Opinie klientów o Royal Garden Palace

5.5 /6
111 
opinii
Atrakcje dla dzieci
4.1
Obsługa hotelowa
5.6
Plaża
5.1
Pokój
5.6
Położenie i okolica
5.0
Rezydent
5.3
Sport i rozrywka
5.0
Wyżywienie
5.6
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz

4.5/6

MALWINA 18.09.2023
Termin pobytu: sierpień 2023

Wrzesień 2023

Z całego pobytu jesteśmy jak najbardziej zadowoleni, jednak jest kilka rzeczy, do których można się przyczepić. Z plusów hotel oferował przepyszne jedzenie, w całym obiekcie bardzo miła obsługa, z oferty barowej również byliśmy bardzo zadowoleni. Basen duży i przestronny, nie odczuwało się w nim tłumów. Jednak niestety "rezerwacje" leżaków na "najwyższym poziomie". Znalezienie wolnych leżaków po śniadaniu graniczyło z cudem. Z minusów to klimatyzacja w pokoju, która bardzo głośno chodziła, średnio przy tym chłodząc. Korytarze nie były klimatyzowane co powodowało straszny zaduch. Czystość w pokojach w porządku, jednak korytarze, na których były ciemne dywany pozostawiały wiele do życzenia w kwestiach czystości. Plaża bardzo ładna położona bardzo blisko hotelu.

4.0/6

Krystyna, --- 18.10.2020

Uroki plażowania

Hotel ok, obsługa miła ale plaża, do której wg folderu wiedzie piękna promenada - dno. Po minięciu promenady ukazuje się pole piasku z leżakami odgrodzone od morza zwałami gnijących, śmierdzących alg. brak dostepu do morza - chyba, ze od strony innych hoteli, które sprzątaja te śmieci . Pani Rezydent wyjasniała mi, ze w październiku wieje stały wiatr od morza, a algi sa chronione 9 nawet gnijące?). To innych hotelarzy powinni pozamykać, bo sprzatając naruszaja prawo. Do wody nie udało mi się wejść.

4.0/6

Irek 16.10.2022
Termin pobytu: wrzesień 2022

hotel godny polecenia.

Pokoje hotelowe w dobrym standardzie. Obsługa staranna, aczkolwiek bardzo późno pokój był sprzątany, czasami po 15,00. Dobre animacje. Miła obsługa barów i restauracji.

4.0/6

LECH, RUDA ŚLĄSKA 13.09.2022

objazdówka z wypoczynkiem

Po 7 noclegach w hotelach trzy lub czterogwiazdkowych pierwsze wrażenie zarówno obsługa jak i sam obiekt zrobili wspaniałe, jednak czas spędzony na miejscu wpływał na weryfikację tego odbioru. Ale po kolei, obsługa mówi po francusku, angielsku i rosyjsku, pokoje są czyste, łazienki zadbane - OK. Natomiast korytarze hotelowe jakby wcale nie były sprzątane. Na stołówce obowiązuje "dress code" - egzekwowany tylko od mężczyzn, kobiety nie dotyczy, mimo że "regulamin" też przewiduje. Jedzenie - zróżnicowane, bardzo duży wybór, wieprzowina i wołowina twarda jak podeszwa, baranina nie smaczna, pozostałe generalnie smakują tak samo i ja miałem wrażenie że wszystko przypalone, często surowe. Surówki bez szału. Zawsze sporo owoców, deserów różnego rodzaju i pierwszy raz się spotkałem z dużym wyborem serów, również pleśniowych. Smaczna pizza. Pieczywo - bagietki, croissanty (bardzo smaczne), ciemne z ziarnem. Soki ze świeżych owoców do śniadania. Obsługa - OK. Bar przy basenie OK, Lunch OK - duży wybór (mięsa, owoce morza, pizza, sałatki) codziennie prawie to samo . Dosyć daleko oddalona plaża, ale to wiedziałem. Przy basenie miejsce trzeba rezerwować o 7:00, bo potem nie ma, nad morzem zawsze coś się znajdzie. Woda ciepła, dużo glonów, ale to morze więc OK. Plaża codziennie sprzątana. Kilka dni na terenie całego obiektu, zarówno na plaży jak i przy basenie unosił się smród, nie wiem zgnilizna wodorostów? Nie da się przedłużyć doby hotelowej, a do tego obsługa w dniu wyjazdu już bardzo nie miła, odniosłem wrażenie że już po naszym pobycie więc wynocha. A co do przedłużenia to rano powiedziano że mamy przyjść po śniadaniu, po sniadaniu że za godzinę, potem , że około 11:00 będzie menager, aż w końcu że niema menagera i niema miejsc. I OK umiem zrozumieć że niema miejsc, ale można inaczej zakomunikować to turyście i zaproponować przechowalnie bagażu oraz miejsce do kąpieli przed wyjazdem, a tak kapiel była pod prysznicem basenowym, przebrani w przechowalni bagażu. W hotelu bardzo dużo Francuzów, Włochów, Niemców , Czechów, Węgrów oraz Polaków
telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem