Kategoria lokalna 5
6.0/6
Hotel jest na bardzo wysokim poziomie. Wszędzie czysto. Wyżywienie bardzo dobre, nigdy nie brakowało jakichkolwiek dań. Obsługa miła, uprzejma. Kelnerzy zawsze pomocni i uśmiechnięci. Zawsze czysto ubrani. Mankamentem są wanny w łazienkach, co jest kłopotliwe, zwłaszcza dla osób starszych i chorujących na kręgosłup. Mam uwagi odnośnie braku informacji w języku polskim. W hotelu było co najmniej 60% Polaków. Można dla nas przygotować krótkie informacje po polsku, np. w pokojach. Poza tym w trakcie zajęć na basenie z głośników były powitania w wielu językach, ale nie po polsku. Wystarczy nagrać krótką informację po polsku, a radość będzie dla wszystkich. Małgorzata z mężem
MAŁGORZATA, Chorzów - 17.11.2024 | Termin pobytu: październik 2024
7/9 uznało opinię za pomocną
6.0/6
Bardzo dobre wrażenia zarówno z działania Raibow jak i z samego hotelu. Sprawna rezydentka. Obsługa w hotelu, zarórówno pokojowa jak i w kawiarniach i restautacjach, bardzo przyjazna i sprawna. Na pochwałę zasługują animacje wieczorne dla dorosłych, ale także duży kunszt discjokejów. Nareszcie można było potańczyć i porozmawiać przy umiarkowanym nagłośnieniu, bez huku i bólu - jak to jest we wszystkich nawet 5. gwiazdkowych hotelach w Polsce, np. na zabawach sylwestrowych, mimo . Poczas potańcówek discjokej, na naszą prośbę, zagrał wybrany przez nas polski utwór. Było znakomicie.
Waldemar - 07.04.2025 | Termin pobytu: marzec 2025
1/1 uznało opinię za pomocną
6.0/6
Byliśmy w hotelu Royal Garden Pałace rodziną trzy osobową.Hotel spełnił nasze oczekiwania było bardzo dobre jedzenie ,duży wybór. Wieczorne animacje bardzo fajne i drinki też bardzo dobre. W hotelu są wszyscy bardzo mili począwszy od kelnerów do pań sprzątających. Plaża niedaleko od hotelu codziennie sprzątana , basen przy hotelu bardzo czysty. Uważam że jest to hotel który można polecić .
Joanna, Oświecim - 06.10.2024 | Termin pobytu: wrzesień 2024
1/1 uznało opinię za pomocną
6.0/6
Hotel przepiękny z fantastycznym bajkowym ogrodem. posiłki bajka dla podniebienia.personel hotelu miły pomocny wszystko na wysokim profesjonalnym poziomie .Polecam z całego serca.Kolejny urlop planuje spędzić w tym samym miejscu
SONIA, Piekary Śląskie - 11.06.2024 | Termin pobytu: maj 2024
0/0 uznało opinię za pomocną