniew Jerzy, Kraków 07.06.2019 | Tagi: powyżej 65 lat, w parze

    Słońce, ciepła woda w morzu oraz bardzo dobre wyżywienie to atuty tego miejsca. Serwis hotelowy bez zarzutu, ale też bez uśmiechu ponieważ byliśmy w okresie ramadamu, co absolutnie tłumaczy wszystko. Miłym zaskoczeniem było przygotowanie ekstra stolika z tortem z okazji moich urodzin . Generalnie jest wszystko ok ale raczej dla odpoczynku niż zwiedzania. Tunezja lądowa jest dużo ciekawsza

    4.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    0

    Hotel Palm Azur

    Michal 24.07.2025 | Termin pobytu: czerwiec 2025 | Tagi: 36-45 lat, z rodziną

    Hotel oddalony od lotniska o 1h jazdy, klimatyzacja w pokojach działała , obsługa przemiła, jedzenie w miarę ok, dla wybrednych dzieci może być ciężko, multum Polaków którzy od 6 rano kładą ręczniki na leżaki i „rezerwują” jakby mogli to by parawany rozstawili jak nad polskim morzem, wychodzisz po śniadaniu i nie masz wolnego leżaka , plaża czysta, na plaży dużo wolnych leżaków.

    4.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    2

    Pobyt październik 2022

    Mariola, Opole 18.10.2022 | Termin pobytu: wrzesień 2022 | Tagi: 46-55 lat, w parze

    Moja ocena ... hotel wymaga sprzątania szczególnie chodniki na korytarzach w barze i kanapy w holu pokoje są czyste łóżka wygodne.

    4.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    6

    Pobyt

    Agnieszka, Oława 08.05.2022 | Tagi: 36-45 lat, w parze

    Wypoczynek z mężem świętowanie rocznicy ślubu 🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩😍😍😍😍😍😍🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩😉😉😉😊😊

    4.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    2

    Hotel pełen sprzeczności

    PIOTR, WARSZAWA 18.10.2022 | Termin pobytu: październik 2022 | Tagi: 36-45 lat, w parze

    Z jednej strony czysty pokój i toaleta z drugiej brudna wanna (tylko) i 1 karaluch (słownie jeden). Codziennie sprzątane korytarze czysto i bez piasku i zaplamione brudne wykładziny. Piękny teren zadbany i połamana część leżaków. Z jedne strony spory wybór dań z drugiej pewne potrawy dostępne tylko na początku. Brak kawy i herbaty do kolacji czy kończące się napoje tylko 1 dystrybutor, soki tak rozcieńczone że nie dało się tego pić z drugiej niezła obsługa sprawna i miła. Dużo gości z krajów arabskich marnujących tony jedzenia i krzyki dzieci ale to nie wina hotelu bo byliśmy po sezonie. Część obiektów była zamknięta stąd np brak toalety przy plaży. Hotel czasy świetności ma już za sobą, ale wciąż ma coś do zaoferowania szczególnie w tej cenie.

    4.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    34

    Tunezja

    KRZYSZTOF, CIECINA 13.10.2018 | Termin pobytu: wrzesień 2018 | Tagi: 26-35 lat, w parze

    Hotel świetny obsługa także lecz sama Tunezja brudna i brak jakich kolwiek atrakcji dla turystow

    4.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    0

    Trochę rozczarowana

    Gabriela, Wolsztyn 04.08.2024 | Termin pobytu: lipiec 2024 | Tagi: 56-65 lat, w parze

    Przyjazd do hotelu i niespodzianka Pokój przydzielony okazał się w remoncie Dopłacałam do pokoju z widokiem na morze więc oczekiwałam właśnie takiego pokoju Przydzielono nam kolejny pokój od tyłu hotelu z widokiem na…… agregaty klimy hotelu /głośno/ Cały wyjazd to tylko 6 pełnych dni wypoczynku Byłam bardzo rozczarowana W zadośćuczynieniu otrzymałam masaż Ale okazało się że jest to wanna z hydromasażem Ogólnie polecam ten hotel Dobre różnorodne jedzonko, pokój codziennie sprzątany Plaża i woda w morzu super

    4.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    0

    Palm Ażur Dżerba

    Alina, Warszawa 23.06.2025 | Termin pobytu: maj 2025 | Tagi: powyżej 65 lat, w parze

    Podróż to koszmar. Po przyjeżdzie o 2 w nocy w recepcji hotelu totalny bałagan. Najważniejsza była opłata klimatyczna. Kto nie miał gotówki nie dostał kluczy. Oczywiście rezydenta nie było. Cały pobyt w porządku. Piękna plaża. Basen i dobre jedzenie. Pokoje wymagają remontu ale były bardzo czyste. Natomiast korytarze hotelowe wołają o pomstę do nieba. Paskudne, brudne, poplamione chodniki robiły przygnębiające wrażenie. Powrót to następny koszmar. Pokoje musieliśmy opuścić o 12,00 a samolot był o 2,30 w nocy. 12 h pałętaliśmy się po hotelu. Jeszcze do tego zła informacja dot.wagi bagażu wywołała panikę.Dobrze, że opasek nam nie zabrano i mogliśmy zjeść posiłek.

    4.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    10

    Hotel na jeden raz

    Renata 30.09.2022 | Tagi: 46-55 lat, ze znajomymi

    Hotel na pierwszy rzut oka całkiem przyjemny, roślinność i ogrody wokół niego zadbane, główny basen duży ale widać że zaniedbany, w ogóle nie jest sprawdzana czystość wody. Hotel raczej do generalnego remontu . Plaża ładna tylko z daleka, przy hotelu wręcz nie da się z niej skorzystać, obfitość glonów to uniemożliwia. W ogóle jest nie sprzątana, lepiej jest obok hotelu po prawej stronie. Pokój był codziennie sprzątany , wymiana ręczników i pościeli - nie było zastrzeżeń . Za to restauracja główna - TRAGEDIA !!! Szukanie wolnego miejsca zajmuje kilkadziesiąt minut , jak stolik znajdziesz to jeszcze go musza posprzątać bo syf zostawiony jakby świnie jadły przy nim i jest brudno, jedzenie raczej monotonne i zimne. Jak czegoś zabraknie to nie starają się żeby to uzupełnić, zasada nie ma to nie ma. Największa atrakcja tego hotelu to zjeżdżalnie i jak dla mnie nieograniczony dostęp do butelkowanej mineralnej wody.

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem