Kategoria lokalna 4
4.0/6
W hotelu byliśmy w pierwszym tygodniu października. Temperatura oscylowała w granicach 30 stopni. Hotel jest zadbany z przodu jak i z tyłu, codziennie Panowie ogrodnicy przycinają palmy, krzewy, zbierają kwiaty i sprzątają ogród. Leżaki są darmowe, a ręczniki plażowe czekają na każdego gościa na odbiór w recepcji. Jeżeli brakuje leżaków można pobrać dodatkowe od obsługi basenu. Basen codziennie był sprzątany w okolicach godziny 7. Animacje odbywają się regularnie, harmonogram jest dostępny przy głównych drzwiach. Można wziąć udział w jodze, gimnastyce, gimnastyce w wodzie, siatkówce, strzelaniu z łuku i zabawie tanecznej wieczorem. Jedzenie było ok. Śniadania codziennie są takie same (naleśniki, bagietki, croissanty), na lunch zdarzały się różne wersje makaronu, kuskusu i ryżu, na obiad czasem pojawiały się robione na żywo potrawy np. krewetki z makaronem, grillowany szaszłyk, makaron z 4 serami i lokalny kebab. Wszystko było bardzo świeże. Na minus brudna plaża od włókien z palm, monotonne i niedoprawione jedzenie, pokój wymaga odświeżenia
Michał, Bytom - 13.10.2024 | Termin pobytu: październik 2024
3/3 uznało opinię za pomocną
4.0/6
Hotel bardzo fajny. Przemiła obsługa i wspaniałe wyżywienie. Jedna i najważniejsza ujemną uwaga dotyczy organizacji powrotu do kraju. Otóż lot powrotny został przeplanowany na godz 07.30 rano, co spowodowało, że pobyt był krótszy o pół dnia. Zbiórka do wyjazdu 4.00. W pierwszej wersji wylot miał być po południu. Straciliśmy połowę dnia, a dodatkowo nikt nam nawet nie zaproponował suchego prowiantu na drogę, ani wczesnego śniadania. Rzecz nie do przyjęcia! Pani rezydent kazała sobie coś wziąć z kolacji . Co to znaczy, coś. Jak można tak potraktować klientów, którzy zapłacili spore pieniądze i nie otrzymali należytego wyżywienia. Ktoś dał ciała. Przewoźnik i biuro Rainbow. Skoro przewoźnik zmienił godzinę wylotu, to biuro powinno zadbać o swoich klientów. Co w takim razie z zapłaconymì pieniędzmi za pełne wyżywienie, którego nie było. Żadnej rekonpensaty ze strony biura lub przewoźnika, który robi z planem lotów co chce. Czujemy się pokrzywdzeni i lekko mówiąc rozczarowani. Ponadto. Dopłaciłem za pokój z widokiem na morze, a widok był na basen. Morze było widać bardzo z boku. To jak się ma taka sytuacja do poniesionych kosztów? Jest różnica między widokiem na basenem, a na morze.
Jan, Toruń - 07.04.2025 | Termin pobytu: marzec 2025
2/4 uznało opinię za pomocną
4.0/6
Słońce, ciepła woda w morzu oraz bardzo dobre wyżywienie to atuty tego miejsca. Serwis hotelowy bez zarzutu, ale też bez uśmiechu ponieważ byliśmy w okresie ramadamu, co absolutnie tłumaczy wszystko. Miłym zaskoczeniem było przygotowanie ekstra stolika z tortem z okazji moich urodzin . Generalnie jest wszystko ok ale raczej dla odpoczynku niż zwiedzania. Tunezja lądowa jest dużo ciekawsza
Zbigniew Jerzy, Kraków - 07.06.2019
8/12 uznało opinię za pomocną
4.0/6
Moja ocena ... hotel wymaga sprzątania szczególnie chodniki na korytarzach w barze i kanapy w holu pokoje są czyste łóżka wygodne.
Mariola, Opole - 18.10.2022 | Termin pobytu: wrzesień 2022
2/2 uznało opinię za pomocną