Opinie o Palm Azur

5.3/6 (420 opinii)

Kategoria lokalna 4

5.3/6
420 opinii
Atrakcje dla dzieci
5.3
Obsługa hotelowa
5.5
Plaża
4.7
Pokój
5.2
Położenie i okolica
5.0
Rezydent
5.4
Sport i rozrywka
5.1
Wyżywienie
5.2
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Sortuj: Najlepiej oceniane
Typ turysty: Wybierz
  • 4.0/6

    Hotel na jeden raz

    Hotel na pierwszy rzut oka całkiem przyjemny, roślinność i ogrody wokół niego zadbane, główny basen duży ale widać że zaniedbany, w ogóle nie jest sprawdzana czystość wody. Hotel raczej do generalnego remontu . Plaża ładna tylko z daleka, przy hotelu wręcz nie da się z niej skorzystać, obfitość glonów to uniemożliwia. W ogóle jest nie sprzątana, lepiej jest obok hotelu po prawej stronie. Pokój był codziennie sprzątany , wymiana ręczników i pościeli - nie było zastrzeżeń . Za to restauracja główna - TRAGEDIA !!! Szukanie wolnego miejsca zajmuje kilkadziesiąt minut , jak stolik znajdziesz to jeszcze go musza posprzątać bo syf zostawiony jakby świnie jadły przy nim i jest brudno, jedzenie raczej monotonne i zimne. Jak czegoś zabraknie to nie starają się żeby to uzupełnić, zasada nie ma to nie ma. Największa atrakcja tego hotelu to zjeżdżalnie i jak dla mnie nieograniczony dostęp do butelkowanej mineralnej wody.

    Renata - 30.09.2022

    10/12 uznało opinię za pomocną

  • 3.5/6

    Opinia z wyjazdu

    Hotel nie zasługuje na 4* nikt nie dba o usterki w pokoju, łazience - uszczelnienie - to początki zagrzybienia wszystko jest polepione i to nie dokładnie, klamki prawie odpadają i trzeba mocno trzasnąć drzwiami zewnętrznymi aby się zamknęły - mur odpada, Panie pokojowe rękami od ścierki podłogowej ścielą łóżka. w restauracji biega dużo kotów - może komuś to odpowiada mnie nie a na terenie ogrodu i na plaży wszechobecne psy karmione przez obsługę :⁠-⁠(:⁠-⁠(

    Grażyna, Warszawa - 18.12.2022  | Termin pobytu: grudzień 2022

    8/12 uznało opinię za pomocną

  • 3.5/6

    wrzesień 2023

    pokoje : czystość, obsługa ,widok na morze na 5* lobby : 3* bary: masakra , brak podstawowych napojów typu coca-cola, sprite-raz są raz nie ma, kawa nie dobra, drinki chyba tylko 3 rodzaje -słabe . wykładzina myta brudną mokra szmata i dlatego bardzo brzydko tam pachnie :) lada nie wycierana -szok ! basen: nie korzystałam ale widac było że jest ok animacje: cały czas coś się działo, OK stołówka: jedzienie i ciasta na 5+, czystość na 1-brudno, brudno i brudno, nie dbają, na stołach brudne obrusy, stołki wyścielane i tu wina ludzi bo siadają mokrym tyłkiem-wyobrażnia. plaża : dojście super , alejka piękna, piasek , palmy, leżące wielbłądy, konie..., leżaki połamane-niedbalstwo. dużo trawy z morza, nie sprzątana, jesli już to skladane na kupę i taki widok na morze, około 200 m na w prawo super czysta i piękna plaża-polecam. Polecam wycieczke na krokodyle, targów nie polecam bo 3x drożej niż koło hotelu- sama sie przekonałam na sobie.

    ANNA, NAWOJOWA - 18.09.2023  | Termin pobytu: wrzesień 2023

    4/4 uznało opinię za pomocną

  • 3.5/6

    Średnio

    Sam hotel robi dobre wrażenie. Pokoje duże, czyste. Posiłki myślę że każdy znajdzie coś dla siebie. Słaba plaża, podczas pobytu morze wyrzucało jakieś glony i przez kilka dni nikt tego nie sprzątał. Jeśli ktoś lubi ruszyć się poza hotel to kiepsko, w okolicy nic nie ma tylko jakieś opuszczone zaniedbane budynki i masa śmieci.

    Barbara - 31.05.2019

    10/21 uznało opinię za pomocną

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem