Kategoria lokalna 5
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
6.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Byliśmy w hotelu tydzień po otwarciu po wielomiesięcznym lockdownie 20-27.05.2021. W hotelu było kilkadziesiąt osób , bardzo mało dzieci. Na basenie i plaży zawsze wolne leżaki. Na pochwałę zasługuje spokojna i niezbyt głośna muzyka na basenie. Na plaży- sprzedawcy pamiątek lub wycieczek nie chodzą bezpośrednio między leżakami lecz stoją w pewnej odległości i czekają, aż ktoś sam do nich podejdzie i zainteresuje się ich ofertą. W restauracji jedzenie nakładane na talerz według wyboru klienta, napoje podawane przez kelnerów , szybko i sprawnie. W związku z małą ilością gości zawsze czekał na nas ten sam stolik i nasze ulubione napoje chłodziły się w pojemniku z lodem. Jedzenie smaczne, wiele potraw smażone na bieżąco . Duży wybór owoców i deserów, pyszne świeże daktyle! Pokoje bardzo duże, czyste, sprzątane codziennie, również uzupełniane napoje w lodówce - miejscowa fanta, napój jak sprite i woda . Personel miły, uśmiechnięty, pomocny, zawsze w maseczkach! Językiem dominującym jest tutaj francuski ale można porozumieć się też po angielsku a nawet po rosyjsku. Sklepiki hotelowe- ceny przystępne i można się targować. Warto wymienić trochę euro lub dolarów na miejscową walutę, gdyż sklepikarze nie zawsze mają euro lub dolary aby wydać resztę. Był to początek sezonu , nie było więc żadnych atrakcji i animacji dla dorosłych. Jedynie wieczorem małe animacje dla dzieci.
6.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Djerba jest znakomitym kierunkiem na pierwsze doświadczenie z Afryką - wyspa oferuje autentyczne doświadczenie tego kontynentu, a dodatkowo jest bezpieczna i prosta do zwiedzenia. Polecamy przemieszczać się taksówką, ponieważ kierowcy są uczciwi, a taryfa nie jest droga (1km - ok. 1 dinar w kwietniu 2022). Było to konieczne w wypadku naszego hotelu, który znajdował w oddalonej części turystycznej, ale taksówkarze często już czekają na turystów pod bramą budynku. Ponadto Rainbow oferuje wycieczkę fakultatywną na poznanie części kontynentalnej kraju oraz Sahary. Hotel na który się zdecydowaliśmy (Royal Garden Palace) jest jednym z najlepszych na wyspie. Jest on ukierunkowany na gości z Europy, co przejawia się czystością i starannością. Kuchnia w hotelu również przypomina europejską z tunezyjskimi modyfikacjami, ale nie zabraknie też lokalnych przysmaków. Część hotelowa plaży jest oczyszczana z glonów i miło na niej spędza się czas. Animatorzy aktywnie działają, aby nikt nie mógł narzekać na nudę. Proszę pamiętać, że na wyspie jest chłodniej, nawet o 10 stopni niż w głębi kraju. Dla amatorów opalania lato/wczesna jesień okaże się najprawdopodobniej najlepszym czasem do odwiedzenia Djerby. W trakcie naszego pobytu rezydentka Pani Ola spisała się na medal, jest ona otwarta, kompetentna i przyjacielska. Do wypoczynku jest to miejsce idealne!
6.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel na bardzo wysokim poziomie. Pracownicy oraz obsługa hotelowa przemiła, pozytywnie nastawiona do gości. Wszyscy się uśmiechają, zagadują, nie wymuszają napiwków. Widząc ich starania aż samemu chce się ich docenić poprzez bakszysz. Jedzenie przepyszne, każdy znajdzie coś dla siebie. Pokoje codziennie sprzątane, ogromny basen. Rezedynt Pan Marek ma wiedzę, ale traktuje turystów jakby pierwszy raz przyjechali na wakacje zagraniczne. Jego sposób bycia może obrazić niejednego. Naprawdę hotel godny polecenia.
6.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Same pozytywy, jedzenie, pokoje, basen, wszystko, czego potrzeba do wypoczynku. Jeden z najlepszych hoteli na Djerbie.